Fórum témák
» Több friss téma |
Fórum » LPT portos vezérlés
Ez még jobb, egyesíti a két IC-t. De nálunk szerintem nem kapható és ha rendelhetsz is netán, akkor jóval drágább lehet, minta másik kettő együtt (52HUF+42HUF). De mondom, a meghajtó IC kitermelhető!
csak az a baj, hogy 3 külömböző gép. Akkor egyszerűbb lenne egy ilyet csinálni.
Az MP4101-et megnézem ezeken a panelokon.
Mind a 2 rajz unipoláris ugye? Jól láttam.
Igen, mind a kettő. Igazság szerint meghajtásnak használhatsz tekercsenként egy tranzisztort is. árban az sem vészes.
Segítenél nekem egy alkatrész listát csinálni?
Én amatőr vagyok. Mi, micsoda, stb. Pl: 1kOhm ellenállás 12 db (ha jól nézem). Köszi: Zozzzz
Esetleg valaki hozzáértő segítene a csatolt rajzon lévő alkatrészek listáját összeállítani? Köszi.
Szia. Az 1 rész.jpg kellene, a többi megy, ha nem probléma. Ha minden igaz a 2 rész.jpg a motor táp igaz?
Köszi a segítséget.
CSak úgy ahogy szoktuk. Balról jobbra: 470uF, de vele párhuzamosan legyen egy 100n, aztán az IC: LM7805, majd 100µF (de ez sok, legyen 10µF Tantál) majd egy 10nF-ot ir, de 100nF a szokásos. Valamint ajánlott az IC-k táplábaira közvetlenül egy 100nF is. Ahogy mondod az a motortáp lesz...
Az LPT portról hogyan lehet kiolvasni az oda beérkező adatokat (D0;D7) lábakról?
Köszönöm előre is! Üdv mindenkinek.
A Contol regiszter 5. bitjét kell 1-be állítani, majd az adatportra irányított olvasással megkapod annak tartalmát.
Hello.
ezt már többször is olvastam én is, hogy a control regiszter 5. bitjét kell logikai 1 -re állítani. Ez Pontosan hogyan történik? Szoftverből állítom e, vagy a portra adott külső feszültséggel? Ha szoftverrel, akkor pascal-ban ezt hogyan kell megtenni, illetve ha kívülről, a portra adott külső feszültséggel, akkor pontosan hogyan? Köszönöm.
Olvasni, olvasni -- Google