Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » PIC égetési hibák, problémák, kérdések
Lapozás: OK   13 / 82
(#) norby1 válasza jasdi87 hozzászólására (») Aug 25, 2009 /

Az OSC2 lábat nem kell sehová sem kötni, az egy kimenet. Ott az órajel(fosc) negyede jelenik meg(fosc/4).
(#) QUAD-405 hozzászólása Szept 9, 2009 /

Sziasztok

Nagyon kezdő vagyok a pic égetésben de szeretnék 24c08 gyári programokat égetni a nyár folyamán már legalább 10 egyszerű égetőt építettem (sorosat, párhuzamosat, több géppel próbáltam, watt mind 2 féle égetőjét igaz az eggyikben a 7407es buffer helyett egymás után kötött invertert 7406ot raktam), de mindeggyiknél ugyan az a probléma.

Ha az ict olvasom akkor a táblázatban minden nulla tehát üres, ha üresen kitöltött táblázatot töltök bele akkor szépen égeti a progi majd ok, ellenőrzi és az is ok, de ha valamit átírok a táblában vagy kész programot tölök rá akkor írási hibát észlel a legelső olyan címen ahol nulla helyett valami más érték van.

Kérdésem:
Szerintetek eggyáltalán jó lehet e az égető, mivel ha semmit nem égetek bele azt elkezdi írni majd ellenőrizni hiba nélkül ?
vagy esetleg rossz mind az 5db ic (atmel24c08)?

Már kezdem feladni kérlek segítsetek...........
(#) MPi-c válasza QUAD-405 hozzászólására (») Szept 9, 2009 /

Idézet:
„atmel24c08”

Biztos vagy benne, hogy ez PIC?
Idézet:

de szeretnék 24c08 gyári programokat égetni a nyár folyamán”

Ne haragudj! Még nem szólt senki, hogy szeptember van, vagy már jővőre gondoltál?
(#) cNobody válasza QUAD-405 hozzászólására (») Szept 9, 2009 /

Az adatlapja szerint ez egy memória

24C08 - 1024x8(8k) Serial CMOS EEPROM
Adatlap

szóval nem mikrovezérlő
Nem tudom PIC égetővel lehet e írni rendesen

Az ATMEL, AVR-eket gyárt, szerintem AVR égetővel többre jutsz, vagy inkább egy kifejezettem EEPROM memóriaégetővel.
(#) QUAD-405 válasza MPi-c hozzászólására (») Szept 11, 2009 /