Fórum témák
» Több friss téma |
Fórum » Csöves erősítő készítése
Ne feledd betartani a fórum viselkedési szabályait, és a topik megmaradásának feltételeit. [link]
A téma átmenetileg fagyasztva lett, hozzászólni nem tudsz!
GU50 kibírna 12 Voltos fűtést? Mert akkor egy 12 Voltos toroiddal fűteném, és az anódnak elég lenne egy 150 wattos SU trafó
Hogy érted?A 12,6 helyett 12V.Nekem a PCL86 vígan ment egy 12V-os trafóról,szerintem a GU-nak is elég.De majd a többiek megmondják,én még elég amatőr vagyok a csövesek világában .
Hopp,megelőztek
Remélem sikeres lesz a holnapi csővadászat....(6SN7-re,és foglalatára vadászok) Tényleg,múltkor ilyen 5-10-es csoportokban érkeztek a csőrajongók,ők is innen,a fórumról "valók"?Kéne mindenkinek egy névtábla,és akkor tudnám,tudnánk,ki kicsoda Akkor mindenkinek jó börzézést :yes:
Tudtátok, hogy ha egy rossz DVD lejátszót és egy műholdvevőt összecsavaroztok csöves erősítő leszen belőle ? Szóval kész a mahina. Köszönet Edgarnak és Sturbinak. Nélületek még most is kínlódnék.
Nem egy nagy csúcs gép, de az állam leesett, a hangszerek nem mosódnak össze hömpölygő masszává. 2 hónap kemény munkám van benne, de megérte, tranyóstól ilyet még nem hallottam. Méghogy a hangszóró a leggyengébb lácszem.
Na végre !
Azt hittem , hogy feladtad , de szerencsére látom , hogy nem .. Kíváncsian várom milyen lett ! Szigetelés vizsgálatával én nem igazán időznék , az alapból jó , ha precíz voltál , az átvitele az már nem ennyire evidens .
Sajnos azért mindenki nem! Van akinek messze van (200Km), na de majd egyszer talán.Én is készülök már régen, de az idő meg a pénz kevés, pedig az információszerzés miatt is megérné.
Én meg tegnap jöttem haza Pestről ... Múlt hét szombaton meg fenn voltam. Valahogy sose jön ki a lépés
(hétfőn küldöm az IC-ket)
Te vandorbot, nagyon-nagyon szép erősítőt faragtál, gratulálok !
(az "Ankaro" felirat nekem ... )
A dizájnozás még hátravan. Még studérozok rajta milyen legyen a végleges látvány.