Fórum témák
» Több friss téma |
Szeretné segítséget kérni mert csinálni akarok egy ledes villogót ami ritmusra világít. Mivel nagyon kezdő vagyok a szakmában légyszi írjon aki tud valamit hogy miként kezdjek neki!
Kulcsszó: fényorgona.
A fórumon is találsz rá több kapcsolást például itt.
Az IC-s megoldások jobbak, gondolom a beforrasztásuktól félsz. Tedd foglalatba, s nem lesz vele gond.
Tranzisztoros villogó
Az lehet h találok de az bírní fogja a feszültségingadozást?? nem fog felgyorsulni meg lelassulni ha jár a motor?
Az IC-stől sem kell megijedni! ( Villogó, LED-ekből (RC) autóra (FBI style) Strobe. )
De ha mégis tranzisztorosat építenél inkább, akkor a LED-ek meghajtását érdemes teljesítmény tranzisztorral kapcsolni. AMV - NPN -, AMV - PNP -. (Két LED-es villogó )
Köszi a segítséget. Sokat segítettél
Bocs, de #904935) DB Thündér kérdésére ment volna ez a válasz.
Helló!
Más témát már nem találtam úgyhogy ide írok.Nos itt ez a kapcsolás.Nekem nincs itthon csak bc184-es tranzisztorom.Ebből szerintetek ha megcsinálom működni fog?
Szia!
Biztos működni fog az a lényeg hogy NPN legyen régen én bc547 használtam tökéletesen megfelelt! Jó munkát!
Sziasztok.
Egy olyanom van ,hogy már vagy az 5dik astabilt csinálom és nem megy új alkatrészekkel sem... Anno egyszer csináltam egy nagyon frankot de az eltűnt és az érdekes az ,hogy ennél jóval bonyolultabb kapcsolás meg simán össze teszek.Kérdésem/Kérésem valaki tudna nekem olyat küldeni ahol a led helyet egy 12v led modul van(ami 3 led és egy 470ohm os ellenálatka.) csak az egyik oldal kellene nekem a másik rövidre zárva vagy ellenállással helyettesítve. Ha emlékeim nem csalnak akkor amikor működöt akkor egy 5v-os led modul volt rajta két 10k ellenállás és két 150ohm-os meghajtás 12v ról ment és nagyon jól működöt. Segítséget köszönöm előre is.
Sziasztok!