Fórum témák
» Több friss téma |
Jobb klikk arra a lábra amit kimenetnek vagy bementnek szánsz, és elnevezed. pl: Léptető regisztered egyik kimenetére klikkelsz, és beírod: RB.0
A kötések "szépségére" figyelj oda..
ok, tudom hogy egy kis felesleges kanyart tettem oda Akkor la elnevezem a lábakat, kész az első progim? PIC-re rá a táp, a kimenetekre a LED-ek, és már működik is? És természetesen, hogy készül a HEX file?
Sziasztok én még kezdő vagyok és szeretnék egy egyszerű univertális pic égetőt csinálni.Ehhez kéne kapcsolási rajz és ha lehet nyák rajz(lay ben)
Köszi.
Hali! Én ezt ajánlom viszonylag egyszerű megépíteni, usb-s és minden picet tud égetni.
Akkor írd be a keresőbe , hogy pic égető
és kiad vagy 3 témát ami erről szól de talán javasolnám a pickit2 égetőt (annak is van témája az oldalon)
Nyomsz egy F10-et, és lefordítja.. Persze ha megadtad a fordító elérési helyét. Settings->Programs..
David.zsombor: Én ezt használom: Bővebben: Link
Fura vagyok... De PIC-hez nem konyítok, de készítettem egy watt féle SMD-s PICkit2 klónt Tehát égetővel nincs gond
F10 nyomása után.... MI kell neki?
Már jó, lehúztam neki amit kelletett. Viszont PIC-be beleégettem, de nem működik. adtam neki + - . kimenetekre rákötöttem LEDeket, annak a - lábait GND-re, 5V, és semmi..
Melyik verziójú parsicot használod? Töltsd le a honlapomról: Bővebben: Link Itt leírást is találsz hozzá.
Innen töltöttem. Nem lehet hogy nincs rendesen beállítva. Én csak a PIC-t állítottam át, és annyi,.
Hát helyes Kvarc típust is meg kell adni. Ha 4MHz-es kristályod van akkor XT oszcillátorod lesz, ha ezen felül, mondjuk 8MHz, akkor HS.
Ezeket be kell állítani. Az honlapomról letöltött program tökéletesen működik. Mennie kell. MCLR lábát felkötötted 10k-n keresztül 5V-ra? Kvarcot helyesen kötötted be?