Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » Autó riasztó (bekötés)
 
Témaindító: tom79, idő: Szept 12, 2008
Témakörök:
Lapozás: OK   9 / 42
(#) akos70 válasza vszaby hozzászólására (») Ápr 18, 2010 /
 
Igen, igy gondolom. Én is bontottam már ki autobol ilyen aksis szirénát, még másnap is szolt halkan a mühelyben, pedig jol becsomagoltam.
Mi tart vissza a probátol? Már jopár napja rágodsz rajta, többet akkor tudsz meg, ha fogsz egy aksit, és rákötöd.
(#) vszaby válasza akos70 hozzászólására (») Ápr 18, 2010 /
 
Holnap nekiugrom.
(#) hggh válasza vszaby hozzászólására (») Ápr 19, 2010 /
 
Üdv!

Sajna szerintem nem fogod tudni használni ezt a szirénát mert, a központi egység felügyeli !
Nézd meg a linkeket sajna ezeket találtam. Bővebben: LinkBővebben: Link
(#) kislanti hozzászólása Ápr 20, 2010 /
 
Sziasztok! Egy HD CAR ALARM NT898D/LJ064-es riasztót próbálnék beszerelni az autómba, de elakadtam. A központi zár egységéből 4 vezeték jön ki. Piros a 12V, fekete a test, és van egy fehér illetve egy barna vezeték. Gondolom ezt a kettőt kellene összekötni a riasztóval, de ott 6 vezeték van. Tudna nekem valaki segíteni, hogyan hozzam össze őket?
(#) hggh válasza kislanti hozzászólására (») Ápr 20, 2010 /
 
Üdv!

Az a két vezeték már a vezérlése a központi zárnak, érintsd össze őket és az egyik érintésnél nyitni a másiknál zárni fog, de ez még nem biztos, hogy jó neked attól függ milyen kontaktokat ad a riasztó. A leirásában megtalálod melyik vezetékekhez kell kötni, de úgy tudom, ha simán testet adsz egyszer egyik majd a másiknak, összeérintés nélkül, akkor is működik, de azért próbáld egy autó izzóval sorban valahova testhez érinteni, nehogy zárlat legyen belölle!
Hogyha működik az izzós dolog akkor az izzó nem kell, ekkor a risztaból jövő megfelelő vezetékeket kösd be, de figyelj a nyitás és zárás kontaktusra a vezetékeken, amikor be illetve ki kapcsolod a riasztót,
elég érdekes lenne, ha bekapcsolod de a kocsit kinyitod

még valami,
Az összeérintős verzió is lehet jó, ha tudja a riasztó élesités és hatástalanitásnál is a sima záró kontaktot,
ha nem akkor, és megtaláltad a jó vezetékeket összesen három lessz, ha ez utóbbi megoldás működik akkor lessz egy közös szál ezt kösd földre a másik kettö értelemszerü.
(#) Inhouse válasza kislanti hozzászólására (») Ápr 21, 2010 /
 
A fehér és barna az előző hozzászólóval ellentétben szerintem testhez érintendő, az egyik a nyitás, a másik a zárás. Próbáld ki egy izzós próbalámpán keresztül...
A riasztó 6 vezetéke valószínű, hogy 2db 2 morzés relé. Ez már többször le lett írva, hogyan kell kötni, ha nem itt, akkor az Autóriasztó és központi zár topicban.

HE képmelléklet a 6 vezeték bekötéséről

A sorrendet neked kell megtalálnod... De tényleg, nem adtak hozzá semmilyen rajzot?

Üdv
Inhouse
(#) hggh válasza Inhouse hozzászólására (») Ápr 21, 2010 /
 
Üdv neked!

Szerintem olvasd át mégegyszer amit leírtam és rá fogsz jönni, hogy csak negatív (test) kontakttokról beszéltem de azért semmi gond.
(#) akos70 válasza hggh hozzászólására (») Ápr 21, 2010 /
 
Idézet:
„Az a két vezeték már a vezérlése a központi zárnak, érintsd össze őket és az egyik érintésnél nyitni a másiknál zárni fog,”


Én is diszlexiás lehetek...
(#) hggh válasza akos70 hozzászólására (») Ápr 21, 2010 /
 
Üdv!

Tisztelettel megkérlek, hogy a gúnyolódást, tartsd meg magadnak!
(#) Inhouse válasza hggh hozzászólására (») Ápr 22, 2010 /
 
Ne szívd fel magad, de ezt írtad, lehet, hogy nem ezt akartad, de ez lett belőle.

Üdv
Inhouse
(#) hggh válasza Inhouse hozzászólására (») Ápr 22, 2010 /
 
(#) kislanti válasza Inhouse hozzászólására (») Ápr 22, 2010 /
 
A kp zár papírján egy szó sincs a fehér és a barna vezetékről. A riasztóhoz kapott fénymásolat meg olvashatatlanul halvány volt.
Kipróbáltam a lámpás módszert és kiderült, hogy a fehér nyit, a barna zár. Csakhogy nem mindent: a balelső ajtót nem vezérli! Ha kézzel lenyomom/felhúzom a B.E. gombját akkor minden jól működik, zár/nyit. Mi lehet a gond?
(#) Inhouse válasza kislanti hozzászólására (») Ápr 22, 2010 /
 
A bal első ajtóban nincs motor, csak mikrokapcsoló, gyári kp záraknál japán autóknál volt ilyen. Vagy elromlott a motor, eltört a vezetéke...

Üdv
Inhouse
(#) kislanti válasza Inhouse hozzászólására (») Ápr 24, 2010 /
 
Jah, eltört az egyik vezeték. Most már működik rendesen a kp zár. A riasztót is bekötöttem. Az normális jelenség, hogy ha kikapcsolom a riasztót de nem adom rá a gyújtást 30 másodpercen belül, akkor visszakapcsol?
(#) hggh válasza kislanti hozzászólására (») Ápr 24, 2010 /
 
Amég az ajtók zárva vannak a riasztó kikapcsolása után, addig védi az autót, ha nem nyitod ki, úgy veszi tévesen lett megnyomva a távirányító, ezért riaszt vissza.
Hogyha kinyitod az ajtót, kikapcsolás után, és úgy is vissza élesedik akkor az már nem normális jelenség, valami hiba van!
(#) kislanti válasza hggh hozzászólására (») Ápr 24, 2010 /
 
Mégegy kérdés: az ajtókapcsolóhoz hova kell kötni a vezetéket? A foglalathoz, ugye?
(#) hggh válasza kislanti hozzászólására (») Ápr 24, 2010 /
 
Oda kell kötni ahova, a világítás rendes vezetéke is csatlakozik egy csúszó saru a gomb végén, de van amin kettőt is találsz épp ezért.
(#) akos70 válasza kislanti hozzászólására (») Ápr 25, 2010 /
 
Nem láttam, milyen autoba szerelted be, de vannak olyan tipusok, aminél ez okozza a legnagyobb fejtörést. (ajtonként független kapcsolás, idözitett belsö világitás, stb)
Ha szerencséd van, a kék vezeték megy a bal elsö ajtokapcsolohoz, és kész.
(#) kislanti válasza akos70 hozzászólására (») Ápr 25, 2010 /
 
Egy 2003-as Astra G-ről van szó. Két vezeték megy a B.E. ajtókapcsolóba, ha jól emlékszem kék és szürke. Remélem hamarosan eláll az eső, és nekieshetek annak az egy vezetéknek. Ilyen ez, ha az embernek csak csillaggarázsa van.
(#) kislanti válasza hggh hozzászólására (») Ápr 25, 2010 /
 
Próbáltam bekötni az ajtókapcsolót, de valahogy nem akar működni. Olvastam, hogy az időzített belső világítás bekavarhat. Hiába kötöttem rá a kék vezetékre az ajtókapcsolóban, a riasztó kikapcsolása után 25 másodperc múlva lezár és élesíti a riasztót. Kivéve ha ráadom a gyújtást. Van valami ötletetek, hogyan tudnám megoldani?
(#) Inhouse válasza kislanti hozzászólására (») Ápr 25, 2010 /
 
Én nem szeretem az ilyen automata dolgokat, a sajátomban ki van kapcsolva, majd én tudom, mikor kapcsoljon...
Ki is zárja az ajtót a körből, vagy csak nem veszi figyelembe azt, hogy kinyitottad?
Valahol volt itt már a HE-n, hogy egy Skoda Fabia-nál, hogyan oldottam meg, egy kis relé kellett hozzá, nekem zenerrel még sosem jött össze, ha késleltetett belső világítás volt.

Üdv
Inhouse
(#) hggh válasza kislanti hozzászólására (») Ápr 25, 2010 /
 
Próbáld meg azt, hogy a riasztónak a poviztiv indító vezetékére kötöd (ha van neki) az ajtó kapcsolót, ez elvileg késleltetve van a világítás késleltetés miatt.Vagy, ahogy Inhouse mondja kötsz egy relét a gomb vezetékére, és így a relén keresztül negatívot adhatsz a riasztó negativ inditó vezetékére.
(#) vszaby hozzászólása Máj 6, 2010 /
 
Üdv!

A riasztóm leírásában az van, hogy max 2A -rel terhelhető a sziréna kimenete.
Az új szirénám 1,45A vesz fel.
Szerintetek kössek hozzá relét, vagy kibírja így is( hosszú távon) ?
Más:

Egyszerűen egy 12V-os relé bekapcsolását, hogy tudok késleltetni úgy 10-20 másodpercel?

Válaszotokat előre is köszönöm!
vszaby
(#) akos70 válasza vszaby hozzászólására (») Máj 6, 2010 /
 
Szerinted 1,45>2?
(#) vszaby válasza akos70 hozzászólására (») Máj 7, 2010 /
 
Matematikailag kissebb az 1,45A, de hosszú távon esetleg nem tesz kárt a maximum közeli érték?
(#) akos70 válasza vszaby hozzászólására (») Máj 7, 2010 /
 
Az a terhelhetőség a hosszú távú terhelhetőséget jelenti. Rövid távon valószínűleg a többszörösét is kibírná.

Mondjuk azt nem értem, miért akarod a szirénát hosszú távon működtetni.
(#) színészbob hozzászólása Máj 7, 2010 /
 
Sziasztok!

Szeretnék segítséget kérni egy riasztó bekötésében.
Igaz, hogy nem autóriasztóról van szó, hanem motorriasztóról, de remélem nem gond, hogy ide írok (nem akartam új témát nyitni).
Erről a riasztóról lenne szó:
LINK
A mellékelt képen megjelöltem 3 pontot aminek a bekötése számomra nem egyértelmű.
Segítségeket előre is köszönöm!
(#) akos70 válasza színészbob hozzászólására (») Máj 7, 2010 /
 
Szerintem:
1.:Indítómotor, vagy inkább a reléje a távindításhoz.
2.:Gyujtás megszakítása a rablásgátláshoz (átvágni a gyújtáshoz menő vezetéket, a riasztón keresztül kap áramot)
3.:passz, ezt nem látom át a rajzon.

Jók ezek a fordítóprogramok, a "lógassa fel egyenesen" különösen tetszik.

(#) színészbob válasza akos70 hozzászólására (») Máj 7, 2010 /
 
Köszönöm szépen a segítséget, most már egyből érhetővé vált a dolog!
(#) vszaby válasza akos70 hozzászólására (») Máj 8, 2010 /
 
Köszi a választ!

Hosszú távon az éveket értettem.
Most már minden tiszta.

A másik kérdésemben is segíthetnétek!

Egyszerűen egy 12V-os relé bekapcsolását, hogy tudok késleltetni úgy 10-20 másodpercel?

vszaby
Következő: »»   9 / 42
Bejelentkezés

Belépés

Hirdetés
XDT.hu
Az oldalon sütiket használunk a helyes működéshez. Bővebb információt az adatvédelmi szabályzatban olvashatsz. Megértettem