Fórum témák
» Több friss téma |
Fórum » Találkozó
Na akkor hogy ne maradjak ki belőle: A kitűzőket legyártom itt a cégnél, csak valami tokot kell keríteni hozzá. Ha erre vonatkozóan valakinek van ötlete, javaslata, szívesen várom.
A tájékoztató táblákat (Erre gyere, erre van a HE Találkozó, és társai) szintén elkészítem, ez se legyen gond. Ugyancsak vállaltam egy összeállítás elkészítését, hogy nagyobb közlekedési csomópontokról hogyan lehet eljutni a helyszínre. Általánosságban: Bármi sokszorosítani val papír, miegymás van, megoldom. Kaja-ügy: Természetesen örömmel vesszük, ha Gafly Mester, és jövő évezredből ide tévedt, einsteini frizurás Zoli barátunk is főz, de kettejükre sózni a teljes gárda ellátását, azért nem lenne szerencsés. Llaci (és bátyja) segítsége főleg ha nagyobb fix jelentkező-szám jön össze, el fog kelni. "Tatabika" Mester! Akkor megkérünk ezúttal hivatalosan is, hogy vedd fel, légy szíves a kerttel a kapcsolatot, érdeklődj időpontról, lehetőségről, árról, mit tudnak adni (áram, fa, bogrács, láb, fejsze, tűzgyújtó eszközök), illetve, hogy engedik-e a Találkozó helyére mutató táblák kihelyezését, és ami még eszedbe jut. A pólókkal kapcsolatban Topi vállalta, hogy intézi, ezzel szerintem több tennivaló nincs. Egyéb programjavaslatok, mint a ki-beforrasztó verseny, valamint a bemutató, a börze, a tombola - erre még várjuk a javaslatokat. Tavaly sikere volt a páka-bemutatónak, és a helyi "Ki mit épített"-nek. Idén is meg kellene tartani. Fotó kérdése: Nem tartozik szorosan a Találkozóhoz, de valóban nem volna rossz. Ha valaki nem pont az adatlapján jeleníti meg, akkor a saját honlapján (példának okáért) nyugodtan megjelenhet. Egyelőre ennyi, várjuk a további ötleteket, javaslatokat.
Én ilyet 20Ft/db (50 darab van egy dobozban) áron tudok szerezni. (Számlával: + ÁFA.)
Ráér! A futár 24 órán belül az asztalomra teszi.
Vagy hozassam meg az elkövetkező 10 évre való adagot? Bár ha mindenki megőrzi, akkor csak a papírt kell benne évente cserélni.
Nekem már van vagy 5 ilyen műanyagom, tavaly is vittem.
Még a papírt sem kell cserélni, ha az illető nem változtat nevet.
Az milyen csigafutár már...én 2 órán belül az asztalodra tenném...
Szerk.: Minek cserélni a papírt benne? Elvileg jövőre meg utána is mindenkit ugyanúgy hívnak majd, nem...?
Mert pl. lehet, emlékbe eltenné az illető a pörköltszafttal lecsöpögtetett névtáblását...
Viccet félretéve: Természetesen tökéletes, szerény véleményem szerint nyugodtan meg lehet rendelni belőle a kért tételt, bár első körben elegendő, ha tudom, mekkora papír fér bele, és majd csak a szükséges mennyiséget (plusz némi rátartás) megrendelni. A jelentkezők (résztvevők) neve (valós és nick), mellett javaslom feltűntetni a HE logot, és a Találkozó nevét, napját.
Kb. névkártyaméretűre készülj. 90*60mm ha jól sejtem, de pontos mm-es adatot, majd ha kézben.
OK, mivel nincs még résztvevő-lista, nem sürgős a dolog. Egyelőre nekiállok megtervezni a kinézetét, és majd ha meglesz a végleges méret, akkor pontosítunk.
Méret -> Névjegy (~84x54mm)
Nick szerintem elég, de az jó nagy betűvel legyen (én például már elég vaksi vagyok ).
A tavalyi kecskeméti találkozón általad használt nyakba akaszthatós szerintem sokkal jobb lenne. Ezek a csiptetősek sokszor az első felhelyezéskor eltörnek.
Nem igazán, mert megsárgul. Nekem van 2004-es, és olyan sárga, mint a 30 éves Ganz műszerek plexije. Azaz itt az újra hasznosítás nem nyerő.
Nálam gond nélkül bírják, még szét nem szedem a csíptetőjüket. Bár igaz, van gyengébb minőségű is.
Természetesen a nicsk nagy betűkkel lenne rajta, hisz' tudjátok, hogy én is vaksi vagyok.
(A valódi név csak akkor lenne rajta, ha valaki hajlandó azt vállalni.) Gafly Mester! Köszönöm az információt, akkor e szerint kezdek tervezni. A többévi felhasználás szerintem sem nyerő, addigra elkallódik, tönkremegy, etc. A nyakbalógós tartóval az a baj, hogy beakadhat, elszakadhat, és lényegesen drágább, mint ez a kitűző. Idézet: „és lényegesen drágább, mint ez a kitűző.” Pontosan 10 szer. Ezért is nem ezt ajánlottam, no meg egy ilyen "bulin" ne lődörögjön, mert nem akarom, hogy Köbzoli a fakanalával kergessen, mert belelógattam a kondérjába miközben beleszaglásztam.
Nem szeretnék más nevében beszélni, de szerintem a többség vállalja a valódi nevét. Sokaknak kint van az adatlapján is. Főleg, hogy személyesen találkozik az ember már csak nem fogja rejtegetni a nevét.
Ha van rá igény, egy szombati napon megcsinálhatom az internetes jelentkezési lapot, amit odaadhatok Topinak, vagy futhat az én tárhelyemen is, csak szükségem volna rá, hogy mik szükségesek a jelentkezéshez. Ha jól emlékszem tavaly volt olyan, hogy ki megy autóval, felhasználónév, teljes név, de gondolom az időpont kérdés felesleges. (Bővebben: Link) Vagy nem tudom, hogy megvan-e a tavalyi, vagy Topi intézi-e.
Ez még alakulóban van, de majd ilyenek kellenek rá pluszban, hogy kér-e az illető pólót és mennyit, melyik séf főztjét akarja enni, fel tud-e esetleg ajánlani valamit tombolának, részt vesz-e valamelyik megmérettetésen, stb. Az időpont aug. 14., ez már fix. Az autós kérdés jó ötlet, és akkor a férőhelyek számát is meg kell kérdezni. Konkrétumok nincsenek még annyira, hogy a kérdőív elkészüljön, de ha nyomon követed itt a dolgokat, akkor szerintem képben leszel, mikor eljön az idő. Na meg nem tudom, Topi hogyan akarja.
Pontosan, kell póló méret is, illetve, hogy a háromféle belépőből melyiket választja. Esetleg lehet egy "Egyéb" mező is, ahova azt ír be, amit akar, vagy üresen hagyja.
Vissza kellett olvasnom hogy mi is az a "háromféle" belépő. Na mostmár megtaláltam Topi hozzászólásában:
- Résztvevő; - Résztvevő pólóval (igen, ide kell pólóméret a tervezhetőség miatt); - Börzében eladó (na ide nem férek be, mert én ingyen osztogató vagyok )? Azt hiszem viszek majd valami rongyot vagy hasonlót és nem szűkös asztalfelületet fogom legközelebb foglalni (ami miatt szemrehányás nem volt ugyan, de teljesen jogos lett volna mivel alig fértek el kajálni). Szerintem a kitűzőre nem kell a valódi név apró betűvel sem. Nem mintha annyira titok lenne, de úgyis nick alapján ismerjük/keressük egymást, ha valaki ismeri a másikat akkor úgy is tudja, ha nem ismeri akkor meg úgyis bemutatkozik (és akkor ennek része lehet ez is). Tatabike: Villany (nem kell sok) de legyen; folyó víz és hűtő (ezt például előző évben alig kaptuk meg, pedig eredetileg többről is szó volt)... WC használat jó kérdés (érmés/bedobós) csak ki szokás támasztani... A "melyik séf főztjét akarom enni" kérdésre nem tudok görcsöt kötni. Be kell esetleg előre jelentkezni, vagy hogy? Mondom én egy bográcsot gulyással bevállalok, szerintem mire egy marhapörkölt elkészül addigra én már el is régen el is mosogattam utána de ne osztogassunk már kajajegyet előre (annak is van ám praktikuma ha nem egyszerre készülnek el a kaják hanem folyamatosan elosztva)... Viszont valaki hozzon már műnyomó papírt (akár felárral is, vagy akár a jelentkezési lapon igényelhetően)...
A műnyomót vállalom. Minden nap a panton előtt sétálok el munkába menet. Onnan hozhatok akármennyit és akármilyet.
De mire is kell ez? Vásárlóknak aki nem jut hozzá?
WC nekünk ingyenes volt, ha meg, nem akkor az első aki bemegy, lenyomja a bezáró mágnes kismegszakítóját, ott volt az ajtó fölött, így oldották meg, hogy mindig nyitva legyen számunkra.
Ha meg ingyen osztogatsz, akkor egy nagy papírra írd rá, hogy ingyen vihető, persze nagy betűkkel, és nem lesz mit hazacipelned.
A kaja kérdésére a következő a magyarázat:
Mivel többen is főznek, Veled egyetemben, és nem akarjuk azt, hogy kevés/sok legyen a kaja, ezért találtam ki, hogy Ti, szakácsok előre bejelentitek, hogy mit fogtok alkotni a bográcsban. A jelentkező pedig eldönti, hogy kinek a főztjéből akar enni. Ezáltal Ti is tudjátok, hogy kb. mekkora mennyiségre számítsatok, és éhen sem fog maradni senki, tavaly azt hiszem ez problémát okozott. A fejadag árát összhangba kéne hoznotok, hogy rímeljen a belépőjeggyel, vagyis senki ne érezze magát becsapva. Ennél jobb nem jut eszembe, ha van ötleted ebben a témában, akkor ne tartsd vissza...
@Hapro: Műnyomóval kapcsolatban azért gondoltam, mert sokaknak gondot okoz (például vidéki, külföldi (Potyó például láthatólag örült annak a kupacnak amit kapott Szervizmacskától) vagy ugyan budapesti csak szimplán lusta (például én )).
@Tatabike: "Fejadag ár"? Tavaly sem volt sem kajajegy sem külön fizetés a kajáért. Kitettük a bográcsot és szedett mindenki magának. Mondjuk az idén nem számitok arra hogy ennyire spontán összejön minden (többet kell szervezni az egyszer biztos...). @KTobi: Tudom hogy tavaly "meghekkeltük" a WC-t. Én jobban szeretem a legális megoldásokat, lehet hogy a bérleti dijba beleférne az ingyen pisilés joga is...
Én úgy tudom, hogy a WCt nem mi kezeltük meg, legalábbis én nem tudok róla. Tudtommal a bérleti díjban benne volt a WC használat. De vissza kellenen olvasni a dolgokat.
Figyelj, oldalakon keresztül ezen ment a téma, nem olvastad? Ha most megint mindenkinek külön el kell magyarázni mindent, hogy mi és miért van, akkor tényleg sosem jutunk egyről a kettőre. Akit valamilyen szinten érdekel a találkozó, az vegye már a fáradtságot, és olvassa el az előzményeket, ha nem követte az eseményeket, szerintem senkinek nincs energiája megint hsz-ek hosszú során át ezt minden embernek elmagyarázni újra meg újra...
Szerk.: Én vettem a fáradtságot, és mivel a tavalyiból teljesen kimaradtam, elolvastam az összes hsz-t, az elejétől. Nem sok, csak 1600 hozzászólás. Aki meg tavaly ott volt, annak csak az ideivel kapcsolatosakat kell visszanéznie, igazán nem sok...
Éppen a tavalyi Találkozó hibáit akarjuk valamelyest kiküszöbölni. Erre nem igazán jó megoldás, hogy "tavaly az volt, hogy...' Akkor megint ugyanott leszünk, mint ahogy olvastam a tavalyi dolgokat, a fele társaság éhen maradt. Az sem megoldás, hogy főzve lesz egy vagon kaja, mert akkor csak a környékbeli kutyák járnak jól. Vonatkoztassunk már el egy kicsit attól, hogy 'tavaly...'
|
Bejelentkezés
Hirdetés |