Fórum témák
» Több friss téma |
Hát, mivel így kell, hogy működjön, a megoldás az, hogy a távirányítóval nyisd ki...
Esetleg leírhatnád, hogy hogyan is sikerült megoldani a problémát, hogy látszódjon valami eredmény itt a végén... Üdv Inhouse
Szevasztok! Nekem Golf3-ban volt így a gyári bekotés,hogy ha kulcsal nyitotam vagy zártam tovább elfordítva tartva az ablakokat mozgatta! De mivel a riasztóm nem gyári ez a sűrűbb távirányitó használatnál is össze vissza rángatta az ablakokat! Megoldás az volt,hogy a sofőr ajtajában szétválasztottam a kz 2 vezetékét (ami a kulcstól jön) az blakemelő rendszertől,majd diódát tettem hogy ha valamelyik ablak lentmaradt azt kulcsal feltudtam húzni! Na már most nemtudom hogy lehet-e hasonlóság a kábelekben,de én ott keresném először a keresést
Sziasztok, thunder riasztómon az ajtónyitásérzékelő megbolondult, folyamatosan bejelez, ha lehúzom a csatlakozóját akkor is...van tippetek? vagy valaki meg tudja nézni? köszi
Sziasztok, thunder riasztómon az ajtónyitásérzékelő megbolondult, folyamatosan bejelez, ha lehúzom a csatlakozóját akkor is...lehet fordítva datm neki tápot?van tippetek? vagy valaki meg tudja nézni? köszi
Üdv!
Most én is megszorultam egy riogatóval kapcsolatban.. A tipus: Metasystem M9-26 Nincs hozzá bekötési rajzom, de a betápot már megoldottam rajta. Elemcsere volt a távban, most nem látják egymást. Bekötési rajz hiányában nehéz rátanítani a távot, bár ennél a tipusnál nem ismerem az ejárást. Ha valakinek van tapasztalata meta riasztókkal, kérem, hogy ne kíméljen. Köszönöm: Tamás
Üdv
nekem is van egy thunder 103 -as riasztom még tavaly szeptemberben vettem és valahova elkeveredett a bekötési rajza. Ha valaki tudna segiteni megköszönném. kovi54
Ha visszalapozol pár oldalt, tutira megtalálod beszkennelve, pár havonta beteszi valaki 1-1 kérdés kapcsán.
Sziasztok.
Van nekem egy opel calibra járgányom, amiben nincs riasztó. Most a vaterán láttam egy riasztó vezérlőt, és nem tudom, hogy érdemes lenne-e megvennem. Megnéztem a kocsiban, hogy benne van-e a csatija a risztónak, és meg is találtam, a jobb oldalon a térképtartót kivéve. A kérdésem az lenne, hogy fog-e nekem működni vagy nem, mert a kocsimban nincs ultrahang mudul hozzá, amin egy gomb is van, ami gyárilag benne kellene hogy legyen. Mondjuk nekem csak annyi kellene, hogy ajtónyitásra, esetleg a kocsi megmozdítására riasszon.
Üdv
Mit gondoltok? Érdemes Thor riasztót venni? Mennyire gagyi? Köszi
Meglehetösen. De azért a 6-8ezerért mit várunk?
Sziasztok. Én vettem egy TLD típusú autóriasztót és egy olyan kérdésem lenne hogy van benne egy relé amin 4 kábel van.Olvasgattam ez valami indításgátló relé lehet. Most azt nem tudom hogy hogyan kell bekötni vagy ha nem kötöm be akkor az baj-e attól még működik a riasztó? Valamint van egy olyan kábelkivezetés a rajzon hogy ACC azt hova kössem?Előre is köszi a segítséget mindenkinek.Tettem fel képet a bekötési rajzról.
Az ACC gyujtás, és be kell kötni.
Az inditástiltást nem kötelezö. Pl. az inditomotort blokkolhatod vele, a gyujtáskapcsolonál elvágod a vezetékét, és közé kötöd a relét. De kötheted tápszivattyura, gyujtásra is.
Köszi a gyors választ akkor az ACC kábelt a gyújtáskapcsolóra egy pozitívra kötöm az jó?Köszönöm több hülyeséget nem kérdezek
Ugy is jo, vagy kötheted biztositékra, kapcsolora is, ami egyszerübb. Milyen autoba lesz?
Opel Astra F 1992es évjáratú és c14nz mmotorszámú. olnap megpróbálom bekötni remélem nem tol ki velem a központi zár mert néztem a régi riasztóból 2kábel megy csak rá ezen az új riasztón is megtaláltam azt a 2öt amit rá kell elvileg kötni a többi maradék kábellel kell valamit csinálni?Köszönöm.
Ez 6 vezetékes, hogy mindenféle központihoz használhato legyen. A hatbol kettöt le kell testelned, másik 2 megy a központidhoz, a maradék 2 nem kell. Valoszinüleg kaptál bekötési rajzot ahhoz a 6 szálhoz is.
Igen van rendes bekötési rajz vagy öt féle arról is de kisilabizálom majd hogy ehhez melyik passzol.Na meg bent van a régi riasztó is és majd azt mikor szedem ki mindent megnézek hasonlítási alapként. Nézegettem a neten több riasztó bekötési rajzát és szinte egykaptafa mindegyik legalábbis szeintem. Elvileg nem tolom el azért annyira értek hozzá. Ja tényleg: ez egy egyirányú riasztó ilyen http://www.100-gift.com/custom_product/2/2566-3/1-Weay-Car-Alarm-Sy...1.html elvileg nem kell tanítani meg ilyenek ha bekötöttem ugye? Köszi a türelmedet
Ezzel a névvel nem ismerem, de valoban egy kaptafára készülnek ezek. Valoszinüleg rögtön müködni fog bekötés után.
F Astrába nem is lesz bonyolult bekötni, nincs agyonburkolva minden, szabványos szinü vezetékek, nagyjábol mindet meg lehet találni egy helyen, ami szükséges .
Köszönöm hogy ilyen segítőkész voltál holnap írok hogy sikerült-e. Sokan példát vehetnének rólad hogy önzetlenül és érdek nélkül segítesz.Örök hála!
Sziasztok!
Segítségeteket kérném! Suzuki Swift GLX típ. autóm amely riasztós (típusát nem ismerem) ma nem volt hajlandó beindulni. Távirányitóval nyitottam, beültem, kulcs be, indít - semmi. Még kétszer próbáltam, semmi. Erre rányomtam a távkapcsolóra, elkezdett pittyegni kb. ötször, aztán beindult. De..., a 4 irányjelző folyamatosan égett, gyújtást lekapcs., aztán bekapcs., indult, de az indexek folyamatosan világítottak. Kínomban motorháztető fel, a szirénától ment az utastérbe (gondolom a műszerfalhoz) egy piros és egy fekete vezeték, ezeket kissé megmozgattam, beültem, indítottam , indult és az indexek sem világítottak. Kérdésem: mi lehet a hiba? Indexrelé, vagy a riasztónál lehet valami probléma? Mit tegyek? A válaszokat előre is nagyon köszönöm!
Sok segitökész ember van itt, most én voltam a gyorsabb.
Sok sikert a szereléshez!
Létezik olyan riaszto is, ami inditásgátloval egybe van épitve, és csak ugy indithato az auto, ahogy leirtad (megnyomod az egyik gombot az inditásgátlo kiiktatásához) De gondolom,, a tied nem ilyen, mert arrol tudnál.
Nem irtad, mit jelent az, hogy nem indult. Nem tekert az indito, vagy tekert, csak nem indult be a motor. Aztán tudnunk kéne azt, hogy a riasztora van-e inditásblokkolás kötve, és ha igen, az mire.(öninditora, tápszivattyura, gyujtásra). Amig ezeket nem tudjuk, azt se tudhatjuk, hogy a riasztora kell-e a hibát fogni, vagy valami más gond van. Az index beragadását is okozhatja a riaszto, van benne 1 vagy 2 relé, ami az indexeket villantja. Mivel nálad mind a négy irányjelzö égve maradt, csak akkor hozhato összefüggésbe a riasztoval, ha az egy relés. Ezt arrol lehet megismerni, hogy egyetlen vezeték megy ki a a jobb és a bal oldali irányjelzöhöz is, ezek 1-1 diodával vannak szétválasztva. Mindenképp be kell nézni a müszerfal alá, ha biztosat akarsz.
Köszi Ákos ,megnézem hová mi, és hogyan van kötve!
Visszatérve a jelenséghez: az indítómotor meg sem nyikkant. Tehát nem kattant, nem forgatott. Mindenesetre megnézem a kanócokat! Mégegyszer köszönöm!
Szia Ákos! Sikerült bekötni a riasztót minden tutin működik! Köszönöm még egyszer a segítséget. Ez egy tuti oldal/fórum
Sziasztok!
Kis segítségre lenne szükségem. Vettem egyOpelt amibe be volt szerelve egy FOXGUARD F18S3 riasztó. Sajnos a távban le voltak merűlve az elemek amikor vettem a kocsit , így ki sem próbáltam. Elemcsere után a táv működik , a riasdztó nem... Ha a biztonsági kulcsot elfordítom , a riasztó bekapcsolt de a távval nem tudtam kikapcsolni. Tudna esetleg valaki segíteni , hogy mi lehet a gond? Esetleg ha valakinek lenne hozzá bekötési rajza , illetve a dip kapcsolók állásáról valami leírása , azt is megköszönöm. Előre is köszönöm a segítséget.
Sziasztok!
Rakok fel egy pár képet erről a "csodariasztóról , hátha találkozott már valaki ilyennel más néven...
Sziasztok !
Pár órás keresgélés után .. a távirányító tipusa alapján megtaláltam a riasztóm "magyar" megfelelőjét.. RHINO HT18E !! (bár képet csak a RHINO HT18BE-ről van fent ,de látszólag nem sok a különbség. Tehát a kérésem az lenne , hogy akinek ehhez a típushoz lenne felhasználói könyve illetve bármilyen információja , hogy hogy lehet elemcsere után a távirányítót "újraéleszteni" ossza meg velem. A segítségeket előre is köszönöm. A link amit a riasztóról találtam : http://doverkft.hu/index.php?page=shop.product_details&flypage=shop...emid=1 Üdv mindenkinek : Imre
Az index vissza jelzéssel van a bajom, mert a kocsiba suzuki swift sedan) van a két drótja a zöld színű, sárga csíkos és a zöld színű, sárga csíkosak. Tehát a jobb és bal oldal. Viszont a RADIX 4T-n csak egy drót van az irányjelzőkhöz (azt most csak egy oldalra tudom kötni, tehát csak egy oldal jelez vissza, ha be illetve kikapcsolom a riasztót). Hogyan oldjam meg, hogy mind a négy irányjelző villanjon?
2db diódán keresztül. Az egy darab vezetékedre megy a két didóda összekötött anódja, a katódok az indexekre.
pl. 1N400x-et szoktak adni gyárilag... Üdv Inhouse
Sziasztok. Kaptam egy hd nevű riasztót. az ajto kapcsolot rákötöm a kék szálra a fehéret a az acc-re de sehogy se jó mert bekapcsolás után 20mp-re automatikusan riaszt. Tudnátok esetleg segíteni a motorblokkolást is muszály bekötni? A relézést sem nagyon értem(egyáltalán). Előre is köszönök minden segítséget.
|
Bejelentkezés
Hirdetés |