Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » EAGLE NYÁK tervező
Lapozás: OK   147 / 443
(#) bencsati hozzászólása Aug 24, 2009 /

Sziasztok!

Kapcsolási rajz szerkesztésekor hogy lehet megoldani, hogy nem kötöm össze az egyébként azonos Net-en lévő lábakat, hanem kapnak ezek egy kis "táblát" azonos jelöléssel, és a progi ebből tudja, hogy ezek összetartoznak?
(Ha mindent összekötnék, akkor egy kicsit sűrű lenne a vége...)

A segítséget ismét megköszönöm! Köszi!
(#) SzT3 válasza Kacsavadasz hozzászólására (») Aug 24, 2009 /

CSakcsak szenvedek az eagle-el
Próbálom magam rászoktatni hogy csináljak schematikot de engem nagyon zavar hogy pl az ic-knek nem ad valósághű képet egyik oldalon a betáp+test másik oldalon meg az öszes többi láb. igy szinte lehetetlen hogy áttekinthető rajzot csináljon az ember. (de ez lehet hogy csak az én hibám mert az elektronikába és az eagle-be is kezdő vagyok.)
most szerintem olyan technikával fogom megrajzolni hogy megnézem a ic eredeti rajzát? melyik láb hol van és mit csinál, és azt egy kicsit megkeverve rajzolom a schematikot kicsit kuszább lesz de a nyákon legalább nem lesz annyi lengő vezeték.
vagy van erre valami jó ötletetek?
és lenne egy segítség kérésem.
fogalmam sincs hogy a z 5 voltos feszstabilizátorhoz milyen kondikat tegyek. mármint az életbe alkatrészlistából már nagy nehezen megszültem (megnéztem több pic ic meghajtásához tervezett feszstabilizátort és átlagoltam) de az eaglebe nem tudom kiválasztani az alkatrészlistából.és ez által akkor a helye sem stimmel ha nem jóra bökök rá, aminek mondjuk nagy az esélye mert van kb 200 féle , (magyarul 200:1 az esélyem hogy jót teszek) na meg a másik az az ic betápjához hogy milyen 100n-st tegyek azt végképp paszolom, abba kérhetem valaki segítségét hogy megrajzolom ezt a két dolgot leszámítva és ha lenne valaki aki megkeresné nekem a listán hogy mit tegyek és hova azt nagyon megköszönném.
(#) Frankye válasza SzT3 hozzászólására (») Aug 25, 2009 /