Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » 555-ös IC-s kapcsolások
Lapozás: OK   58 / 190
(#) proli007 válasza misi93 hozzászólására (») Aug 3, 2010 /

Hello!
Olvas - válaszol - megépít - örül.. Ez a helyes sorrend, nem fordítva!
üdv! proli007
(#) misi93 válasza proli007 hozzászólására (») Aug 3, 2010 /

Te tudnál nekem adni egy ilyen kapcsolási rajzot vagy linket köszönöm.
(#) _JANI_ válasza misi93 hozzászólására (») Aug 3, 2010 /

Én szeretem a téma képeit nézegetni. Bővebben: Link
Persze a te igényednek megfelelően kell lecsupaszítani az áramkört... Bővebben: Link ( Ha szükséges. )
SMD alkatrészekkel tudnál igazán súlyt nyerni.
Mekkora az áramfelvétele a motornak?
(#) Flasher hozzászólása Aug 3, 2010 /

Hali!

Átnézné nekem egy hozzáértő?
Valamiért nem akar működni, még kezdő vagyok, gépész a szakmám. Ez egy sok kimenetű dupla monostabil időzítő az egyik kimeneten 2.5s a másikon 3.5s-ig van időzítés a táp megjelenésétől számítva és utána lekapcsolja a kimeneteket.
Szerintem a bázisellenállásokkal lesz probléma, de csak tipp.

Előre is köszönöm a segítséget!
(#) proli007 válasza misi93 hozzászólására (») Aug 3, 2010 /

Hello!
Tudok, de nem válaszolsz.. Vagy ez egy sport?
üdv! proli007
(#) proli007 válasza Flasher hozzászólására (») Aug 3, 2010 /

Hello!
Hű de komplikált az élet. Előbb ezt át kel rajzolni, hogy az ember megértse mit akartak itt művelni. És mi az a sok dióda? Mire megy ez?
üdv! proli007
(#) Flasher válasza proli007 hozzászólására (») Aug 3, 2010 /

Kontrollámpa tesztelő.
Minden lámpának 1-1 dióda, mindkét időzítésnek van + és - kimenete.
Komplikált tudom sajnos, de ezt kívánja az elét.
(#) Flasher válasza proli007 hozzászólására (») Aug 3, 2010 /

Itt az élettörténete is, bár ezek nem kerültek megépítésre, de ezekre épül a kapcsolás.
(#) _JANI_ válasza Flasher hozzászólására (») Aug 4, 2010 /

Az R3; R6; R9; R10-es ellenállások is nyugodtan lehetnek 10K-sok. ( szerintem. )
(#) _JANI_ válasza Flasher hozzászólására (») Aug 4, 2010 /