Fórum témák
» Több friss téma |
Fórum » PIC égetési hibák, problémák, kérdések
Az OSC2 lábat nem kell sehová sem kötni, az egy kimenet. Ott az órajel(fosc) negyede jelenik meg(fosc/4).
Sziasztok
Nagyon kezdő vagyok a pic égetésben de szeretnék 24c08 gyári programokat égetni a nyár folyamán már legalább 10 egyszerű égetőt építettem (sorosat, párhuzamosat, több géppel próbáltam, watt mind 2 féle égetőjét igaz az eggyikben a 7407es buffer helyett egymás után kötött invertert 7406ot raktam), de mindeggyiknél ugyan az a probléma. Ha az ict olvasom akkor a táblázatban minden nulla tehát üres, ha üresen kitöltött táblázatot töltök bele akkor szépen égeti a progi majd ok, ellenőrzi és az is ok, de ha valamit átírok a táblában vagy kész programot tölök rá akkor írási hibát észlel a legelső olyan címen ahol nulla helyett valami más érték van. Kérdésem: Szerintetek eggyáltalán jó lehet e az égető, mivel ha semmit nem égetek bele azt elkezdi írni majd ellenőrizni hiba nélkül ? vagy esetleg rossz mind az 5db ic (atmel24c08)? Már kezdem feladni kérlek segítsetek........... Idézet: „atmel24c08” Biztos vagy benne, hogy ez PIC? Idézet: „ de szeretnék 24c08 gyári programokat égetni a nyár folyamán” Ne haragudj! Még nem szólt senki, hogy szeptember van, vagy már jővőre gondoltál?
Az adatlapja szerint ez egy memória
24C08 - 1024x8(8k) Serial CMOS EEPROM Adatlap szóval nem mikrovezérlő Nem tudom PIC égetővel lehet e írni rendesen Az ATMEL, AVR-eket gyárt, szerintem AVR égetővel többre jutsz, vagy inkább egy kifejezettem EEPROM memóriaégetővel.
Azt két külön mondatnak szántam de nem úgy jött össze. Am sikerült megoldanom a problémát egy lpt portos égetővel amit a ponyprog nevű programhoz ajánlanak
Idézet: „Azt két külön mondatnak szántam de nem úgy jött össze.” Talán, ha a vessző nevű írásjelet (Ő az: , ) néha használnád a megfelelő helyen, nem kapnál ilyen válaszokat. Ráadás (mondjuk: hab a tortán), hogy még mi is el tudnánk olvasni a hozzászólásaidat, és nem félre-, hanem elértenénk...