Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » Csöves erősítő készítése

Témaindító: seedz, idő: Márc 31, 2006
Témakörök:
Ne feledd betartani a fórum viselkedési szabályait, és a topik megmaradásának feltételeit. [link]
A téma átmenetileg fagyasztva lett, hozzászólni nem tudsz!
Lapozás: OK   231 / 2208
(#) korgs2 válasza sturbi hozzászólására (») Szept 7, 2008
Na készítettem valami műhelyrajz szerűséget. Remélem jól csináltam, ha nem javítsatok
(#) sturbi válasza korgs2 hozzászólására (») Szept 7, 2008
Szerintem hibátlan (bár én sosem használok 0,23-as-nál vékonyabb drótot, kölönféle okokból kifolyólag, pl. elszakítanám).
Megtekerhetem 0.23-assal? Elég kezdő vagyok a trfótekerés terén ezért van ennyi kérdésem Amúgy örülök hogy tetszik
(#) djhans válasza sturbi hozzászólására (») Szept 7, 2008
Én erre gondoltam. A középső az full tekercs az az egyik primer. A két szélső meg a másik. Ez jó?
(#) korgs2 válasza djhans hozzászólására (») Szept 7, 2008
És meik adja a jobb minőséget mert én itt most arra hajtok nagyon De az én megoldásom is működőképes? Amúgy csinálhatom vad tekercseléssel vagy muszáj menet menet mellé És ha megyek huzalt venni 0,23-ból kb hány m-t vegyek?
(#) djhans válasza korgs2 hozzászólására (») Szept 7, 2008
Szerintem a tiéd nem jó mert ha megnézed pl. az A2 tekercsnek mindíg a vasmaghoz közeli rész esik tehát az A2 tekercs rövidebb huzalból lesz mint az A1-es tehát nem lesz egyforma az ellenállása. Én azt tanácsolom csináld ahogy rajzoltam. 0,2-es huzal már jó lesz hozzá. Számold ki hogy közepes tekercs átmérőnél milyen hosszú egy menet és azt szorozd be a menetszámmal így kb. megkapod mennyi huzal kell. Sajnos menet-menet mellé kell tekerni mert csak akkor fog elférni a csévén a huzal. Tudom ez időigényes de ha már kimenőt tekersz csináld jól.
(#) korgs2 válasza djhans hozzászólására (») Szept 7, 2008
Aha mindent értek köszi a sok segítséget majd ha kész leszek teszek föl képet de 1. kimenőm ne várjátok hogy gyorsan végezni fogok