Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » PIC - Miértek, hogyanok haladóknak
Lapozás: OK   487 / 1319
(#) trudnai válasza potyo hozzászólására (») Máj 19, 2009 /
 
Erdekes. Ebben mondjuk van valami, hogy a PC tap kepes leadni tipustol fuggoen 15-20A-eket is -- ezert jobb ha meghekkeli az ember valami aram leoldoval.

Nekem amugy eddig mindig szepen leoldott, elejen nem is ertettem mi van, ugyhogy gyorsan ratettem a power good-ra egy LED-et, hogy lassam megy-e a tap
(#) olala válasza trudnai hozzászólására (») Máj 19, 2009 /
 
Itt reagálnék egyszerre mindkét hozzám intézett üzenetedre! Először is köszönöm a tippeket és a jótanácsokat. Ami az áram rohangálását illeti, én is éreztem hogy érdekes a megfogalmazás, de úgy hagytam, had röhögjön rajta aki érti a pojént.
Mivel még kezdő vagyok, a felszerelésem elég szegényes, de azért igyekszek fejlesztgetni és bővíteni a repertoárt, de még egy normális pákám sincs, nemhogy egy szkóp . Más módon tudom tesztelni a kis tápomat?
A PC-táp megoldáson már gondolkodtam, de attól féltem, hogy ha elrontok valamit, nehogy a 220 megcsapjon, meg aztán anyumnak sem akarok szívrohamot okozni azzal, hogy egy hálózatról üzemelő táppal műtök, meg villogtatom a ledeket.
Egyébként a PIC-em tipusa 18F4550.
Igazából fogalmam sincs milyen kapcsolással lehetne egy rövidzárvédelmet összehozni, erre találnék itt példát a HE-n?
Egyelőre csak az a lényeg, hogy fel tudjam programozni a PIC-t, és akkor már örülök hogy túlélte a merényletet.
Pickit2 klón égetőm van, és ICSP módon szeretném majd programozni az áramköröket, 6 kimeneti lába van a programozónak, amiből 5-nek tudom a funkcióját is, de a 6. nem tudom mire való, az a neve hogy Auxiliary, ezt a gyárihoz írt manual-ból tudom, de azt nem tudtam kihámozni, hogy hova kell csatlakoztatni, jó lenne ha ezt elmondaná valaki. (hasonló a klón felépítése a Szilva és Watt által alkotott égetőhöz)

Köszi a segítséget!

Üdv!
(#) robing16 válasza icserny hozzászólására (») Máj 19, 2009 /
 
hello!