Fórum témák
» Több friss téma |
Hello!
Olvas - válaszol - megépít - örül.. Ez a helyes sorrend, nem fordítva! üdv! proli007
Te tudnál nekem adni egy ilyen kapcsolási rajzot vagy linket köszönöm.
Én szeretem a téma képeit nézegetni. Bővebben: Link
Persze a te igényednek megfelelően kell lecsupaszítani az áramkört... Bővebben: Link ( Ha szükséges. ) SMD alkatrészekkel tudnál igazán súlyt nyerni. Mekkora az áramfelvétele a motornak?
Hali!
Átnézné nekem egy hozzáértő? Valamiért nem akar működni, még kezdő vagyok, gépész a szakmám. Ez egy sok kimenetű dupla monostabil időzítő az egyik kimeneten 2.5s a másikon 3.5s-ig van időzítés a táp megjelenésétől számítva és utána lekapcsolja a kimeneteket. Szerintem a bázisellenállásokkal lesz probléma, de csak tipp. Előre is köszönöm a segítséget!
Hello!
Tudok, de nem válaszolsz.. Vagy ez egy sport? üdv! proli007
Hello!
Hű de komplikált az élet. Előbb ezt át kel rajzolni, hogy az ember megértse mit akartak itt művelni. És mi az a sok dióda? Mire megy ez? üdv! proli007
Kontrollámpa tesztelő.
Minden lámpának 1-1 dióda, mindkét időzítésnek van + és - kimenete. Komplikált tudom sajnos, de ezt kívánja az elét.
Itt az élettörténete is, bár ezek nem kerültek megépítésre, de ezekre épül a kapcsolás.
Az R3; R6; R9; R10-es ellenállások is nyugodtan lehetnek 10K-sok. ( szerintem. )
Magát az alap időzítőt kellene legelőször kimérni, hogy dolgozik-e.
Ez sem rossz! ( Bár nem épp 555-ös. ) S CD40106-ossal is működőképes.
Kis szerencsével az IC közvetlen is meg tudja hajtani a 3V-os kis motort. :nemtudom:
Heló!
Bocs hogy nem válaszoltam. köszönöm a rajzot majd kipróbálom egyszerűnek tűnik nagyon köszönöm.
Hello!