Fórum témák
» Több friss téma |
Az önindító teker? Vagy megsem mozdul? Milyen kocsiról van szó? Riasztó, kp zár, immo gyári benne??
Szai
az önindító teker, a riasztót kikötöttem fé éve.renault megane scenic I. Központi záras, ami egybe van az immoval, legalábbis ezt monták, és ha nem az nyit akkor nem old ki az immo, kvázi nem indul a kocsi. A gyergyákat néztük, nem kapbenyot, szerintem, igy talán a azt tiltya le. Közi a választ.
ja és minden gyári.
Sziasztok!
Volna egy régi autóriasztóm amit be szeretnék kötni. A riasztón kívül már nem látszik a felirat, de a külső műanyag burkolat levétele után, látszik a panel és az van ráírva, hogy CAESAR V1. Ebből gondolom, hogy egy caesar riasztóról lenne szó, ja és a vezetékek mind feketék . Ha felül nézetből nézem akkor a csatlakozások a következők (balról jobbra): - kilóg egy vezeték ami visszatér a belsejébe (két forrasztást köt össze) - két eres vezeték a visszajelző LED-del - egy 3 pin-es csatlakozási lehetőség - és egy 1 soros 12 hüvelyeses csatlakozó amiben középen egy ki van hagyva (nincs benne érintkező). - valamint hátul egy vezeték lóg ki gondolom ez a távkapcsolónak az érzékelője. Tudom ez így kevés lehet, de sajna nincs több infóm róla, max. képet tudok csinálni. A kérdés tehát, ez így melyik caesar riasztóhoz hasonlít, amiről már lehet valami leírást találni a neten? Még annyi, hogy középen van az állandó táp bemenet (gondolom), mert a panel ezen a részen megvan erősítve - fel van futtatva forraszanyaggal. Köszi előre is ha van valakinek jó tippje. Kalkri
Valószinű. hogy az ac pumpa reléje van megszakítva valahogy. Vagy a riasztó tiltja, vagy az ecu. Esetleg ha adsz külön áramot az ac pumpára. akkor be fog indulni.
Az autodata ír erről a részről valamit,meg próbálom ki okoskodni hogy mit...Ha olyan egyszerű mint az Astránál akkor nem kerül semmibe!!
Ott ez úgy néz ki hogy elemcsere után nem megy távirányítóról a kocsi,ki nyitod kulcsal,be ülsz ráadod vele a gyújtást és a ráadott gyújtás mellet először a nyit aztán a zár gombot megnyomod,és onnantól ismeri újra a kulcsot...
természetesen mivel francia autó tele van csupa forradalmi megoldással, a kulcsban kell lennie egy kódnak
Ez alapján lehet ki nyomozni hogy mi az eljárás ilyenkor(feltéve ha a gyár ezt megosztotta a márkaszervizeken kívül pl az autodatával) A kódnak a következőképpen kell ki néznie a felsoroltak közül: -5db szám -5db karakter(szám betű vegyesen) -7db karakter -8db karakter valamint kellene az autó évjárata,motor típusa(ccm,benzin diesel)valamint a motor kódja.
Sziazstok
Megint a scenikes vavok akinek a immo a gondja. Több irásba is olvastam hogy ki lehet iktatni a immot, van esetleg valami álltalam mint teljsen laikunak valami ötletetek hogy csináljam? kösz
köszia gyors választ.
Akkor ez azt jelenti hogy mig nem kaparok őssze anyit hogy ne menjek egy szervízbe addig itt dekkol a kocsi a ház előtt. Tényleg semmi házi praktika nem létetik hogy beröfencem? Köszi
Próbálj külön áramot adni az ac pumpának. Ha szerncséd van akkor a gyujtást nem tiltja... És ha maradt még a szerencsédből, akkor be indul.
Disel vagy benzines?
Ezt a vonalat inkább ne erőltessétek! "Okos" barátom néhány éve így égette porig az autóját. Ha az AC-t állandóan járatod, akkora nyomás alakulhat ki a csőben, hogy kilukadhat/leszakadhat; telenyomja a motorteret benzinnel, és főleg ebben a kánikulában máris megvan a baj... Nem muszáj mindenbe beleszólni, minden kérdésre válaszolni - szerintem.
2bar körüli üzemi nyomásnál nagyobb nem alakulhat ki a benzinkörben, az injectorok után a visszafolyó ágon van a nyomásszabályzó szelep, ami beállítja. Egyébként a az ac pumpa járó motornál mindig megy, nem kapcsolgat ki-be.
Csatlakozom Panhardhoz!!!
AZ ÖSSZES INJEKTOROSON FÜGGETLENÜL HOGY MONOTRONIC VAGY HENGERENKÉNTI VAN NYOMÁS HATÁROLÓ SZELEP AMI A GYÁRTÓ ÁLTAL BEÁLLÍTOTT ÉRTÉKNÉL TÖBBET NEM ENGED KI ALAKULNI AZ ÜZEM ANYAG CSŐBEN!!! Az más kérdés hogy amikor ráadod a gyújtást de nem indítod be az autót akkor kb 5-10mp után leáll,ennek oka hogy indításkor lévő 0bar nyomás fel kell tornáznia hogy a porlasztóknak legyen mit porlasztania,és ez ez alatt az idő alatt meg is történik!!! Viszont VESZÉLYES A DIREKT TÁPOS MEGOLDÁS, ugyanis nem véletlen hogy a vezérlő elektronika ad működési parancsot az ACnak ugyanis az előbb említett 5-10mp után ha valamilyen okból a motor nem kezd el forogni(járni), és vagy menet közben megáll(karambol) akkor azonnal le állítja az pumpát,anélkül hogy te a kulcshoz nyúlnál!!! Ennek oka hogy az ütközéskor esetlegesen megsérült csöveken ne spriccelhessen üzem anyag...
akkor ez most mit jelent?
Azt jelenti hogy lehet sufnizni ,de veszélyes és nem biztos hogy célra vezető(nem biztos hogy jó lesz)
Ezek az autók egyértelműen a fogyasztói társadalomra vannak ki találva,tehát ami elromlik az csere nem barkácsolás!!! Nagyon rá lehet erre fázni...Tudomásul kell venni hogy ez nem egy lada...
Igazad van, megkövetlek. DE! Egy kilazult bilincs, elöregedett benzincső akkor is elég a bajhoz, nem a kisujjamból vettem a szomorú példát - sajnos. Tegyük fel a cső leugrik, de az AC dolgozik tovább, míg a gyújtást le nem veszed. Ezalatt éppen jól telenyomja a motorteret benyával. Közben már félreállsz az úton és természetes reakció, hogy felnyitod a géptetőt. Ekkor megkapja az égéshez szükséges oxigént - a többit már mondanom sem kell. Ezért fenntartom a véleményemet, miszerint nem kell ilyen meggondolatlan sufni ötleteket előadni, mert még komolyan veszi valaki.
Csak egy példa.
Egyik cimborámnak volt egy 92-es 2000ccm Audi 100-asa,mindig költött rá és sufni mentes volt ,míg nem egyszer benzinszagra figyelt fel a gépben azt hitte kintről jön,végül is onnan jött ,a motortérből... Drága audiék elhozták a tanktól a motor térig fém csővel az üzemanyagot de mivel a motortérben van ezekben a kocsikban az üzem anyag szűrő ,így volt rápréselve egy 10cm-es flexi darab a bonthatóság érdekében,és ezen a darabon keletkezett egy pici lyuk a 20év alatt és amikor nyomott az AC ezen permetezett a benzin... A motor működött és megvolt a 2bar üzemanyag nyomás... csak egy picivel többet evett és robbanékonyabb volt a hangulat!
Sziasztok! Clipper 101 riasztóhoz nincs valakinek bekötési rajza, vagy leírás, melyik színű vezeték micsoda?
Sziasztok!
Az autómban Zadi típusú riasztó van. Amikor jól működött kettőt csipogott bezáráskor és 1 hosszút nyitáskor. Most ha bezárom a távirányítóval kis idő elteltével hozzá fog riasztani. Az aksi rendben van. Majd mikor ezt követően kinyitom 5 ször csipog ha bezárom 3 szor. Mi lehet a gond vele. Sos minél hamarabb ha valaki tud segítsen és akár itt akár a saját email címemre válaszoljon köszönettel. E-mail: kosk81@freemail.hu
Szia ha aktuális még a scenic akkor tudok segíteni!!
Ha gondolod itt a számom hívjál bátran!! 06/70-371-98-75
Üdv!
Felmerült ey másik probláma a kocsival (SCENIC ). Lehetséges hogy mégis a kulcsal van a gond, illetve kulcsban lévő elektónikáva, vettem ellemet és pár nap alatt lemerült, azt hittem régi az ellem és vettem másholmásikat ennek kb 3 napja, most ez is lemerült. Lehet akkor hogy a kocsval, immovan nincs gond hanem csak a kulcsal???
Hívj bátran igen a te scenicedről van szó!!
Sziasztok!
Közben teltek a napok és egy hasonló CAESAR autóriasztó bekötési rajzából kikövetkeztettem a nálam lévő autóriasztó bekötését. Egyébként nem autóba tettem bele, hanem az alsóépületet és a garázst védi ajtónyitás ellen. Sajnos az elmúlt éjjel 3-kor működésbe is lépett , de öröm az ürömben, hogy legalább eliszkoltak a besurranók. Na de ez nem ide tartozik. A kérdésem az lenne, hogy megtudja valaki mondani nekem, hogy élesítéskor és kikapcsoláskor miért nem ad valamilyen hangot? Végül is így is jó, de jó lenne hallani amikor ki és be kapcsolom. Vagy vannak típusok amelyek nem adnak ilyenkor hangot? Üdv.:Kalkri
Ez tipusról függ,általában adnak hangot, és ez általában kikapcsolható, vagy egy jumperrel az elektronika belsejében, vagy valamilyen gombnyomkodásos kódolással.
Sziasztok!
Szerintetek lehet valahol vásárolni a központi szetteket az ajtó pálcájával összekötő fém "blinicset"? Ha esetleg valakinek tartalékba maradt..
Ha közel vagy Békés megyéhez, adok.
Üdv Inhouse
Pár száz km-re.
Megpróbálom valahogy összetákolni, kábelkötegelő nem volt tartós.
Sziasztok
Az autómban, nem működik a riasztó, mert nincs meg a távirányító és a kulcs sem hozzá. Egy ilyen egység van benne: A központi zár az működik benn rendese, mert az egy másik távirányítóval megy. Ha azt az egységet kiveszem és teszek a helyére egy másik riasztónak az úgy lehetséges? Tudna valaki valami egyszerű megoldást rá?
Bp-re fel tudok küldeni jövő hét szerdára...
Üdv Inhouse |
Bejelentkezés
Hirdetés |