Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » Elektronikában kezdők kérdései
- Ez a felület kizárólag, az elektronikában kezdők kérdéseinek van fenntartva és nem elfelejtve, hogy hobbielektronika a fórumunk!
- Ami tehát azt jelenti, hogy a nagymama bevásárlását nem itt beszéljük meg, ill. ez nem üzenőfal!
- Kerülendő az olyan kérdés, amit egy másik meglévő (több mint 17000 van), témában kellene kitárgyalni!
- És végül büntetés terhe mellett kerülendő az MSN és egyéb szleng, a magyar helyesírás mellőzése, beleértve a mondateleji nagybetűket is!
Lapozás: OK   782 / 3961
(#) Szpidi válasza zsoltee0001 hozzászólására (») Feb 17, 2010 /
 
Én is kezdő vagyok, lehet hogy nem az én véleményem a legfontosabb. De én azt gondolom, ha 220V helyett 180V-on használod, akkor a teljesítménye is leesik kb. 40W-ra. De, ha a ma szabvány 230V helyett használod 180V-on, akkor kb 36W-ra.
Lehet, hogy forgalomirányításnál a teljesítmény (láthatóság) is számít???
(#) teodor válasza zsoltee0001 hozzászólására (») Feb 17, 2010 /
 
Szia, egy hagyományos izzó a bevezetett teljesítmény KB:5%-át hasznosítja fényformájában. Szerinted a lámpaburán mennyi fényfog átjönni verőfényes napsütésben? A mai lámpákban ha jól tudom már nem légüres tér van valamilyen alacsony nyomású gázt alkalmaznak, az izzószál párolgás kiküszöbölésére, lehet hogy az alul fűtés még csökkenti az élettartamot.
Szerintem a megoldás normális minőségi izzó beépítése.
Vonal izzóból is létezik rázás álló ebben több ponton van megtámasztva az izzószál, szerintem létezik ilyen hagyományos kivitelben is.
(#) Action2K hozzászólása Feb 17, 2010 /