Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » PC táp átalakítás

Témaindító: kand, idő: Nov 13, 2005
Lapozás: OK   42 / 200
(#) Laci0629 válasza zotyo91 hozzászólására (») Szept 1, 2010 /

Kihúzod és addig vársz amíg abbahagyja a ciripelést utána menni fog elméletileg.
(#) szilva válasza zotyo91 hozzászólására (») Szept 1, 2010 /

Ha sikerült rövidre zárni a 12V-ot, akkor lehet, hogy a 12V egyenirányítójából az egyik vagy mindkét dióda zárlatos lett. Ilyenkor indításkor az áramkorlát miatt nem tud elindulni a táp, ez hallható ciripelésként is. Ha elindítás nélkül ciripel, akkor viszont a készenléti részét kellene átnézni legelőször.
(#) sector99 válasza szilva hozzászólására (») Szept 1, 2010 /

NAGYON jó ötlet egy új panelen tápot készíteni ! Mert mire föltérképezzük a meglévőt, elfüstöltetünk pár alkatrészt....az idő alatt szinte már kész a saját panel.
Én nagyon kezdő vagyok, ezért csak egy LINK-et tudok adni, hátha használható belőle valami.

Üdv: sector99

És nagy adag "lelkierőt" küldök a hozzáértőknek, hogy írják meg azt a cikket....
(#) szucsip válasza szilva hozzászólására (») Szept 1, 2010 /

Szerintem nem igaz a kijelentésed: "a kapcsolása _teljes mértékben ismert_, így korrekt útmutatás adható". Például csak 1 dolgot kérdezek: 65kHz pwm frekvenciájú, 35Vp csúcsfeszültségű tápágba mekkora értékű folytótekercs kell, ha a kimeneti feszültséget 14V-ra, a maximális kimeneti áramot pedig 20A -ra akarjuk méretezni?

ptesza hozzászólására: A trafó szekunder oldali kötözgetéseknél maximum 10-10 menetet lehet elérni, mert igaz, hogy (3*3 menet +1*4menet) *2 van, viszont 1 pontról megy 2-3 menet, és azt már nem tudod szétbontani. (EcoPityu rajzát nézd meg jobban)

Így 25-28V stabilan előállítható a kimeneten, és nem kell hozzá diódahíd, csak 1db dupladióda.

A diódahíd a másik ötletemhez kéne: