Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » Kapcsolási rajzot keresek

Témaindító: Kallai Csaba, idő: Márc 11, 2006
Témakörök:
Lapozás: OK   52 / 375
(#) hacker1990 hozzászólása Jan 2, 2009 /

Mindenkinek szép nepot.

Van nekem egy alkonykapcsoló kapcs. rajza.Mivel kezdő vagyok, nem vagyok tisztában teljesen a működésével.
Lenne itt valaki,eki részletesen, lépésről lépésre megmagyarázná nekem.Elég onnan,hogy a C1 kondi simít.

A kapcs. rajzot csatoltam.
Segitségeteket előre is köszönöm.

kapcs.png

(#) elektromania92 válasza (Felhasználó 13571) hozzászólására (») Jan 2, 2009 /

Kösz a választ.Azt még megkérdezhetem,hogy miért kell az a pozitív visszacsatolás.A ME-k hez nem értek.Ez még nem volt benne az eddigi tananyagban.
(#) mark.budai hozzászólása Jan 2, 2009 /

Sziasztok! Még mindig keresek egy 18,5V 6.5A-es tápegység kapcs. rajzát. Nem tudom, hogy laptopnak stab. kell-e vagy nem, de a stab. jobb lenne. Lehetőleg ne legyen több a szállítási költség, mint az IC bele. Előre is köszi!
(#) peak22 hozzászólása Jan 2, 2009 /

Helló.Sanyo CEP2144-es tv-hez kapcsolási rajza nincs valakinek véletlenül?
Köszi
(#) zoly15 válasza mark.budai hozzászólására (») Jan 2, 2009 /

egy 7812 megemelve egy 6.5Vos zenerrel és megfejelve egy teljesítmény tranyóval...

üdv!
UI.: a képen egy rajz csak a zéner kell még bele...

78xx.jpg

(#) mark.budai válasza zoly15 hozzászólására (») Jan 2, 2009 /

a ki xxV után kell a zéner, ugye? Mi lesz, ha elhagyom az R2-t? A tranyónak kell h.bordára ?
(#) zoly15 válasza mark.budai hozzászólására (») Jan 2, 2009 /

a zénert a 7812 gnd és a test közé kell...
Szerintem ne hagyj el semmit..
"kell -e borda" Ez egy kazán lesz ami fűteni fog... A stabot és a tranyót is bordára szereld és ügyelj a SZIGETELÉSEKRE!

Üdv!
(#) mark.budai válasza zoly15 hozzászólására (») Jan 2, 2009 /

És mi az, hogy 2.2m a C1? 2,2mF? Elektrolit nem jó? A zéner merre fele vezessen?
(#) Sebi válasza mark.budai hozzászólására (») Jan 2, 2009 /