Fórum témák
» Több friss téma |
Igen, igy gondolom. Én is bontottam már ki autobol ilyen aksis szirénát, még másnap is szolt halkan a mühelyben, pedig jol becsomagoltam.
Mi tart vissza a probátol? Már jopár napja rágodsz rajta, többet akkor tudsz meg, ha fogsz egy aksit, és rákötöd.
Üdv!
Sajna szerintem nem fogod tudni használni ezt a szirénát mert, a központi egység felügyeli ! Nézd meg a linkeket sajna ezeket találtam. Bővebben: LinkBővebben: Link
Sziasztok! Egy HD CAR ALARM NT898D/LJ064-es riasztót próbálnék beszerelni az autómba, de elakadtam. A központi zár egységéből 4 vezeték jön ki. Piros a 12V, fekete a test, és van egy fehér illetve egy barna vezeték. Gondolom ezt a kettőt kellene összekötni a riasztóval, de ott 6 vezeték van. Tudna nekem valaki segíteni, hogyan hozzam össze őket?
Üdv!
Az a két vezeték már a vezérlése a központi zárnak, érintsd össze őket és az egyik érintésnél nyitni a másiknál zárni fog, de ez még nem biztos, hogy jó neked attól függ milyen kontaktokat ad a riasztó. A leirásában megtalálod melyik vezetékekhez kell kötni, de úgy tudom, ha simán testet adsz egyszer egyik majd a másiknak, összeérintés nélkül, akkor is működik, de azért próbáld egy autó izzóval sorban valahova testhez érinteni, nehogy zárlat legyen belölle! Hogyha működik az izzós dolog akkor az izzó nem kell, ekkor a risztaból jövő megfelelő vezetékeket kösd be, de figyelj a nyitás és zárás kontaktusra a vezetékeken, amikor be illetve ki kapcsolod a riasztót, elég érdekes lenne, ha bekapcsolod de a kocsit kinyitod még valami, Az összeérintős verzió is lehet jó, ha tudja a riasztó élesités és hatástalanitásnál is a sima záró kontaktot, ha nem akkor, és megtaláltad a jó vezetékeket összesen három lessz, ha ez utóbbi megoldás működik akkor lessz egy közös szál ezt kösd földre a másik kettö értelemszerü.
A fehér és barna az előző hozzászólóval ellentétben szerintem testhez érintendő, az egyik a nyitás, a másik a zárás. Próbáld ki egy izzós próbalámpán keresztül...
A riasztó 6 vezetéke valószínű, hogy 2db 2 morzés relé. Ez már többször le lett írva, hogyan kell kötni, ha nem itt, akkor az Autóriasztó és központi zár topicban. HE képmelléklet a 6 vezeték bekötéséről A sorrendet neked kell megtalálnod... De tényleg, nem adtak hozzá semmilyen rajzot? Üdv Inhouse
Üdv neked!
Szerintem olvasd át mégegyszer amit leírtam és rá fogsz jönni, hogy csak negatív (test) kontakttokról beszéltem de azért semmi gond. Idézet: „Az a két vezeték már a vezérlése a központi zárnak, érintsd össze őket és az egyik érintésnél nyitni a másiknál zárni fog,” Én is diszlexiás lehetek...
Üdv!
Tisztelettel megkérlek, hogy a gúnyolódást, tartsd meg magadnak!
Ne szívd fel magad, de ezt írtad, lehet, hogy nem ezt akartad, de ez lett belőle.
Üdv Inhouse
A kp zár papírján egy szó sincs a fehér és a barna vezetékről. A riasztóhoz kapott fénymásolat meg olvashatatlanul halvány volt.
Kipróbáltam a lámpás módszert és kiderült, hogy a fehér nyit, a barna zár. Csakhogy nem mindent: a balelső ajtót nem vezérli! Ha kézzel lenyomom/felhúzom a B.E. gombját akkor minden jól működik, zár/nyit. Mi lehet a gond?
A bal első ajtóban nincs motor, csak mikrokapcsoló, gyári kp záraknál japán autóknál volt ilyen. Vagy elromlott a motor, eltört a vezetéke...
Üdv Inhouse
Jah, eltört az egyik vezeték. Most már működik rendesen a kp zár. A riasztót is bekötöttem. Az normális jelenség, hogy ha kikapcsolom a riasztót de nem adom rá a gyújtást 30 másodpercen belül, akkor visszakapcsol?
Amég az ajtók zárva vannak a riasztó kikapcsolása után, addig védi az autót, ha nem nyitod ki, úgy veszi tévesen lett megnyomva a távirányító, ezért riaszt vissza.
Hogyha kinyitod az ajtót, kikapcsolás után, és úgy is vissza élesedik akkor az már nem normális jelenség, valami hiba van!
Mégegy kérdés: az ajtókapcsolóhoz hova kell kötni a vezetéket? A foglalathoz, ugye?
Oda kell kötni ahova, a világítás rendes vezetéke is csatlakozik egy csúszó saru a gomb végén, de van amin kettőt is találsz épp ezért.
Nem láttam, milyen autoba szerelted be, de vannak olyan tipusok, aminél ez okozza a legnagyobb fejtörést. (ajtonként független kapcsolás, idözitett belsö világitás, stb)
Ha szerencséd van, a kék vezeték megy a bal elsö ajtokapcsolohoz, és kész.
Egy 2003-as Astra G-ről van szó. Két vezeték megy a B.E. ajtókapcsolóba, ha jól emlékszem kék és szürke. Remélem hamarosan eláll az eső, és nekieshetek annak az egy vezetéknek. Ilyen ez, ha az embernek csak csillaggarázsa van.
Próbáltam bekötni az ajtókapcsolót, de valahogy nem akar működni. Olvastam, hogy az időzített belső világítás bekavarhat. Hiába kötöttem rá a kék vezetékre az ajtókapcsolóban, a riasztó kikapcsolása után 25 másodperc múlva lezár és élesíti a riasztót. Kivéve ha ráadom a gyújtást. Van valami ötletetek, hogyan tudnám megoldani?
Én nem szeretem az ilyen automata dolgokat, a sajátomban ki van kapcsolva, majd én tudom, mikor kapcsoljon...
Ki is zárja az ajtót a körből, vagy csak nem veszi figyelembe azt, hogy kinyitottad? Valahol volt itt már a HE-n, hogy egy Skoda Fabia-nál, hogyan oldottam meg, egy kis relé kellett hozzá, nekem zenerrel még sosem jött össze, ha késleltetett belső világítás volt. Üdv Inhouse
Próbáld meg azt, hogy a riasztónak a poviztiv indító vezetékére kötöd (ha van neki) az ajtó kapcsolót, ez elvileg késleltetve van a világítás késleltetés miatt.Vagy, ahogy Inhouse mondja kötsz egy relét a gomb vezetékére, és így a relén keresztül negatívot adhatsz a riasztó negativ inditó vezetékére.
Üdv!
A riasztóm leírásában az van, hogy max 2A -rel terhelhető a sziréna kimenete. Az új szirénám 1,45A vesz fel. Szerintetek kössek hozzá relét, vagy kibírja így is( hosszú távon) ? Más: Egyszerűen egy 12V-os relé bekapcsolását, hogy tudok késleltetni úgy 10-20 másodpercel? Válaszotokat előre is köszönöm! vszaby
Matematikailag kissebb az 1,45A, de hosszú távon esetleg nem tesz kárt a maximum közeli érték?
Az a terhelhetőség a hosszú távú terhelhetőséget jelenti. Rövid távon valószínűleg a többszörösét is kibírná.
Mondjuk azt nem értem, miért akarod a szirénát hosszú távon működtetni.
Sziasztok!
Szeretnék segítséget kérni egy riasztó bekötésében. Igaz, hogy nem autóriasztóról van szó, hanem motorriasztóról, de remélem nem gond, hogy ide írok (nem akartam új témát nyitni). Erről a riasztóról lenne szó: LINK A mellékelt képen megjelöltem 3 pontot aminek a bekötése számomra nem egyértelmű. Segítségeket előre is köszönöm!
Szerintem:
1.:Indítómotor, vagy inkább a reléje a távindításhoz. 2.:Gyujtás megszakítása a rablásgátláshoz (átvágni a gyújtáshoz menő vezetéket, a riasztón keresztül kap áramot) 3.:passz, ezt nem látom át a rajzon. Jók ezek a fordítóprogramok, a "lógassa fel egyenesen" különösen tetszik.
Köszönöm szépen a segítséget, most már egyből érhetővé vált a dolog!
|
Bejelentkezés
Hirdetés |