Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » Autó riasztó (bekötés)
 
Témaindító: tom79, idő: Szept 12, 2008
Témakörök:
Lapozás: OK   7 / 42
(#) Inhouse válasza rakos28 hozzászólására (») Okt 21, 2009 /
 
Hát, mivel így kell, hogy működjön, a megoldás az, hogy a távirányítóval nyisd ki...

Esetleg leírhatnád, hogy hogyan is sikerült megoldani a problémát, hogy látszódjon valami eredmény itt a végén...

Üdv
Inhouse
(#) laci77 válasza rakos28 hozzászólására (») Okt 21, 2009 /
 
Szevasztok! Nekem Golf3-ban volt így a gyári bekotés,hogy ha kulcsal nyitotam vagy zártam tovább elfordítva tartva az ablakokat mozgatta! De mivel a riasztóm nem gyári ez a sűrűbb távirányitó használatnál is össze vissza rángatta az ablakokat! Megoldás az volt,hogy a sofőr ajtajában szétválasztottam a kz 2 vezetékét (ami a kulcstól jön) az blakemelő rendszertől,majd diódát tettem hogy ha valamelyik ablak lentmaradt azt kulcsal feltudtam húzni! Na már most nemtudom hogy lehet-e hasonlóság a kábelekben,de én ott keresném először a keresést
(#) Tomi81 válasza eddy980 hozzászólására (») Nov 2, 2009 /
 
Sziasztok, thunder riasztómon az ajtónyitásérzékelő megbolondult, folyamatosan bejelez, ha lehúzom a csatlakozóját akkor is...van tippetek? vagy valaki meg tudja nézni? köszi
(#) Tomi81 hozzászólása Nov 9, 2009 /
 
Sziasztok, thunder riasztómon az ajtónyitásérzékelő megbolondult, folyamatosan bejelez, ha lehúzom a csatlakozóját akkor is...lehet fordítva datm neki tápot?van tippetek? vagy valaki meg tudja nézni? köszi
(#) tamas125 hozzászólása Nov 11, 2009 /
 
Üdv!

Most én is megszorultam egy riogatóval kapcsolatban..

A tipus: Metasystem M9-26

Nincs hozzá bekötési rajzom, de a betápot már megoldottam rajta.

Elemcsere volt a távban, most nem látják egymást.
Bekötési rajz hiányában nehéz rátanítani a távot, bár ennél a tipusnál nem ismerem az ejárást.

Ha valakinek van tapasztalata meta riasztókkal, kérem, hogy ne kíméljen.

Köszönöm:
Tamás
(#) kovi54 válasza Sir-Nyeteg hozzászólására (») Nov 12, 2009 /
 
Üdv
nekem is van egy thunder 103 -as riasztom még tavaly szeptemberben vettem és valahova elkeveredett a bekötési rajza. Ha valaki tudna segiteni megköszönném.
kovi54
(#) akos70 válasza kovi54 hozzászólására (») Nov 12, 2009 /
 
Ha visszalapozol pár oldalt, tutira megtalálod beszkennelve, pár havonta beteszi valaki 1-1 kérdés kapcsán.
(#) sirály12 hozzászólása Nov 12, 2009 /
 
Sziasztok.

Van nekem egy opel calibra járgányom, amiben nincs riasztó. Most a vaterán láttam egy riasztó vezérlőt, és nem tudom, hogy érdemes lenne-e megvennem. Megnéztem a kocsiban, hogy benne van-e a csatija a risztónak, és meg is találtam, a jobb oldalon a térképtartót kivéve.

A kérdésem az lenne, hogy fog-e nekem működni vagy nem, mert a kocsimban nincs ultrahang mudul hozzá, amin egy gomb is van, ami gyárilag benne kellene hogy legyen. Mondjuk nekem csak annyi kellene, hogy ajtónyitásra, esetleg a kocsi megmozdítására riasszon.
(#) Tomi81 hozzászólása Dec 5, 2009 /
 
Üdv
Mit gondoltok? Érdemes Thor riasztót venni? Mennyire gagyi? Köszi
(#) akos70 válasza Tomi81 hozzászólására (») Dec 5, 2009 /
 
Meglehetösen. De azért a 6-8ezerért mit várunk?
(#) majorosalbi hozzászólása Dec 12, 2009 /
 
Sziasztok. Én vettem egy TLD típusú autóriasztót és egy olyan kérdésem lenne hogy van benne egy relé amin 4 kábel van.Olvasgattam ez valami indításgátló relé lehet. Most azt nem tudom hogy hogyan kell bekötni vagy ha nem kötöm be akkor az baj-e attól még működik a riasztó? Valamint van egy olyan kábelkivezetés a rajzon hogy ACC azt hova kössem?Előre is köszi a segítséget mindenkinek.Tettem fel képet a bekötési rajzról.

TLD.jpg
    
(#) akos70 válasza majorosalbi hozzászólására (») Dec 12, 2009 /
 
Az ACC gyujtás, és be kell kötni.
Az inditástiltást nem kötelezö. Pl. az inditomotort blokkolhatod vele, a gyujtáskapcsolonál elvágod a vezetékét, és közé kötöd a relét. De kötheted tápszivattyura, gyujtásra is.
(#) majorosalbi hozzászólása Dec 12, 2009 /
 
Köszi a gyors választ akkor az ACC kábelt a gyújtáskapcsolóra egy pozitívra kötöm az jó?Köszönöm több hülyeséget nem kérdezek
(#) akos70 válasza majorosalbi hozzászólására (») Dec 12, 2009 /
 
Ugy is jo, vagy kötheted biztositékra, kapcsolora is, ami egyszerübb. Milyen autoba lesz?
(#) majorosalbi hozzászólása Dec 12, 2009 /
 
Opel Astra F 1992es évjáratú és c14nz mmotorszámú. olnap megpróbálom bekötni remélem nem tol ki velem a központi zár mert néztem a régi riasztóból 2kábel megy csak rá ezen az új riasztón is megtaláltam azt a 2öt amit rá kell elvileg kötni a többi maradék kábellel kell valamit csinálni?Köszönöm.
(#) akos70 válasza majorosalbi hozzászólására (») Dec 12, 2009 /
 
Ez 6 vezetékes, hogy mindenféle központihoz használhato legyen. A hatbol kettöt le kell testelned, másik 2 megy a központidhoz, a maradék 2 nem kell. Valoszinüleg kaptál bekötési rajzot ahhoz a 6 szálhoz is.
(#) majorosalbi hozzászólása Dec 12, 2009 /
 
Igen van rendes bekötési rajz vagy öt féle arról is de kisilabizálom majd hogy ehhez melyik passzol.Na meg bent van a régi riasztó is és majd azt mikor szedem ki mindent megnézek hasonlítási alapként. Nézegettem a neten több riasztó bekötési rajzát és szinte egykaptafa mindegyik legalábbis szeintem. Elvileg nem tolom el azért annyira értek hozzá. Ja tényleg: ez egy egyirányú riasztó ilyen http://www.100-gift.com/custom_product/2/2566-3/1-Weay-Car-Alarm-Sy...1.html elvileg nem kell tanítani meg ilyenek ha bekötöttem ugye? Köszi a türelmedet
(#) akos70 válasza majorosalbi hozzászólására (») Dec 12, 2009 /
 
Ezzel a névvel nem ismerem, de valoban egy kaptafára készülnek ezek. Valoszinüleg rögtön müködni fog bekötés után.
F Astrába nem is lesz bonyolult bekötni, nincs agyonburkolva minden, szabványos szinü vezetékek, nagyjábol mindet meg lehet találni egy helyen, ami szükséges .
(#) majorosalbi hozzászólása Dec 12, 2009 /
 
Köszönöm hogy ilyen segítőkész voltál holnap írok hogy sikerült-e. Sokan példát vehetnének rólad hogy önzetlenül és érdek nélkül segítesz.Örök hála!
(#) ppali57 hozzászólása Dec 12, 2009 /
 
Sziasztok!

Segítségeteket kérném! Suzuki Swift GLX típ. autóm amely riasztós (típusát nem ismerem) ma nem volt hajlandó beindulni. Távirányitóval nyitottam, beültem, kulcs be, indít - semmi. Még kétszer próbáltam, semmi. Erre rányomtam a távkapcsolóra, elkezdett pittyegni kb. ötször, aztán beindult. De..., a 4 irányjelző folyamatosan égett, gyújtást lekapcs., aztán bekapcs., indult, de az indexek folyamatosan világítottak. Kínomban motorháztető fel, a szirénától ment az utastérbe (gondolom a műszerfalhoz) egy piros és egy fekete vezeték, ezeket kissé megmozgattam, beültem, indítottam , indult és az indexek sem világítottak. Kérdésem: mi lehet a hiba? Indexrelé, vagy a riasztónál lehet valami probléma? Mit tegyek? A válaszokat előre is nagyon köszönöm!
(#) akos70 válasza majorosalbi hozzászólására (») Dec 12, 2009 /
 
Sok segitökész ember van itt, most én voltam a gyorsabb.
Sok sikert a szereléshez!
(#) akos70 válasza ppali57 hozzászólására (») Dec 12, 2009 /
 
Létezik olyan riaszto is, ami inditásgátloval egybe van épitve, és csak ugy indithato az auto, ahogy leirtad (megnyomod az egyik gombot az inditásgátlo kiiktatásához) De gondolom,, a tied nem ilyen, mert arrol tudnál.
Nem irtad, mit jelent az, hogy nem indult. Nem tekert az indito, vagy tekert, csak nem indult be a motor. Aztán tudnunk kéne azt, hogy a riasztora van-e inditásblokkolás kötve, és ha igen, az mire.(öninditora, tápszivattyura, gyujtásra).
Amig ezeket nem tudjuk, azt se tudhatjuk, hogy a riasztora kell-e a hibát fogni, vagy valami más gond van.
Az index beragadását is okozhatja a riaszto, van benne 1 vagy 2 relé, ami az indexeket villantja. Mivel nálad mind a négy irányjelzö égve maradt, csak akkor hozhato összefüggésbe a riasztoval, ha az egy relés. Ezt arrol lehet megismerni, hogy egyetlen vezeték megy ki a a jobb és a bal oldali irányjelzöhöz is, ezek 1-1 diodával vannak szétválasztva.
Mindenképp be kell nézni a müszerfal alá, ha biztosat akarsz.
(#) ppali57 hozzászólása Dec 13, 2009 /
 
Köszi Ákos ,megnézem hová mi, és hogyan van kötve!
Visszatérve a jelenséghez: az indítómotor meg sem nyikkant. Tehát nem kattant, nem forgatott.
Mindenesetre megnézem a kanócokat!
Mégegyszer köszönöm!
(#) majorosalbi hozzászólása Dec 13, 2009 /
 
Szia Ákos! Sikerült bekötni a riasztót minden tutin működik! Köszönöm még egyszer a segítséget. Ez egy tuti oldal/fórum
(#) imi012 hozzászólása Dec 19, 2009 /
 
Sziasztok!

Kis segítségre lenne szükségem. Vettem egyOpelt amibe be volt szerelve egy FOXGUARD F18S3 riasztó. Sajnos a távban le voltak merűlve az elemek amikor vettem a kocsit , így ki sem próbáltam. Elemcsere után a táv működik , a riasdztó nem... Ha a biztonsági kulcsot elfordítom , a riasztó bekapcsolt de a távval nem tudtam kikapcsolni. Tudna esetleg valaki segíteni , hogy mi lehet a gond? Esetleg ha valakinek lenne hozzá bekötési rajza , illetve a dip kapcsolók állásáról valami leírása , azt is megköszönöm.

Előre is köszönöm a segítséget.
(#) imi012 válasza imi012 hozzászólására (») Dec 22, 2009 1 /
 
Sziasztok!

Rakok fel egy pár képet erről a "csodariasztóról , hátha találkozott már valaki ilyennel más néven...

(#) imi012 válasza imi012 hozzászólására (») Dec 22, 2009 /
 
Sziasztok !

Pár órás keresgélés után .. a távirányító tipusa alapján megtaláltam a riasztóm "magyar" megfelelőjét..
RHINO HT18E !! (bár képet csak a RHINO HT18BE-ről van fent ,de látszólag nem sok a különbség. Tehát a kérésem az lenne , hogy akinek ehhez a típushoz lenne felhasználói könyve illetve bármilyen információja , hogy hogy lehet elemcsere után a távirányítót "újraéleszteni" ossza meg velem.

A segítségeket előre is köszönöm.

A link amit a riasztóról találtam : http://doverkft.hu/index.php?page=shop.product_details&flypage=shop...emid=1

Üdv mindenkinek : Imre
(#) every hozzászólása Dec 25, 2009 /
 
Az index vissza jelzéssel van a bajom, mert a kocsiba suzuki swift sedan) van a két drótja a zöld színű, sárga csíkos és a zöld színű, sárga csíkosak. Tehát a jobb és bal oldal. Viszont a RADIX 4T-n csak egy drót van az irányjelzőkhöz (azt most csak egy oldalra tudom kötni, tehát csak egy oldal jelez vissza, ha be illetve kikapcsolom a riasztót). Hogyan oldjam meg, hogy mind a négy irányjelző villanjon?
(#) Inhouse válasza every hozzászólására (») Dec 25, 2009 /
 
2db diódán keresztül. Az egy darab vezetékedre megy a két didóda összekötött anódja, a katódok az indexekre.
pl. 1N400x-et szoktak adni gyárilag...

Üdv
Inhouse
(#) busta18 hozzászólása Jan 1, 2010 /
 
Sziasztok. Kaptam egy hd nevű riasztót. az ajto kapcsolot rákötöm a kék szálra a fehéret a az acc-re de sehogy se jó mert bekapcsolás után 20mp-re automatikusan riaszt. Tudnátok esetleg segíteni a motorblokkolást is muszály bekötni? A relézést sem nagyon értem(egyáltalán). Előre is köszönök minden segítséget.
Következő: »»   7 / 42
Bejelentkezés

Belépés

Hirdetés
XDT.hu
Az oldalon sütiket használunk a helyes működéshez. Bővebb információt az adatvédelmi szabályzatban olvashatsz. Megértettem