Fórum témák
» Több friss téma |
Fórum » Autó-generátor nem tölt rendesen
igen isuzu motoros .A generátor hitachi gyári szám: LR 170-411 70 A
Hát, ez nem hobbiszerelöknek valo.
Végig azt hittem, hogy Bosch (szerintem a többiek is).
És ezen testkábelt se keress a generátornál, mert nincs.
Fordulatszámmérö müködik?
Én is azt hittem. De a linken se látok négyvezetékes csatlakozót.
Négyes az, de a negyedik nincs bekötve.Második sor középen négyes
Jajj, most nézem, hogy nem négy vezetéket írt, hanem négyes csatlakozót
Minden szempontbol. Szerelhetöség, hibamegállapitás.
Komplett szabályzot cseréltél, vagy csak elektronikát?
Nincs benne fordulatszabályzó mert nem TD csak sima D.Azt mondod hogy nincs mind a négy vezeték bekötve pedig a generátor oldalából is kilehet húzni a csatlakozott és négy szál drót fut végig és ugyanezt a vezetéket a sárvédő ívnél belül is szétlehet húzni as kábelköteg elöt és ott is négy szál vezeték megy.
csak az elektronikát ,mivel a dióda hidra és a diódákra azt mondták hogy jó.
Akkor a 606353-ban belinkelt a tied. Az egyik a fordulatszámmérö vezetéke.
Nem a diodahidat kérdeztem, hanem a szabályzot. Van kefével, kefetartoval 10000+ért, meg külön elektronika kb. 3000-ért.
akkor elvileg a műszerfalig elvan víve a fordulatszámmérő vezeték-e?
Hát, ha a generátornál van egy vége, valahol van neki egy másik is.
A katalógusban amin megtaláltad a generátorom a csatlakozónál a betűk mit jelentenek? S L IG N
IG gyujtás
L visszajelzö S azt hiszem a fordulatszámmérö N passz (ki kéne mérni)
Szivi! Én az "S"-el voltam gondban, de mostmár világos.
Az elöbb linkelt táblázatban pont nincs is feltüntetve a "Tacho" sorban az S, de az a fordszámmérö jele (már kizárásos alapon is).
akkor lehet hogy ez a test kábel hibás?
És amint már a jó előbb is írtam ez a legvastagabb vezeték(test).akkor lehet hogy ez a hibás.
Ha annyira ragaszkodsz hozzá...
Lassan összeáll a kép a generátorodrol, megvan a vezetékek jelölése is. Már csak ki kell mérni kivül-belül mindent. Ez viszont már nem megy a neten keresztül, neked kell megtenned, az itt leirt infokbol mindent megtudhatsz hozzá. Én belsö hibára gyanakszom (pl. dioda)
A diodahidat ugye leválasztottad az állorésztöl az ellenörzéshez..? (volt már itt olyan, aki egyben mérte...)
Kedves akos70!
A lovakat kihagytam a megbeszélésből, inkább az ócskást vettem be a "buliba" és mosógépekből kiszerelt ékszíjtárcsákkal, csapágyakkal, sikerült (számítás szerint) elérni az 1700 és a feletti fordulatszámot. (Kocsi sebességétől függ, de ha csak baktat a jószág akkor is van fordulatszám). Időbe telt, de meg lett oldva . Ha megtennéd, hogy segítesz abban, hogy menjek tovább az elektronikával, azt hálásan megköszönném. Feltöltök pár képet a generátorról. Üdv.: Józsi |
Bejelentkezés
Hirdetés |