Fórum témák
» Több friss téma |
Fórum » Vag-com-hex interfész (kábel hibák)
Témaindító: illestibor, idő: Máj 20, 2008
Témakörök:
Miért? Úgy gondolod nem eredeti a kábele és a hozzá való szoftver? Én abból a feltételezésből indultam ki, hogy eredeti (tudod, NEM LOPOTT) programot használ, amit megvett az eredeti (tudod, nem hamis) illesztőhöz. S a vicc, hogy egyébként a hamis illesztőhöz is meg lehet venni a programot a ross-techtől VCDS Lite néven.
Eredeti kábelen nincs címke egy korábbi verziószámmal, nekem nyolc milyen kábel, csak javasoltam amit jónak látok.
A hozzászólás módosítva: Márc 21, 2021
Kínai klón ,de az érdekelne ,hogy hogyan lehetne ismét működésre bírni
Azért írtam hogy kapcsolat az eladóval, ha ez az a 20.4 verzió ami programozható chippel van ellátva, akkor gondolom könnyedén javítható, ha régebbi verzió akkor külföldi fórumokon keresgélnék, mint az MHH auto, stb.
A warez tevékenység minden formája tilos az oldalon! (Kérés, küldés, reklámozás, stb.)
Sziasztok Srácok!
A nekem új autómmal (V702004) hazafelé jövet Köln és Frankfurt között ötször korlátozott le. Gyujtás levétele után törlődött a hiba. Berágtam, előkaptam az Autelt, kiolvastam a motor leállítása előtt mert ha előtte leállítottam üres volt a hibalista. Még járómotornál először immo hibát mutatott. töröltem, gondoltam kamu. Nem jött vissza. A későbbi letiltás kiolvasáskor már üzemanyag rendszer hibát írt h meg a magas, és alacsony üzemanyag nyomás hibát. A következő 100 kilométeren ezek a hibakódok még 3x jöttek elő. Nem is ez a gond az utolsót szándékosan nem töröltem. Hazaérve a műszerfal 0 mittelungen, 0 hibát ír, kiolvasva hibakód mentes!!! Ez mi??? Lehet ilyen, hogy az autó "csak úgy" törli a kiolvasott hibát a memóriából??? Korábbi kiolvasáskor aha az ablakot nem húzta fel,azt is jelezte. Az autó a követkető ezrest gond nélkül hibátlanul szépen járva futotta végig.
Sziasztok.
Van nekem is egy vcds HEX-CAN+USB. kínai klón kábelem. Segítséget szeretnék tőletek kérni abban hogy újra tudjam használni.2018 ban vettem akkor működött. Az eladó akitől vettem segített hogy el tudjam küldeni a reg.file-t. kínába addig ameddig nem frissítettem meg működött.Akkor nem tudtam mit kezdeni vele félre raktam egy időre el is felejtettem hogy nem működik.Csak most amikor szerettem volna használni szembesültem vele hogy nem tudom használni.Teszek fel képeket hátha segítségetekre lesz abban hogy újra működjön és tudjam használni. köszönöm a segítségeteket.
Több loader-rel is próbálkoztam mindegyikkel ugyan az volt az eredmény több programot is futtattam hasonló eredményekkel.Ezek voltak az eredmények
Szia.
Nem tudom ,hogy milyen auton probáltad de első látásra nincs bajj. Ha csak simán tápfeszt adtál a csatolonak akkor ez az üzenet elfogadhato. Auton valo próbálkozás is hozhat ilyen eredményt ha tul régi az auto.. Pontos választ igy nem fogsz kapni a kérdésedre
Szia.
Köszönöm hogy válaszoltál. Skoda Fabia 2007. Ez a kábel régebben működött csak felraktam egy újabb verziót, utána adta meg magát mint utólag kiderült a többi hozzászóló tapasztalatából "kilőtték a neten".Beolvas,töröl is de nem lehet megnyitni mindent mint régebben.Megvan a régi reg.license is de úgy tudom hogy minden géphez másikat kell kérni.De nem tudom hogy loader,használata után kell e-még ilyet használni.küldök egy képet a működésről. A hozzászólás módosítva: Máj 27, 2021
Szia.
Köszönöm hogy szakítottál az idődből a válaszra megnéztem másik autóban is ugyan ez a helyzet. Előző hozzászólásokban említették a USBASP programozó használatát is én még nem próbáltam ezt a lehetőséget.Azt hittem több helyről /hozzászóló/ossza meg a tapasztalatát ezzel a problémával kapcsolatban. A heads82 felhasználónál hasonló probléma volt ott sikeresen megoldódott.Ugyan ezekkel a javaslatokkal próbálkoztam sajnos sikertelenül. Másik autónál is próbáltam az is Skoda volt hasonló évjárat.De az is beteget jelentett.
Sziasztok!
Van egy 11.11 és egy 12.12-es kínai klón kábelem. Nem tudna valaki szoftvert (magyart, ha lehetséges) adni? Kábelen firmware-t lehet frissíteni, vagy csak az eredetit? Köszönöm a választ!
VCDS Lite - feltelepíted, összekötöd autóval, utána tudod regisztrálni, s mindössze $99.
Bővebben: Link Persze nem szükséges regisztrálni, csak akkor kevesebbet tud, de alap dolgokhoz így is elég. Még annyi előnye van, hogy ha utána eredeti kábelt veszel tőlük, akkor a teljes díjat beszámítják a vásárlásba! A hozzászólás módosítva: Aug 5, 2021
Egy kérdést csak egyszer, egy helyre teszünk fel!
Üdv!
12.12.3a van angol nyelven, ha érdekel keress ![]()
Sziasztok!
Tudos Urak segitsége kéretik...., Mi történhetett?? Milyen lehetőségek vannak esetleg??? Vcds 16-8-0 clone..,Autohoz lehetett csatlakozni--hibakódkiolvasás müködött --többi funkció nem lett kiprobálva.., viszont "Probaverzió" baljos üzenet jött sajnos .,ami eddig sohasem.., net bevolt kapcsolva., Audi B8 volt a tesztalany...,végső esetben alternativa volna egy VCDS-lite letöltése .,és ha kiprobálás után minden vezérlőhöz csatlakozna .,akkor az egy gépre aktuális kb 100 dolláros-euros változatot meg venni ??? Egy ujratelepités esetleg megprobáljak? köszönöm
Szia! Nézted a kábel belsejét? Jó lenne egy kép, hogy milyen vezérlő IC van benne. Ha Atmega akkor tudoks segíteni.
Beszélünk róla---egyelőrea mini flex-nél tartok hogy belenézzek..,mert mintha ragasztva volna???
A tudomány jelenlegi állása szerint ez a optikai betekintés a belsejébe nem megkerülhető? Ha jól értem.., nem tudom miért gondolom hogy esetleg Atmega? Abszolult gari nélkül!!!! Ha kiderülne hogy atmega volna stb..., akkor nem lesz majd probléma hogy telepitő CD valahol elkallódott... köszi és üdv
Elméletben akármilyen verzióra lehet "frissíteni" a kábelt egy VCDS loader programmal, de ezt nem tudom garantálni mivel Én az eredeti állapotot állítottam vissza. A szétszedés 4 darab csavar, 2 innen - 2 onnan és simán szét kell jönnie.
A hozzászólás módosítva: Aug 19, 2021
Hello. Elnézést hogy becsatlakozom a témába. Nekem van egy régebbi (2008-as) kábelem, a mostani autómmal már nem áll szóba. Ha jól értem, egy loader-rel ezt is frissíteni lehetne hogy a 2008-nál újabb autókkal is kommunikáljon?
ATMEGA van benne, csatolok képet. Köszi.
Talán elég éles a kép.., ha nem csinálok majd ujat..., a szétszedés a szivás csucsa volt..., a másik két csavar a cimke eltávolitásakor " bukkant" elő..., ha a klubba ezt elmesélem történet volt...
Üdv
Úgy néz ki megoldható. Viszont a cuccot maximum ftp-n keresztül tudom adni, mert mindehol kivágja hogy "vírus". Pedig nem
![]()
Elméletben igen, visoznt akkor kell egy tört verzió a programból is amire frissítjük a kábelt.
Sziasztok,
kérnék egy kis segítséget az itt fórumozóktól. Van egy VW Passat b5 1998-as autó a családban. Jól tudom, hogy ez még nem CAN-bus-os, azaz - a kék KKL 409.1-es kábel jó hozzá? (mikrokontroller nélküli) - VAG Com 409.0 vagy VAG Com 409.1-es programmal fog működni? (vagy amit „molnarp” 2018 júniusában feltöltött VAG409.1-es program) Egy régi WIN-XP-s 32-bites internet hozzáférés nélküli Laptopon futna. Ez így működhet, vagy CAN bus-os a b5 Passat és másik kábelt kéne vennem? Köszönöm előre is! @: Képek: első kép a termék, 2. kép elérhető Passat modellek, 3. kép elvileg benne van a b5 98-as Passat az intervallumban....
Üdv!
A következő problémára tud valaki megoldást? csatlakoztatom az interface-t pc re majd a következő üzenet jelenik meg: az usb eszközt nem lehet felismerni (VAG213) Segítséget előre is köszönöm! A hozzászólás módosítva: Okt 25, 2021
Szia.
A hibaüzenet szerint már az USB inicializálásánál elakad. Jó hogy FT232RL van benne. Töltsd le az MPROG-ot, ezzel lehet az FTDI chipeket írni, olvasni. Nézd meg, az mit mond rá. Esetleg előkeresem az én kábelem régi mentését, és átküldöm, de kérdés hogy a Tiédhez jó lesz -e...
Tudnál benne segíteni hogyan is tudom majd írni vagy olvasni MPROGGAL?
|
Bejelentkezés
Hirdetés |