Fórum témák
» Több friss téma |
Fórum » [OFF] Pihenő pákások témája - Elektronika, és politikamentes topik
Témaindító: Topi, idő: Nov 18, 2007
Úú nemá, magyarázzam? Akkor már nem is poén .
Szerk: Idézet: Na ehhez kell nekem 50 év. „Valaki? Mindenki az.”
Ahhoz , hogy pihent agyú legyen. Lehet azért mondja hogy 50 -év mert addigra végre építesz egy labortápot vagy ilyesmit.
Katódkövető ellenállás legyek a te rácsfeszültségedben, ha érted amit írtam, mert még még én sem!
Idézet: na ez ütött!! „addigra végre építesz egy labortápot vagy ilyesmit”
Jajj, elnéztem melyik hozzászólásra írta.
Egyébként most a "holnap" és a "jövőre" fedi egymást. szerk.: Doncso: ütött a labortáp? A régen rossz. Legalább 220?
Úúúha itt van Norberto barátom, na most végre lehet szemétkedni vele, már nem modi.
Hát ha fordítva van bekötve a toroid akkor mekkorát!
Hát tudod, a poénra gondoltam inkább, az ütött, de adok még pár évet ha gondolod...... :hehe:
Najó, okos enged...
Én lezártam, meg szomjas is vagyok, meg álmos. Ti meg gonoszak szerk.: 8 nappal hamrabb regeltem, mint Te igaz kevesebb hozzászólásom van, de nem baj, bleee.
Á nem vagyunk mi gonoszak. Én speciel éhes vagyok mint atom.
Közben én megyek veszek magamhoz egy kis elektrolitot, meg standby-ba rakom magam.
Jó éjt mindenkinek! Meg Boldog Új Évet!
Jó éjt Tomi, no meg mindenkinek, mert a piros lámpám már nekem is villog.
Én is meglépek lassan, kb 1 órán belül.
Munkahely, éjjeles műszak?
Áh, edzek a holnapi fennmaradásra.
Na itt a vége, lemerült az elem, eltettem magam tölteni, jó éjt mindenkinek.
Tegnap sikerült szakértőtől villámáron számítógép alkatrészeket venni. Asus P4-es alaplap 1.8 procival, házzal, táppal 500 forintért. Plusz mellé gyorsba DDRII 512 MB memória 200 forintért.
Mert hülye azért nem vagyok. Vagy mégis? Hazaérve néztem csak meg, hogy a szuper DRRII 512 MB memória valójában egy 64MB-os SD. De az alaplap , procival az tuti. Az jó vétel volt.
Én azért az ABS-re nem bíznám az életemet. Vezetéstechnikai tudással és rutin nélkül ez csak átlagos vezetönek jelent hathatós segítséget. Nem véletlenül lehet felsökategóriás autókban is kikapcsolni.
ABS-el a kerék nem csúszik meg, épp ez a lényege. Illetve az, hogyha a két oldali kerekek alatt nem azonos a tapadás, akkor is egyenesben marad az autó fékezéskor. Ezt nem tudja a sofőr lába, mégha bizonyos esetekben valóban növelheti a fékutat. Kicsit olyan ez is mint a biztonsági öv. Általában segít, néha viszont bajt okoz. Azért nem lehet az ABS-t kikapcsolni (gondolom), mert a sofőrök nagy része nem elég érett ennek a kapcsolónak az értelmes használatára.
Nekem a hatása tetszik, viszont a hangja már nem annyira. Ha lehetne választani, én olyat kérnék, ami "némán" végzi a dolgát.
Akkor én átlagos sofőr vagyok (esetleg még az se). Nem láttam még ebből kikapcsolhatót. Sőt ha már blamálom magam, akkor nekem a kipörgésgátló is tetszik.
Mondjuk sajnos többnyire akinek szólna, annak úgyis falra hányt borsó. :no:
Ilyenkor bennem munkálkodik a kisördög, hogy a sör csökkentette a figyelmét, vagy sokkal inkább az utitárs...
Most egy pár napja egy BMW530d-vel járok ide-oda a barátommal. Az autóban nincs kimondott kipörgésgátlo csak sperdifi. Viszont ez csak bizonyos terhelés felett kapcsolja össze a két oldali hajtást. Havon buli de jégen már semmit nem ér mert a kereket nem lehet elforgatni..
Azt látom. Néha napján így próbáld, hátha felkerül egy.Bővebben: Link
No én meg mehet malacot vágni , nem pont most törte el a lábát szegény és sürgősséggel le kell vágni ha nem akarjuk hogy önként elpusztuljon .... Milyen jó pont 31. -én 10 órakor
Nem irigyellek! De nézzük a jobbik oldalát! A malac előre túr.. Kitúrja a szerencsédet!
Én benne lennék most a disznóvágásba, ingyen pálinka társaság stb. BUÉK!
Az ABS-el az a baj, hogy mindig a legkevésbé tapadó kerékhez állítja a fékerőt. Ha ez jégen van, nagyjából 0, tehát nem áll meg. Visszakapcsolgatás, motorfék kissé javíthat a helyzeten. Főleg, ha nem csak elöl van hajtás.
Idézet: „Azért nem lehet az ABS-t kikapcsolni (gondolom), mert a sofőrök nagy része nem elég érett ennek a kapcsolónak az értelmes használatára.” Ez a baj az autógyártókkal. Azt gondolják, hogy egy elektronika jobban vezethet mint az ember. Mindent elektronikusra igyekszenek csinálni. Ettől a vezetők elkényelmesednek, eltávolodnak a valós fizikai folyamattól. Szerintem ez több balesethez vezet. |
Bejelentkezés
Hirdetés |