Fórum témák
» Több friss téma |
Videójavításban kezdő vagyok,segítséget szeretnék kérni a fenti készülékhez. Sikeres tápjavítás után a videó kimozgatta a szalagbefűző babákat és utána kikapcsolt.Azt hittem hogy tönkrement az elektronika a táphibátol de ad képet és be is lehet hangolni a tunerjét.Ezután szédszedtem a szalagbefűző és gumigörgő mozgató motort azóta sem sikerült összeraknom,kellene egy mechanika rajz róla,nem tudom hogyan kell a fogaskerekeket és a görgőmozgatót összerakni+ nem tudom miért kezdi rögtön forgatni a motort.Az "mode switch" kapcsoloját is méregettem,alaphelyzetben minden lábán testet utána változik a kép ahogy arréb tekerem a fogaskereket.Előre is köszönöm a tanácsokat!
Kár volt szétugrasztanod a mechanikát , nem lesz könnyű visszapakolni .Sajnos erről a típusról nincs dokumentációm , ha csinálnál a mechanikáról képet , talán beazonosítható lenne , hogy melyik mechanika van benne .
A fogaskerekek visszaállításához a kerekeken lévő jelölések segítenek az alap visszaállítására . Nézelődj megtalálod a poziciónáló jelzéseket , ezek segítségével kellene elindulnod .
Csináltam képeket ,főleg a 450-es képen levő fogaskerék és a rácsúszó kar helyzetét nem tudom eltalálni!
és még kép
Heloka!
Ha az emlékezetem nem csal és a képeket nézve talán van egy ilyen mechám.Ha nem késő holnap estére megnézem.Addig is sok sikert
A képeken is jól láthatóak a pozicionáló jelölések .
Ezeket hozd össze . A nagy fogaskeréken lévő furatnak találkozni kell a fém vázon lévő lukkal , ezek fedésbe hozatala adja a kerék alappozícióját , a fogaskeréken lévő pici furat a vele találkózó f.kerék helyzetét jelöli meg .A szalgkiemelő kar nyitott állásban lesz , azon is található jelzés . Tisztítsd le a zsiradéktól , minden láthatóvá válik . Nem nagy ördöngősség .. , ez kis odafigyeléssel megoldható .
Ha nem tévedek a képek alapján ez GOLDSTAR 027 mechanika.
Ezek talán segíthetnek .
Még 2 kép , igaz nem sok látszik , de fentebb elmondottakal talán használható .