Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » [OFF] Pihenő pákások témája - Elektronika, és politikamentes topik
Lapozás: OK   1040 / 3611
(#) bankimajki válasza vicsys hozzászólására (») Feb 19, 2010 /
 
Ez a fejlesztések eredménye. De sajnos mindennel így van ez Én amikor megvettem a lapost, akkor még nem volt hozzá XP driver (csak Vista) (de később csináltak )
(#) tatabike válasza Action2K hozzászólására (») Feb 19, 2010 /
 
Lassan eljön annak is az ideje. Szerencsére jó széles, az eleje fél méter, és a fal felé 120 centisre szélesedik. Betonfedkő van rajta, ami ugyan hibátlan, csak az évek során lemálló vakolatszerű valamit mindig csak átkenték, egyre vastagabb lett. Ezért már kilóg az eredetileg vízorral is ellátott fedkövön kívülre, ezért akadálytalanul folyik bele a víz, ahol aztán szépen megfagy télen, a többit gondolom mindenki ismeri...
Ja, és van egy szép nagy lyuk a fedkövön, amiben föld van, és valami növénynek szánták annó. Gondolom, annak a vízelvezetése sincs megoldva...
(#) tatabike válasza bankimajki hozzászólására (») Feb 19, 2010 /
 
Azért, mert nem értenek hozzá, még lehet felhasználóbarát. Csak ugye az xp-hez képest jelentősek a változások. Valami olyasmi ez, mint amikor egy tizenéve winfost használó ember gondol egyet, és át akar térni a Mac-rendszerű gépekre. Ha nem tudja elfelejteni, vagy legalábbis háttérbe szorítani a winfos-os beidegződéseit, akkor oltári nagyot fog szívni mondjuk egy Tiger-rel, vagy egy Panther OS-sel. Nekem van Mac-gépem is, néha bohóckodok vele, xp-s fejjel nem egy sétagalopp néha, pedig sokkal logikusabb és egyszerűbb, mint a winfos.
(#) Action2K válasza tatabike hozzászólására (») Feb 19, 2010 /
 
Így van! Meg fejlesztenek, fejlesztenek, de mi lenne, ha az autógyárak is így fejlesztenének? Kijön az új modell, s hopp a kormány az anyósülésnél, a gáz felcserélve a fékkel, a kuplung a kormányon a váltóval együtt... Ugye milyen nehéz volt annak aki felváltva vezette a kormány illetve padlóváltós wareszt.
(#) Action2K hozzászólása Feb 19, 2010 /
 
2222. oldal! Már akinek 15hsz/oldal a beállítása. Ha már megint szám mizériázok, akkor nézzük már meg, milyen is lesz a dolga egy bevándorlónak Budapesten 2222-ben. Budapest 2222
(#) tatabike válasza Action2K hozzászólására (») Feb 19, 2010 /
 
Nekem csak a kormányváltósból jutott, az is elég tré volt, sokszor szétugrott. A padlóváltós állítólag még rosszabb volt...
(#) Action2K válasza tatabike hozzászólására (») Feb 19, 2010 /
 
Igen, mert a váltókar direktbe ment a váltóműbe, úgy mint a barkasnál, s akkora volt a váltókar útja mint a bécsi kapu, meg minden vibráció egy az egyben rázta a kezed, nem volt semmilyen áttételes csillapítás. Az újabbak már normálisabbak voltak. Nekünk nem szétesett, hanem mindig elgörbült a tűzfal lemez, s ezért már alig lehetett rükit rakni.
(#) Doncso hozzászólása Feb 19, 2010 /
 
Sziasztok, van itt esztergás kolléga?
Azt szeretném kérdezni, hogy van ehhez hasonló esztergám, most próbálom kipofozni, egy műköves barátomtól kaptam, kissé koszos volt (elsőre nem látszott hogy eszterga) lényeg, hogy nagyjából így néz ki, mint a képen, tokmány rész ilyen, a szegnyereg, az egy 45fokba megdöntött lukacsos kör, ami a szegnyereg tejes hátratekerésekor elfordul valamennyit, középen, ahova a kést lehet fogatni, ott egy kis szán van, ami merőlegesen mozog a tengelyre, oldalra csak lazítás és kézi mozgatásal lehet tologatni, a síkágyon. Ez milyen eszterga leget vajon? Lehet rá szerezni rendes merőleges-párhuzmos szánt, vagy kés befogót? Elnézést ha helytelen a szaknyelvem, de nem ismerem az esztergákat.
Tud valaki segíteni?
Üdv.

Szerk : bocsi, itt a jó link : Bővebben: Link
(#) Action2K válasza Doncso hozzászólására (») Feb 19, 2010 /
 
A linken van 322 darab eszterga, most melyik is az?
(#) Doncso válasza Action2K hozzászólására (») Feb 19, 2010 /
 
Oké, oké, javítottam. :hide:
(#) tatabike válasza Doncso hozzászólására (») Feb 19, 2010 /
 
Gondolom, fémeszterga...
(#) tatabike válasza Action2K hozzászólására (») Feb 19, 2010 /
 
És tudja, és tudja, és tudja...
Tényleg 322 db eszterga van az első linken... :bummafejbe:
Számmánia 2010 (C) Powered by Action2K
(#) tatabike válasza Doncso hozzászólására (») Feb 19, 2010 /
 
És még humorzsák-herold is az eladó...
Idézet:
„...utólagosan nem fogadom el, hogy nem ilyenre gondoltam, vagy hogy ennek nincs piros csík az oldalán stb....”
(#) Doncso válasza tatabike hozzászólására (») Feb 19, 2010 /
 
Na, jólvan urak, gyorsan szereztem egy fényképezőt, és lefotóztam. Bővebben: Link erről lenne szó, magával az esztergával tisztába vagyok, de gondolom, ez valami célspecifikus eszterga lehetett, mert a kés mozgató szánt nem lehet tengelyre párhuzamosan esztergálás közbe tolni, illetve a szegnyereg is (nekem) a megszokottól eltérő, ezért bátorkodtam megkérdezni hátha valaki tudja mire is való ez.
Üdv.
(#) Action2K válasza tatabike hozzászólására (») Feb 19, 2010 /
 
Piros csík nélkül meg nem veszem! Bár azzal sem. Kereszt és hossz-szánt is akarok!
Utólagosan nem könnyű hozzá.
(#) tatabike válasza Doncso hozzászólására (») Feb 19, 2010 /
 
Hm, nekem tetszik. Én faesztergákon nyomattam gyerekkoromban, felnőtt koromban meg CNC marógépeken, meg ilyen brutál köszörűkön. Ezek meg pont kimaradtak, de szerintem ez sokkal komolyabb, mint a vakerás cucc, ezzel szerintem oldalirányban is lehet nyomulni...tényleg kell valami szakértő...
(#) Action2K válasza tatabike hozzászólására (») Feb 19, 2010 /
 
Egyenként meg is SZÁMoltad?

Számmánia 2010 (C) Powered by Action2K
(#) tatabike válasza Doncso hozzászólására (») Feb 19, 2010 /
 
Aztán remélem építessz hozzá egy vezérlőt, és nyáklapokat fogsz vele kimarni...
(#) Doncso válasza tatabike hozzászólására (») Feb 19, 2010 /
 
Igazából a párhuzamos mozgatás megoldása lenne érdekes nekem, a keresztirányút még megoldanám egy orsóval, vagy ha nem akkor maradna a jelenlegi "karos" mozgatás. Na, majd megtámadom Cirokl Laci barátomat ez ügyben
(#) tatabike válasza Action2K hozzászólására (») Feb 19, 2010 /
 
Ismerve téged, ezen a téren, úgy döntöttem, hogy hiszek Neked... Bár, ha valamelyik aukció közben lejárt, akkor bebuktam...
(#) Action2K válasza Doncso hozzászólására (») Feb 19, 2010 /
 
Ha hossz (oldal) irányban nincs orsó, akkor nem sok mindenre jó, plusz még kellene hozzá keresztszán is.
Ja, faesztergának tökéletes!

Azért én is elfogadnék ilyen kis esztergát, de normál kivitelben, nem csak a LE verziót.
(#) Doncso válasza tatabike hozzászólására (») Feb 19, 2010 /
 
Kisebb dolgokra gondoltam én ezzel, például kiválthatnám a tekercselőmet, potigombot, cső takarókat, ilyeneket csinálnék vele, nem egy profi dolog, de a 3000Ft-os lidl-is állványos fúrógép befogótól azért jobb.
(#) tatabike válasza Doncso hozzászólására (») Feb 19, 2010 /
 
Hát, ez eredendően manuális mozgatású. Csinálj hozzá vezérlőt, meg valami brutál áttételű motorral váltsd ki a karokat. A végén valami CNC-s cucc lesz, beleírod, hogy "Trabant-kerékcsapágycsésze", aztán kiesztergálja Neked...
(#) Doncso válasza Action2K hozzászólására (») Feb 19, 2010 /
 
Keresztszán van rajta, azzal nincs gond, sőt a szán mozog hosszirányba is, csak orsó kellene oda, hogy szépen tudjam mozgatni is.
(#) Doncso válasza tatabike hozzászólására (») Feb 19, 2010 /
 
Na várjatok csak, majd meglátjátok, pár hét múlva meg itt lesz a KÉP , hogy "kicsit átalakítottam a kis esztergámat" így sikerült.
(#) tatabike válasza Doncso hozzászólására (») Feb 19, 2010 /
 
Gondolom, a hosszirányú mozgatás nem precíz, mert a karokkal egy fogaskereket hajtasz, ami egy fogaslécbe kapaszkodik?
(#) Action2K válasza Doncso hozzászólására (») Feb 19, 2010 /
 
Na, ez jöhet! van hol elhelyeznem. A három fázist is megoldjuk, az udvarunkban van úgyis a vellanykaró.
(#) Doncso hozzászólása Feb 19, 2010 /
 
Találtam egy ILYET , ennek a síkánya ugyanaz mint az enyém, és a szán pont rá való lenne, ilyen szán már jó lenne nekem, ilyeneket lehet még találni külön vajon valahol?
(#) tatabike válasza Action2K hozzászólására (») Feb 19, 2010 /
 
Cirka 2 tonna a gép. Ez még könnyűsúlyúnak számít...
(#) Doncso válasza Action2K hozzászólására (») Feb 19, 2010 /
 
Redben, máris küldöm. Itt a számlaszámom : Bővebben: Link
Következő: »»   1040 / 3611
Bejelentkezés

Belépés

Hirdetés
XDT.hu
Az oldalon sütiket használunk a helyes működéshez. Bővebb információt az adatvédelmi szabályzatban olvashatsz. Megértettem