Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » Proteus

Témaindító: sagal, idő: Nov 24, 2005
Lapozás: OK   6 / 45
(#) millermoki hozzászólása Jan 14, 2010 /

sziasztok!
a témám a következő: proteusban megvalósítani 8x8bitet Xor kapukkal.
amit eddig tudok az elkészítésével kapcsolatban: 8drb szorzatot (ÉS művelet) készíteni úgy hogy szorzandót szorozza egyesével a szorzó bitjeivel, a szorzatok meg egymás alatt lesznek elcsúsztatva.
Utána készíteni kell teljes összeadókat (16 bit kimenet) és a 8 szorzatot adja össze.
Elég kezdő vagyok a témához és sűrgős lenne. Köszönöm előre is a segítségeteket. üdv!
(#) papa22 hozzászólása Jan 18, 2010 /

Üdvözletem úraim!
Kérdésem az lenne hogy ha ojan rajzot szeretnék késziteni proteusban amibe ojan alkatrész szerepel amit az alkatrész listában nem találhato akkor azt hogy tudom felveni új alkatrészként vagy esetleg valahonan tölthetö e le hozzá alkatrész fájl? vagy hogyan müködik ez?
Pontossaban egy tda5051 ic kellene lakás automatizálást akarok szimulálni ami power line modemen komonikálna és ahoz kel ez az ic. válaszotokat elöre is köszönöm
(#) smrtln hozzászólása Feb 4, 2010 /

Sziasztok!

Nem tudom elindítani a szimulációt a proteus 7-ben, mert mikor elindítom a szimulációt akkor hibát észlel, a következőket:

mixed model PIC16.DLL failed to authorize - Missing or invalid Customer Key..
Real Time Simulation failed to start
Simulation FAILED due to fatal simulator errors.

valaki tud segíteni? találkozott már valaki ilyen hibákkal?

segítséget is előre köszönöm

smrtln
(#) edison14 válasza smrtln hozzászólására (») Feb 4, 2010 /

HELLO !

Ha fel tudod tenni a kapcsolást akkor talán segíthetek.
De nem hiszem hogy ez fog segíteni mivel ott a PIC16.DLL könyvtárat nem találja vayg rossz a könyvtár úgyhogy szerintem a proteus újratelepítése vagy javítása megoldja ezt a problémát.
(#) edison14 válasza papa22 hozzászólására (») Feb 4, 2010 /

Hello !