Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » Modulrendszerű, grafikus PIC programozás
Lapozás: OK   70 / 177
(#) aderka válasza jdani hozzászólására (») Máj 3, 2010 /

Jobb klikk arra a lábra amit kimenetnek vagy bementnek szánsz, és elnevezed. pl: Léptető regisztered egyik kimenetére klikkelsz, és beírod: RB.0
A kötések "szépségére" figyelj oda..
(#) jdani hozzászólása Máj 3, 2010 /

ok, tudom hogy egy kis felesleges kanyart tettem oda Akkor la elnevezem a lábakat, kész az első progim? PIC-re rá a táp, a kimenetekre a LED-ek, és már működik is? És természetesen, hogy készül a HEX file?
(#) David.zsombor hozzászólása Máj 3, 2010 /

Sziasztok én még kezdő vagyok és szeretnék egy egyszerű univertális pic égetőt csinálni.Ehhez kéne kapcsolási rajz és ha lehet nyák rajz(lay ben)
Köszi.
(#) Peti.Janka válasza David.zsombor hozzászólására (») Máj 3, 2010 / 1

Hali! Én ezt ajánlom viszonylag egyszerű megépíteni, usb-s és minden picet tud égetni.
(#) kaqkk válasza David.zsombor hozzászólására (») Máj 3, 2010 / 1

Akkor írd be a keresőbe , hogy pic égető
és kiad vagy 3 témát ami erről szól
de talán javasolnám a pickit2 égetőt (annak is van témája az oldalon)
(#) aderka válasza jdani hozzászólására (») Máj 3, 2010 / 1

Nyomsz egy F10-et, és lefordítja.. Persze ha megadtad a fordító elérési helyét. Settings->Programs..

David.zsombor:
Én ezt használom: Bővebben: Link
(#) jdani válasza aderka hozzászólására (») Máj 3, 2010 /

Fura vagyok... De PIC-hez nem konyítok, de készítettem egy watt féle SMD-s PICkit2 klónt Tehát égetővel nincs gond

F10 nyomása után.... MI kell neki?

névtelen.JPG

Már jó, lehúztam neki amit kelletett. Viszont PIC-be beleégettem, de nem működik. adtam neki + - . kimenetekre rákötöttem LEDeket, annak a - lábait GND-re, 5V, és semmi..

Melyik verziójú parsicot használod? Töltsd le a honlapomról: Bővebben: Link Itt leírást is találsz hozzá.

Innen töltöttem. Nem lehet hogy nincs rendesen beállítva. Én csak a PIC-t állítottam át, és annyi,.