Fórum témák
» Több friss téma |
Én is csapódnék eggyel a Suzuki elektromos ablak kapcsoló hibához. Szerintem függ attól, hogy ki mennyire sokszor nyomkodja, aki sokat játszik vele, annak hamarabb ég szét a kapcsolója...
Üdv Inhouse
Tökéletes volt a link amit küldtél! A ködlámpa a leírás szerint bekötöttem és működik!
Köszönöm még egyszer a segítséget!
Sziasztok!
Olvasgattam a fórumot, és láttam hogy a ködlámpa bekötése nagyon jól megtalálható itt. Ennek ellenére mégis megkérdezném, hogy a relécsatlakozó az minden típusban benne van alapból? Azért kérdezem mert nekem egy 98-as évjáratú kocka ködlámpás swiftem van, és nem találom a relécsatit. Szereztem egy használt gyári ködfényszóró kapcsolót, azt be is építettem az ablakfűtés mellé a sárga csatira. Azt megtaláltam. A másik gondom hogy a fényszórók mögött sem találom a csatikat. Illetve a jobb oldali fényszórónál van egy szabad csatlakozó, de csak arról. Ami nem biztos hogy az. Lehet hogy nincs kiépítve? Kérlek benneteket ha tudtok némi információval szolgálni azt megköszönném. További szép napot nektek! Üdv.
Sziasztok!
Olvasgattam a fórumot, és láttam hogy a ködlámpa bekötése nagyon jól megtalálható itt. Ennek ellenére mégis megkérdezném, hogy a relécsatlakozó az minden típusban benne van alapból? Azért kérdezem mert nekem egy 98-as évjáratú kocka ködlámpás swiftem van, és nem találom a relécsatit. Szereztem egy használt gyári ködfényszóró kapcsolót, azt be is építettem az ablakfűtés mellé a sárga csatira. Azt megtaláltam. A másik gondom hogy a fényszórók mögött sem találom a csatikat. Illetve a jobb oldali fényszórónál van egy szabad csatlakozó, de csak arról. Ami nem biztos hogy az. Lehet hogy nincs kiépítve? Kérlek benneteket ha tudtok némi információval szolgálni azt megköszönném. További szép napot nektek! Üdv.
sziasztok!!
1kis segítséget szeretnék kérni.Van 1 suzuki samuraiom,átépített 1.6 swift motorral. Vmi leszívta mindig az akksit,mire rájöttem hogy a 3sarura van 1 kábel erősítve,és az szívje le.az a kábel a gyujtótrafó előtt levő kis aluminium elektronikához megy.Tuti elvan kötve ez a vezeték,mert ugye gyárilag nemmegy semmi közvetlen az akksiról.a mellékelt képen bejelöltem melyik az a vezeték.tudnaátok segíteni,hogy ennek esetleg nem-e kapcsolt 12v kell?és hova kéne kötni?Mert nézegettem kapcsolási rajzokat,és olyan mintha a trafóra lenne kötve,de nemvagyok benne biztos.A feket-fehér csíkos kábel az.segítséget előre is köszönöm!!
Rajz szerint ott kapcsolt 12V-nak kell lennie. Tehát csak akkor van fesz, ha a gyújtás rajta van.
Rajz szerint egy 15A-es biztosítékra van kötve, szám szerint a 8-asra.
Szia!
Hogy látni is lehessen, miről is van szó.
huh bocsi az előző hsz. pda-rol volt,nemtudom mikért ilyen karaktereket irt.
szóval köszönöm mindenkinek a segítséget,arra gondoltam,hogy a gyujtótrafó 15-ös pontjára átkötöm ma
na végülis megoldottam a dolgot,de sajnos nemvolt olyan egyszerű mint ideirtam.
Mert ami nekem fixen az akksira volt kötve vezeték,arról kapta a trafó is az áramot.Mert ha levettem ezt a szálat az akksiról,akkor a trafó sem kapott áramot gyujtás alatt sem.Ezekszerint nekem a trafó is állandóan áramalatt volt. Ugyhogy most kerestem 1 kapcsolt szálat,és oda rákötöttem a trafóft is. így indul is,meg gyujtás levételével meg is szünik az áram.
Sziasztok!
Egy kis segítséget szeretnék, kérni swift gyújtás ügyben. Nemrég a motortérben szereltem és egy próba alatt arra lettem figyelmes, hogy amikor alapjárat után gázt adok akkor a gyujtótrafó felől egy pattanó hang hallatszik olyan, mint amikor áthúz a trafó. Sikerűlt leszükíteni a problémát a gyujtótrafón található dobozra, úgyhogy ebből jön a pattanó hang. A szervízkönyvet olvasgatva ez a gyujtóegység végfokozat ami végül is egy erősítő egység amit az ECM vezérel és ez az egység szaggatja meg a trafó primer oldalát. (mellékelek egy képet is). Most az lenne a kérdésem, hogy másnak is így csinálja és ez teljesen normális, vagy szedett már szét valaki ilyen egységet, házilag javítható? Segítségeteket előre is köszönöm. Üdv: Sim001
Elnézést az kimaradt, hogy alapjáraton ketyeg a motor és adok egy gázfröccsöt akkor csak 1 pattanás hallatszik, de emelt fordulatszám esetén adva egy gázfröccsöt szintén csak 1 pattanás hallatszik. Nem folyamatos
Jóestét
érdeklődni szeretnék hogy azt a kapcoslót amit ha meghuzok egyzser fel feljön az ablak teljesen, és ha megnyomom egyszer le, akkor lemegy az ablak teljesen. az milyen kapcsoló ?? már 4 szervízbe magyaráztam de nem értettek meg :S ha tudja valaki mire gondolok, szerintem valami 4 állású kapcsoló lehet szal ha gyengén nyomom meg addig megy csak amég nyomva tartom ha erősebben akkor lehuzodik teljesen. köszönöm !
Bár a kapcsoló is más, de a lényeg nem a kapcsoló, hanem egy elektronika, ami a tiedben nincs. Létezik utángyártott, univerzális, keress rá a neten.
sziasztok
nekem egy 2007 es swiftem van és egy pár napja nem működik a hátsó ablakfűtésem, a a bekapcsoló gombon sem világít a visszajelző lámpa.az lenne a kérdésem hogy volt e már valamelyikőtöknek ilyen fajta problémája,jelezem a biztosítékokat megnéztem a motortérbe és a kocsin belüli biztosítéktáblába én csak ezekről tudok, a segítségeteket előre is köszönöm.
Sziasztok!
Akos 70 feltöltötte a suzuki swift elektromos rajzait. A kérdésem lenne az első ablaktörlő kapcsolási rajzával, hogy a szakaszos törlésnél van egy plusz doboz amibe van a megszakító a rajzon intermittent controller felirat jelzi. Arról ami benne van, arról tudna valaki egy rajzot feltenni? Előre is köszönöm. Levente
Sziasztok!
swift sedan 1999 glx. Nem mülödika központizár, se távírányítóval, se kulccsal De a hátsó csomagtérben lévő dobozon, meg a kormányoszlop alatt is hallom a megszoktt kattanást amit szokott adni, csak éppen nem mozdulnak az ajtózárak Enforcer távirányító van hozzá. Segítségeteket előre is köszönöm!
A kapcsoló lehet még a gond ami egy kisebb tömb.
Próbáld meg a jobb első ajtót kulccsal nyitni, vagy zárni. Ha ott sem működik akkor valami szakadás van a vezérlőegység, meg az bal első ajtó között, esetleg a főbiztosíték (szerintem) Jav. kézikönyv 162 o. 11 pont
Swift 1.3 sedan glx
Köszönöm gyors válaszod!
ott sem müködik! A záró-nyitó reléknek külön biztosítéka van? Holnap megnézem! köszönöm a segítséget, majd írok mit sikerült alakítani!
Egyenlőre a rajzot megtaláltam fuse 17 (20A)
Még nem mentem ki megcsinálni. Volna még 1 kérdésem: bal Hátsó ablakemelés se fel, se le. az összes többi működik ,de ez?!? De elöről viszont müködik , a sofőrnél! Kész vagyok már tőle, fél éve idegeli az agyam!
Visszatérve a központi zárra:továbbra se jó!
-biztosíték rendben -csomagtérben a vezérlő rendben(kattog és vált is az omron reléje) -az első ajtónál mozgatom a zárpöckött,akkor ő is kattogtatja a hátsó reléket, ami megszokott. valamelyik ajtó nem lehet hibás? Ha töréshiba (kábel) ,akkor kb melyik oldalon mely hátra meg vissza a kábel köteg?
Nálam is a bal hátsó ablakemelővel volt a gond(lefelé ment, fel nem). A bal oldalon a B oszlop és az ajtó közötti gumiharangban törött el a kábel, de ez típusbetegség. Nagyon valószínű, hogy a bal első ajtódnál ugyan ez a gond, és emiatt nem működik a központi zár. Ha jól tudom minden fő egység a bal első ajtótól megy, és ha ott elmegy valami akkor egyik ajtónál sem működik semmi.(Nálad a közp. zár) Szerintem ott keresd először, mérd ki az ajtóba menő kábeleket.
Javítási kézikönyv R:28 ábra
igen, minden a sofőr ajtónál van
Holnap meg is nézem! Köszi a választ és a segítséget! Megírom majd mire jutottam!
Honnan lehet letölteni a jav. kézikönyvet , mert ezt elég nehéz elolvasni
fel tudnád tölteni?
Meg néztem, ott aztán van 1 rakat kábel(az ajtóba)
meg 2 db hőleoldó??? ha jól láttam. Kábel a rengetegbe..
lényeg, amire jutottam:
vezető oldali központi zár mozgatójába (mágnesrelé?) bemenő kábelek közűl a töld szinűn el van nyírodva a zöld müanyag (itt egyszer megnyomták a kocsit) le van jőve a réz "drótról" , valahol itt lehet a gáz, csak nem férek hozzá. Képeket töltök fel! |
Bejelentkezés
Hirdetés |