Fórum témák
» Több friss téma |
A felosztott karaktereket hogyan jelenítsem meg?
Ne oszd fel mert nagyon bonyolult lesz.
Probáld meg amit kokozo irt.
Pár éve foglalkoztam utoljára a flowcode-val, gondoltam játszom egy kicsit.
A kép másik szimulátorból van, mivel a flowcode nem jeleníti meg a saját karaktereket.
Köszi! 16f72 pic-ben kipróbáltam és működik!
Hogy megértsem a működését kérlek magyarázd el a "ha .adat AND 1 " logikai összehasonlítást?
Miért kell az .adat-ot kettővel osztani?
Ami kicsit zavaró hogy ha a két bemenő csatorna ugyanazt a jelet kapja akkor nem pont egyszerre mozog a két csík ,gondolom azért mert előbb az egyik aztán a másik csatornát rajzolja ki.
Igy van, parancsok végrehajtása egymás után történik.
Ez a logikai ÉS kapcsolat. Akkor igaz, ha mindkét feltétel igaz.
0 AND 0 = 0 0 AND 1 = 0 1 AND 0 = 0 1 AND 1 = 1 Mivel a logikai kapcsolat jobb oldalán fix 1 van, a feltétel akkor lesz igaz, ha .adat nevű változó értéke nagyobb, mint nulla. Ezt a vizsgálatot lehet egyszerűsíteni: "ha .adat"
Inkább ez a megoldás: Azt jelenti, hogy bitenkénti ÉS műveletet hajt végre A-n 1-es számmal. Ennek a műveletnek az eredménye nulla (NEM döntési ág), ha A páros, és 1-gyel (IGEN döntési ág), ha A páratlan. Lásdwikipédiaa bitenkénti operátorok magyarázatához.
Flowcode külföldi fórumból fordítva. Nehezen találtam rá.
Na,akkor ezt már tudod.
Hogy a kijelzés egyszerre mozogjon, talán így: A hozzászólás módosítva: Sze, 13:45
Ezt írtad:
"ha .adat AND 1" Nem néztem meg a Flowcode fájlt, de ebből arra lehet következetni, hogy ez egy feltételes elágazásban van. Bitenkénti művelet így néz ki: x = .adat AND 1
Lekéstem a módosításra hagyott időt, közben esett le a tantusz. Flowcode-ban az "AND" nem a logikai "ÉS" kapcsolatot jelenti, ahhoz && kell.
A hozzászólás módosítva: Sze, 14:20
|
Bejelentkezés
Hirdetés |