Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » Goldstar C21Y videó javítása

Témaindító: littlejoe, idő: Dec 1, 2008
Témakörök:
Lapozás: OK   1 / 2
(#) littlejoe hozzászólása Dec 1, 2008 /

Videójavításban kezdő vagyok,segítséget szeretnék kérni a fenti készülékhez. Sikeres tápjavítás után a videó kimozgatta a szalagbefűző babákat és utána kikapcsolt.Azt hittem hogy tönkrement az elektronika a táphibátol de ad képet és be is lehet hangolni a tunerjét.Ezután szédszedtem a szalagbefűző és gumigörgő mozgató motort azóta sem sikerült összeraknom,kellene egy mechanika rajz róla,nem tudom hogyan kell a fogaskerekeket és a görgőmozgatót összerakni+ nem tudom miért kezdi rögtön forgatni a motort.Az "mode switch" kapcsoloját is méregettem,alaphelyzetben minden lábán testet utána változik a kép ahogy arréb tekerem a fogaskereket.Előre is köszönöm a tanácsokat!
(#) CHZ válasza littlejoe hozzászólására (») Dec 1, 2008 / 4

Kár volt szétugrasztanod a mechanikát , nem lesz könnyű visszapakolni .Sajnos erről a típusról nincs dokumentációm , ha csinálnál a mechanikáról képet , talán beazonosítható lenne , hogy melyik mechanika van benne .
A fogaskerekek visszaállításához a kerekeken lévő jelölések segítenek az alap visszaállítására .
Nézelődj megtalálod a poziciónáló jelzéseket , ezek segítségével kellene elindulnod .
(#) littlejoe válasza CHZ hozzászólására (») Dec 1, 2008 /

Csináltam képeket ,főleg a 450-es képen levő fogaskerék és a rácsúszó kar helyzetét nem tudom eltalálni!
(#) littlejoe válasza littlejoe hozzászólására (») Dec 1, 2008 /

és még kép
(#) supak.jozsef válasza littlejoe hozzászólására (») Dec 1, 2008 /

Heloka!
Ha az emlékezetem nem csal és a képeket nézve talán van egy ilyen mechám.Ha nem késő holnap estére megnézem.Addig is sok sikert
(#) CHZ válasza littlejoe hozzászólására (») Dec 1, 2008 /

A képeken is jól láthatóak a pozicionáló jelölések .