Fórum témák
» Több friss téma |
Talán egy pontos típusszám segítene , meg az hogy a led hányat villan két szünet közt (ez hibakód)
A hozzászólás módosítva: Jan 25, 2025
Model SR-L36NMB Találtam rajta kb 3mp et világít ugyanenyit nem folyamatos a villogás nem hagyja abba. Bekapcsolás után a kompreszort hallom elindul kb 10 másodpercet működik majd hallom felül kattan egy relé és ez a hiba jel jön elő folyamatosan. Le vettem a mélyhűtő hátsó részéről a műanyag elő lapot a ventilátor forog a zsalu is folyamatos forgásban van addig amíg hiba jelre nem ál. Leolvasztás előt a kompreszor folyamatosan működött és az oldala is meleg volt. Most nem jó.
hibakód Valószínűleg a légzsalu hibája
Igen ! Le vettem a takaró műanyag borítást az ál meg először ,megálás után relé katanás hang ,és leál a gép.10 másodpercet működik. A jel adóra ellenálás mérővel mértem rá valami 8k.ohm ellenálást mér milor összefordul a jel adó erről egyebet nem tudok. Gumit le vettem a zsaluról hátha fogja de akor is ez van. Fűtőszálat is kinyomoztam 170 óhm de mint írtad nem ez a kód jelentése.
A légzsalu motor tengelyén lévő Red relé öszeforgatáskor 6.8 Kóhmos elelenálást mérek ha öszeforgatom.Ez így rendben ?
Ha a reed relé zárásakor méred akkor nem biztos hogy jó , 0 körüli értéket kellene produkálnia (ő egy kapcsoló) .De látni kéne a kapcsolási rajzát a cuccosnak mert ez a 6.8K szerepel az ellenállások szabvány sorában , előfordulhat hogy még a reed relével sorba van kötve egy ellenállás is .
A hozzászólás módosítva: Jan 28, 2025
Köszönöm a választ! AX21névre halgató van rólla leírás a neten (Datashet) Akárhogy mérem csak 0 óhm nincs ha öszeforog.300óhm mindenféle érték. Ki kellene váltani vagy ilyet honan ,nem tudom még
Reed relé közvetlen a két lábát mérted? mert akkor nem mérsz bele semmit. Esetleg zárd rövidre, akkor hogy viselkedik?
Nem mértem bele semmit.2vezeték a stekerre megy semmi nincs közte mert lehúztam
Ez volna az forgás érzékő a fotón nem látszik a másik oldala AX21 felirat és ez egy reed relé .Tehát nincs itt elenálás csak a 2fekete vezeték
A műanyag tokban még lehet ellenállás , de próbáld meg a két kivezetést összekötni hogy akkor mit művel a hűtő megindul e vagy hibát dob .
A hozzászólás módosítva: Jan 28, 2025
Értem. Az ellenálást a tokban nem tudom van e de a relé ellenálása bizonytalanul változok mikor összeforgatom.
Holnap majd nekiálok.
Ha ez a helyzet akkor valószínű a red hibája ...
Szia!
Nekem egy 11 éves Indesit produkált ilyen hibát A megoldás ez lett: "Hívtam hűtőgép szerelőt mert a hűtő - folyamatosan ment és a hőfok szabályzó nem szabályozott, ezért a felső részben túlhűtött -, 30 ezer forint volt a javítás. Feltöltötte gázzal, valami szűrőt cserélt benne és tett bele valami tömítő szert is a folyadékba, mert szerinte az öregedés miatt elszökik a gáz. 6 hónap garanciát adott." Ez 2018-ban volt. Azóta jól működik a lelkem, idén nyáron lesz 18 éves... (kaqkk fórumtársnak igaza lehet: Ez a kezdődő gázhiány első jele ... ) A hozzászólás módosítva: Jan 29, 2025
Idézet: ilyen nincs ez paraszt vakítás „tett bele valami tömítő szert is a folyadékba,”
Tett bele valamit, láttam
gázt mást biztos nem
Szevasz!
Pedig van: https://bolthely.hu/beijerref/id/00324--Errecom-Extreme-ultra-tomit...500507 Nem ez a cég vagyok, de forgalmazunk ilyet vagy 5-8 éve. Lassú gázvesztése hűtők, leginkább porózus ajtókeret fűtés "foltozására" való. Sokat adunk el, van ahol használ, van ahol tulajdonképpen nagyobb beavatkozás, hűtő kidobás helyett utolsó mentsvár ha már kiment a szerelő. És ilyenekből van: savlekötő, vízlekötő, teljesítmény fokozó is. Bár belém azt verték, hűtőrendszerbe soha, semmit.. Változik a világ.. Üdv: Stmiklos A hozzászólás módosítva: Jan 29, 2025
amikor én dolgoztam 15+ éve ilyen nem volt. mindig tanul az ember
Köszi az infót ...
Egyenlőre nem találtam mestert ... Amikor benéztem a gép alá, mögé, a látottak (erős korróziós nyomok) a csere irányába mozgatnak
Szívesen!
Talán nem ismered: H. Ford-tól megkérdezik, melyek a legjobb autó. Ford: Az új... (bocs, ha ismerted) Csak néztem, miért hozod Fordot, és az autót - szeretnék egy autót venni a közeljövőben, sajnos sem új, sem ford nem jöhet számításba ... Így, hogy hűtőt is kell cseréljek, még lejjebb kell adnom az igényeimet ...
Sajnálom, ha nem érted...
(ezek szerint nem ismered ezt az anekdotát) Fagyasztó szekrény - Elektra Bregenz FSN 9267-2Sziasztok,az a gondja, hogy tulhut. -18 fokra beállítva -24-ig hűt. Hogyan lehetne azt kideríteni, hogy hoerzekelo, vagy vezérlő panel hibás-e?
Vagy kalorikus hiba. (gázhiány is így kezdődik...) A hűtős tudni fogja.
A hozzászólás módosítva: Szo, 9:41
Gazhianynal épp az ellenkezője van, hiaba megy (szinte) állandóan a kompresszor, nem tudja elérni a kívánt hofokot, nem?
Amúgy megvolt az is, akkor nem tudott -2 fok alá hűteni. Hutos megnézte, nem volt benne gáz, nyomasproba oké volt, feltöltötte, 1,5 hetet ment nála O is észrevette hogy tulhut.
Hali!
Azért az sem mindegy hol mérsz hőmérsékletet. Milyen hőmérséket intervallumban kapcsolgat ki/be? Nálam pl -33-at is tudok mérni a befújásnál, a kompresszor ezt tudja, ha megy, fix hideget nyom, ha eléri a tér a beállított hőmérsékletet kikapcsol... Viszont a tényleges tér hőmérséklet -14 - -17 között mozog.
Majdnem.
A gázhiány kezdetekor az elpárologtató először lefagy, majd később szűnik meg a hűtés. Adagolós gépeknél a szelep elzáráskor, ahogy fogy a közeg úgy kezd hűteni és egyre jobban, majs leáll a hűtés a közeg mennyiségétől függően.
-24 van a gép belsejében, miután leállt a kompresszor. Elég hamar visszakapcsolgat utána, majd később küldök róla infót - arduinoval monitorozom a működést
Az jutott meg eszembe, hogy az ajtón van egy beépített kijelző, viszont kábelt nem láttam sehol, ami magába a testbe menne, nem lehet hogy ez vezeték nélkül kommunikál a testbe épített vezérlő panellel (a -24:maradt a vezérlő "fejében", hiába állítom at a kijelzőn barmire)? Bár ha én terveztem volna, biztos nem bonyolitom így túl. |
Bejelentkezés
Hirdetés |