Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » PiP kép a képben készítése
Lapozás: OK   1 / 2
(#) gyurko81 hozzászólása Dec 26, 2008 /

Üdv mindenkinek.
Van egy ötletem, de nem tudom életképes-e.
Egy olyan szerkezetet akarok készíteni amely 1 kompozit videojel adta képbe beleteszi a másik kompozit képet, ugyanúgy mint a tv-nél.
De nekem 1 külön ilyen áramkör kellene.
Még amatőr vagyok, de minden megoldás érdekel.

Köszi előre is a válaszaitokat.
(#) Sir-Nyeteg válasza gyurko81 hozzászólására (») Dec 26, 2008 /

Bővebben: Link
Mi is használunk ilyenfélét munkahelyen helytakarékosságból. Kb 15-20eft-ért osztogatják boltban asszem
(#) gyurko81 válasza Sir-Nyeteg hozzászólására (») Dec 26, 2008 /

kössz a tippet. de én készíteni szeretném.
mi van egy ilyen szerkezetben?
és nekem nyomógombbal vagy kapcsolóval lehessen váltani.
egy nyomtatott áramkörre szeretném tenni.
(#) Sir-Nyeteg válasza gyurko81 hozzászólására (») Dec 26, 2008 /

Ha itthon lenne, akkor megnézném neked, de mivel munkahelyi darab, így nem díjaznák, ha bontogatnám Sajna nem értek ennyire a dologhoz... még...
(#) Atis57 válasza gyurko81 hozzászólására (») Dec 26, 2008 /

szia !
az általam ismertben:
AMD proceszor 1, RAM 285Mbit-es 2,dram 88 Mbites 2 Flash
456Mbites 1, EEPROM 1. A kimenő videó Ic 2,+ a környezeti müködtető áramkör , meg az 1800 sornyi program....
ez az élő képbe berak 1 másikat.
(#) gyurko81 válasza Atis57 hozzászólására (») Dec 26, 2008 /

hali.
kössz az infókat csak sajna amatőr lévén nem sokat mond ez így nekem. De ha segít valaki akkor rájövök mindenre.
Szeretek tanulni az elektronikáról.

2 kérdésem van:
Mennyibe kerül 1 ilyen eszközhöz az alkatrész?( csak nagyjából kb)
És mi mit csinál a képpel? (hogy működik)

Ha valakinek lenne erről 1 kapcsolási rajza azt 1000x megköszönném.(az jó kiindulás lene sztem)

Előre is köszi mindenkinek.
(#) (Felhasználó 1947) válasza gyurko81 hozzászólására (») Dec 27, 2008 /

Szia !