Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » Csöves erősítő készítése

Témaindító: seedz, idő: Márc 31, 2006
Témakörök:
Ne feledd betartani a fórum viselkedési szabályait, és a topik megmaradásának feltételeit. [link]
A téma átmenetileg fagyasztva lett, hozzászólni nem tudsz!
Lapozás: OK   259 / 2208
(#) kocos hozzászólása Okt 10, 2008
GU50 kibírna 12 Voltos fűtést? Mert akkor egy 12 Voltos toroiddal fűteném, és az anódnak elég lenne egy 150 wattos SU trafó
(#) Ricsi1992 válasza kocos hozzászólására (») Okt 10, 2008
Hogy érted?A 12,6 helyett 12V.Nekem a PCL86 vígan ment egy 12V-os trafóról,szerintem a GU-nak is elég.De majd a többiek megmondják,én még elég amatőr vagyok a csövesek világában .
(#) Ricsi1992 válasza Ricsi1992 hozzászólására (») Okt 10, 2008
Hopp,megelőztek
Remélem sikeres lesz a holnapi csővadászat....(6SN7-re,és foglalatára vadászok)
Tényleg,múltkor ilyen 5-10-es csoportokban érkeztek a csőrajongók,ők is innen,a fórumról "valók"?Kéne mindenkinek egy névtábla,és akkor tudnám,tudnánk,ki kicsoda
Akkor mindenkinek jó börzézést :yes:
(#) vandorbot válasza sturbi hozzászólására (») Okt 10, 2008
Tudtátok, hogy ha egy rossz DVD lejátszót és egy műholdvevőt összecsavaroztok csöves erősítő leszen belőle ? Szóval kész a mahina. Köszönet Edgarnak és Sturbinak. Nélületek még most is kínlódnék.
Nem egy nagy csúcs gép, de az állam leesett, a hangszerek nem mosódnak össze hömpölygő masszává. 2 hónap kemény munkám van benne, de megérte, tranyóstól ilyet még nem hallottam. Méghogy a hangszóró a leggyengébb lácszem.
(#) CHZ válasza Gory hozzászólására (») Okt 10, 2008
Na végre !
Azt hittem , hogy feladtad , de szerencsére látom , hogy nem ..
Kíváncsian várom milyen lett !
Szigetelés vizsgálatával én nem igazán időznék , az alapból jó , ha precíz voltál , az átvitele az már nem ennyire evidens .
(#) kocos hozzászólása Okt 11, 2008
Gondolom ezóta már mindenki börzén van ...
(#) JZoli válasza kocos hozzászólására (») Okt 11, 2008