Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » DVD-olvasóból lézer?

Témaindító: tillitomi, idő: Júl 31, 2007
Témakörök:
Lapozás: OK   42 / 143
(#) matheus666 válasza matheus666 hozzászólására (») Okt 31, 2008 /

Fúú most egy két ember biztos dob egy két hátast attól amit kérdezni fogok...
Légyszi szóljatok ha már unjátok, de még nagyon kezdő vagyok sajna, és nem nagyon tudom elképzelni a kapcsolás megvalósítását, hogy mit hova, hogyan...

Tudom, hogy a rajzon a nyilak és a GND-k azok egy potenciálúak, de légyszi valaki segítsen, rajzolja le, vagy tervezze meg nekem Tinában, mert nincs senki aki segítene a környéken...
:no:

A rajz, amit kicsit át kéne rajzolni!
(#) Collector válasza matheus666 hozzászólására (») Okt 31, 2008 /

Akkor segítek, ha látom, hogy te is foglalkozol vele, és megmutatod, mit nem tudsz megcsinálni a tina-ba. Azért ez nem egy nehéz feladat. VCC-k tápfeszre, GND meg földre. Eagle-be az X1-1 és X1-2 az egy kettős forrasztható sorkapocs, az elsőre úgy emlékszem VCC kell. A puffer meg a szűrőkondi a táppal párhuzamos, de ha stabil DC forrásod van, nem kell őket bekötni.
(#) matheus666 válasza Collector hozzászólására (») Okt 31, 2008 /

Ne haragudj, de hidd el, hogy már egy ideje ezzel foglalkozom... Persze nem tudok vele egyfolytában, csak ahogy az időm engedi...
Két hete már kezdtem vele valamit Tinában, lehet, hogy Neked ez roppant egyszerű egy kapcsolás, nekem viszont még bonyolult...

Tessék, lehet fikázni, meg röhögni, hogy milyen béna vagyok, meg hogy nem foglalkozok vele:

aramgen.TSC

Ezt nem tudom megnyitni, nekem szerintem régebbi a tina. De igazából ez speciel a TINA topikba tartozik, ott biztosan seperc alatt megmondják neked a dolgokat, főleg aki meg is tudja nyitni. Az önkritika a te dolgod, de itt senki nem mondta hogy béna vagy.

Ne haragudj, kicsit felhúztam magam, mert már 3 hete áll a "project", pedig rengeteget foglalkoztam vele, alkatrészeket keresgéltem, vásároltam, próbapanelt szereztem az oktatómtól stb...