Fórum témák
» Több friss téma |
Fórum » Kapcsolási rajzot keresek
Témaindító: Kallai Csaba, idő: Márc 11, 2006
Témakörök:
Mindenkinek szép nepot.
Van nekem egy alkonykapcsoló kapcs. rajza.Mivel kezdő vagyok, nem vagyok tisztában teljesen a működésével. Lenne itt valaki,eki részletesen, lépésről lépésre megmagyarázná nekem.Elég onnan,hogy a C1 kondi simít. A kapcs. rajzot csatoltam. Segitségeteket előre is köszönöm.
Kösz a választ.Azt még megkérdezhetem,hogy miért kell az a pozitív visszacsatolás.A ME-k hez nem értek.Ez még nem volt benne az eddigi tananyagban.
Sziasztok! Még mindig keresek egy 18,5V 6.5A-es tápegység kapcs. rajzát. Nem tudom, hogy laptopnak stab. kell-e vagy nem, de a stab. jobb lenne. Lehetőleg ne legyen több a szállítási költség, mint az IC bele. Előre is köszi!
Helló.Sanyo CEP2144-es tv-hez kapcsolási rajza nincs valakinek véletlenül?
Köszi
egy 7812 megemelve egy 6.5Vos zenerrel és megfejelve egy teljesítmény tranyóval...
üdv! UI.: a képen egy rajz csak a zéner kell még bele...
a ki xxV után kell a zéner, ugye? Mi lesz, ha elhagyom az R2-t? A tranyónak kell h.bordára ?
a zénert a 7812 gnd és a test közé kell...
Szerintem ne hagyj el semmit.. "kell -e borda" Ez egy kazán lesz ami fűteni fog... A stabot és a tranyót is bordára szereld és ügyelj a SZIGETELÉSEKRE! Üdv!
És mi az, hogy 2.2m a C1? 2,2mF? Elektrolit nem jó? A zéner merre fele vezessen?
2,2µF Alu elkó is jó, de jobb a tantál. Nem feltétlenül kell zener, ellenállás osztóval is megemelheted a talpát bármelyik stab IC-nek, ezzel a névleges fesz felett beállíthatóak, mint a 317-es.
Ellenállásnak a 0,22R helyett jó a 0,1R is? A HEStore-ban csak ilyen van.
Üdvöletem.Segítség!! Keresem a REFLEXION X250 autó erősítő rajzát. A gyártó vagy forgalmazó ( ULTRAMEDIA) Előre is köszönöm : Öreg T
Arra azért figyelj oda, hogy amiről te beszélsz 0,2ohm os ellenállás, az valójában 0,02ohm. Nem mindegy.