Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » AUX bemenet utólagos építése
Lapozás: OK   2 / 15
(#) Gránátalma hozzászólása Jan 6, 2011 /
 
Üdvözletem, engem az érdekelne konkrétan, hogy keverő előerősítőn pontosan mi is az az "AUX SEGÉD KIMENET" ?

Ugyanis egy kész kapcsolásban (RT 2000/5 címlapon tlaálható) látom, de igazából nem értem mi ez és minek van ott....ötletek?
(#) Kiraly211 hozzászólása Jan 9, 2011 /
 
Sziasztok ! Aux bemenetet szeretnék egy hordozható kétkazettás cd-s stereo rádióra . Ha lehet akkor stereo-t. A cd- je nem működik. Az eddigi ötletek alapján egy vezérlő IC - t találtam benne amiről a leírást mellékelem. A magnó részét nem használom , egy dvd lejátszót szeretnék hozzákötni zene hallgatásból . Segítségeteket Köszönöm
(#) harmlevi hozzászólása Feb 5, 2011 /
 
Sziasztok!
Új vagyok még a fórumon ill. az elektronika terén is igen kezdő vagyok ezért szeretném a segítségeteket kérni!
Autóm fejegységére szeretnék sztereo Aux bemenetet!
Ez egy Blaupunkt CD30 MP3 -as fejegység 2004-től Opelekbe szerelték!
Köztudott (opeles körökben), hogy nincsen rajta rendes bemenet, csak Mono (ph+ ph-) ami egy úgynevezett telefonkihangosító funkcióként szolgál! Kicsit utánanéztem a dolgoknak és találtam több forrást is csak sajnos külföldi oldalak, és nyelvismeret és/vagy elektronikai jártasság hiányában akadályba ütközöm a megvalósításnál, hogy hogyan lehet ebből Sztereo Aux bemenetet csinálni…
Szóval ha jól értelmezem, a fejegység mono kimenete egyébként sztereoban kezdődik, csak le van butítva, valahogyan ezt hidalják át, ill. alakítják és így lesz belőle sztereo bemenet…


http://www.flickr.com/photos/30671072@N03/4815160238/in/set-72157624550286290/