Fórum témák
» Több friss téma |
Több mint valószínű hogy Én fogom bekötni de ha nem megy akkor szervízbe viszem. Ja és még valami.
Fehér és zöld - ajtókapcsoló, attól függően, hogy az pluszt vagy mínuszt kapcsol. Csak az egyiket kell akkor bekötnöm?
Igen. Az autók 99%-a testet kapcsol. Milyen autód is van?
Üdv Inhouse
Suzuki swift sedan. Tehát akkor csak az egyik vezetéket kell bekötnöm? Vagy hogy is kössem be az ajtónál?
Csak a zöld kell neked. Suzukinál ha jól emlékszem, nem elég a bal első ajtóra kötni, mert diódázva vannak. Meg kellene keresni a közös pontot, vagy a másik ajtótól is kell vezeték meg dióda.
Hátsó ajtónál van ajtókapcsoló? Üdv Inhouse
Az jó. Bírom az olyan lányokat, akik rendelkeznek némi műszaki vénával. Mondjuk az se kizáró ok, ha nem.
Suzukiban testet kapcsol, és úgy emlékszem, hogy közösítve van a 4 ajtó.
Mind a négy ajtónál van érzékelő és én is azt hiszem hogy összpontosítva vannak mert bármelyik ajtó van nyitva világít a belső világítás. Tehát akkor a fehéret nem kötöm be sehova hanem csak a zöldet és azt is a pozitív részhez? Hisz a negatív a test. Ugye?
Hát egy kicsit értek hozzá volt egy autószerelő ismerősöm és Tőle sokat tanultam.
Jaj! :no:
Nem. A lámpa persze, hogy világít, diódával vannak összekötve, viszont a dióda miatt külön is lehet vizsgálni a bal első ajtót. A fehéret nem kötöd sehova, csak a zöldet az ajtókapcsolókra. De milyen pozitív részhez akarod kötni? Üdv Inhouse
Bocsánat sehova. Tehát akkor a zöldet minden ajtóhoz el kell vezetnem és a oda bekötnöm?
Sziasztok!
Én Caesar CT210U,hoz keresek bekötési rajzot. Kérlek benneteket segítsetek nekem. Köszönöm!
Vagy megkeresed az összediódázott pontot a belső világításnál, vagy ha csak a bal első van leválasztva, akkor a 2 elsőtől kell és kell 2 dióda a kettő közé a rajz szerint. Az egyik kapcsoló a vezető felőli első, a másik a többi párhuzamosan.
Üdv Inhouse
Sziasztok
Abban kérnék segítséget Az opelban van mozgásérzékelő a kocsiba a tükörbe beépítve azt szeretném tudni h hogyan működik, milyen a felépítése. Érdekelne a koccanásérzékelő felépítése üvegtörő érzékelő felépítése Köszi
A mozgás és az üvegtörés érzékelő is piezós szokott lenni zömében. Egy piezó lap (mint a kavarcórákban) van élére állítva ráforrasztva a panelra, és egy rugó ráforrasztva oldalról egy golyóval a végén. Amikor rezgés éri (jellemzően nem a lágy mozgásra érzékenyek) akkor ez a rezgés a piezó miatt elektromosságot fejleszt. A rugó+súly miatt használható tartományba kerül az érzékenysége.
Az üvegtörés érzékelő az üvegtörés hangjának a frekvenciáját figyeli. Van még emelés érzékelő, ez egy higanykapcsoló, vagy más adott dőlésre kapcsoló eszköz. Lehet még ultrahangos védelem, ennél van a 2 A oszlop tövében egy adó és egy vevő. Az adó által kisugárzott ultrahang az utastér geometriájának változásakor (valaki belenyúl), megváltozik, a vevő érzékeli. Lehet még radaros, itt egy adó és vevő van az autó közepe táján. Átlát a kasznin is, be lehet állítani úgy, hogy hozzá sem kell érni az autóhoz és riaszt. Nagyjából ennyi... Üdv Inhouse
Sziasztok van egy híres riasztóm amit bekötöttem a kocsimba .
Thunder ca-106 Működik is be riaszt , ki riaszt, működteti a központi zárat de egy pár dolgot nem értek vagy nem vagyok biztos benne a bekötési rajzon. Legfőképp a P6-os csatlakozó okoz fejtörést: Window Trigger (-) (ez elvileg ha jól gondolom az elektromos ablakort vezérelné) Door trigger(-) (ez a negatív kapcsolású ajtó kapcsolóé ezt be is kötöttem. Ignition off (ha jól gondolom ez az indításgátló relének ad testet) ACC input (ezt a gyújtáskapcsolóra kell kötni olyan helyre ahol van gyújtáson áram) És a p12-es csati red/ black vezetéke trunk release Na ezt nem tudom hová kellene kötni. Sejtésem szerint a főrelé vezérlő lábára (+) Vagy a főrelé kapcsolt (+) lábára Ha valaki esetleg megtudná válaszolni a kételyeimet pontosan azt nagyon megköszönném. Mégvalami hogyan lehet ezzel a riasztóval elektromos ablakot felhuzatni? Mert csak 1 szál vonatkozik az ablakokra esetleg ezen kijön 1 jel 20 másodpercig és egy relével felhuzatom az ablakot?
a testvér topicban az utóbbi napokban csak a trunk-ről volt szó
Tehát a trunk az a csomagtartó nyitására van. Ez a Thunder ca-106 is volt már mostanában párszor abban, vagy ebben a topicban. Az elektromos ablakot akkor tudja vezérelni, ha az automata. Üdv Inhouse Idézet: „Az elektromos ablakot akkor tudja vezérelni, ha az automata.” Vagy ha van mellé egy ablakemelő modul.
Köszönöm a válaszokat.
Mi az hogy automata az elektromos ablak? Ez az amikor megnyomom a gombot a karfán hosszan és az felhuzza magát teljesen? Ezen a távirányítón nincs olyan gomb hogy tudjam a csomagtartót külön nyitni . Ha nem használom ezt a funkciót a vezetékét csak hadjam leszigetelve?
Ha jól gondolom akkor meg kell keresni az ablakemelőkapcsolónál azt a szálat amire ha testet kapcsolok (mert a riasztóból test jön ki) felhuzza teljesen az ablakot.
És úgy gondolom ha több ablak van akkor diódázni is kell az eggyes ablakkapcsolóknál. A riasztó kapcsolhatja az ablakok áramát vagy relézzem?
Nem egészen így működik a dolog. Ha van az autóban komfortelektronika, akkor talán van rajta egy olyan kimenet, ami a riasztónak kell.
Ha nincs ilyen, akkor kell egy utólag beszerelhető modul, azt kell a hozzá kapott rajz szerint bekötni. Ilyesmi:Bővebben: Link
Na akkor inkább csinálok egy időzített öntartást esetleg és azzal huzatom az ablakot fel.
Aztán mennyire időzíted? 1mp? Vagy 1 perc?
Az ablakod automata vagy nyomvatartós?
Igen, de nem akartam elsőre belekavarni...
Üdv Inhouse
Az automata ablak azt jelenti, hogy van olyan funkciója, amikor nyomva tartás nélkül felmegy az ablak és felérve leold magától.
Minek lenne trunk kimenet, ha nincs rá lehetőség? Esetleg, ha elolvasnád a leírást....lehet, hogy 2 gombot kell egyszerre, vagy nyomva tartani xs-ig... Üdv Inhouse
Ha automata az ablakod, akkor sem biztos, hogy közvetlenül ráköthető. Meg kell nézni, a gyári gomb hogyan van kötve, mit kapcsol és ahhoz kell igazítani. Igen, a másik ablakot le kell választani, vagy külön érintkező, vagy dióda.
Üdv Inhouse
Mielőtt bármit is csinálsz, legalább nézd meg azt a pár dolgot, amit kértünk...
Üdv Inhouse
Van az ablalnak olyan funkciója hogy ha hosszan nyomom az ablkgombot akkor elengedve felhuzza magát.
Ez gyárilag van beépítve ezért csak szerintem csak az ablakmodulnak kellene egy hosszabb jelet adni és széppen felhuzná. Pár másodperc elég lehet szerintem.
Oké a trunk kimenet is működik csak hosszan kell nyomni a nyitó gombot.
|
Bejelentkezés
Hirdetés |