Fórum témák
» Több friss téma |
b3 malac passat spirálos 1.9-1.6td.
B4 mosolygós 1.6-1.9td spirálos. B4 1,9 tdi digitális. Hirtelen ezt találtam: http://www.jofogas.hu/budapest/Vw_volkswagen_passat_B4_gyari_kilome...irst=1
Mivel a fordulatszámmérője nem működik, aminek semmi köze ahhoz, hogy spirálos vagy nem az kilométerórája én megpróbálnék jelet adni neki a generátorról. Mennie mindenképp kellene, legfeljebb nem a valós értéket mutatja. Próba szerencse.
Köszönöm. Bár az én autómnak semmi baja.
Ha be van kötve akkor kiakad a mutató ezért kikötöttem. Nem tudom hogy pontosan hány V-ot kell kapjon. Az a baj hogyha tudnám akkor sem tudok gyártani oda egy elektronikát ami le vinné a feszültséget mert ehhez nem értek.
Nem feszültséget, hanem impulzust figyel. A generátoron külön csatlakozója van, remélem arra kötötted.
Nekem egy 1993-as VW TD Passatom van és nem tudom hol keressem a problémát Az olajnyomásjelző lámpa hang és fényjelzést ad, Olajnyomás ellenőrizve, rendben van, olajgombák kicserélve. Ha valaki tudja hol keressem a hibát kérem segítsen!
A műszeregységben. Az enyém ugyan 87-es, de ugyanez a baja volt. Nálam csak hideg motornál csinálta, de a műszer egység cseréje megoldotta a dolgot.
A hozzászólás módosítva: Feb 2, 2016
Nem tudja valaki hogy lehet VW Golf V fedelzeti szamitogep nyelvet atirni magyarra?
Lehetni lehet mert lattam valahol. Csak mar ne tudom h hol.
Itt nézelődtem, de nem találtam magyar nyelv lehetőségről még említést sem. Egyébként diagnosztikai műszerrel változtatnak nyelvet. A használati utasítása nincs már a kesztyűtartóban?
Hello mindenkinek. Van egy vw sharan 1997-es. kontakt hibás volt a kilóméter számlálója. Átforrasztottam 3 ic lábait és megjavult a dolog. Erre most ha gyujtást adok akkor sem az olaj sem az akku és még 2-3 visszajelző lámpa nem gyullad fel. Volt egy kis átkötözés a visszajelzőknél( az abs és légzsák visszajelző led egybe volt kötve at olaj kanna jelzővel, mert hibás az abs és a légzsák). Ezt az átkötözgetést megszüntettem ami vezetékes volt és minden a helyére került viisza mint a gyári megoldás. Sajnos most meg nem villannak fel az emlitett kontrol lámpák. Valakinek valami ötlet?
Nem véletlenül voltak egybekötve hisz rossz abs és a lufid. Viszont műszakin ellenőrzik hogy működik e. Szóval ha rossz akkor nem jelez vissza így bukik műszakin. Ez egy kis csalás, de javaslom hogy csináltasd meg mert jó az ha működik.
Sziasztok.
A szeretett 1,9 sdi hármas golfom csak akkor méri a sebességet és regisztrálja a megtett kilométereket, ha épp úgy tartja kedve. Tehát van, hogy elindul, van, hogy nem. Mi lehet a hiba, illetve mennyire nehéz a javítása? Sebesség nem nagyon érdekel, de kicsit kellemetlen követni az olajcsere óta megtett utat...
Sziasztok ! van egy golf 4 2.3 v5 autom 1999 ből. Az autoban most egy bord nélküli immo2 oracsoport található. Ezt az oracsoportot szeretném kicserélni immo 3 nagy bordos oracsoporta. Odáig már el jutottam hogy az autó indul jön megy mutatja a sebeséget és a fordulatszámot. De világit az abs és a légyzák hibakodom meg nem működik az mfa Az abs és a légyzáknál a probléma az hogy ezek can bus rendszeren komunikálnakés ugye 99 ben még nem volt az autoban can bus és ezmiatt hibát észlel ez egyenlőre el hanyagolható. Az mfa hibájára sajnos még nem jöttem rá valaki csinált már ilyet ha igen tudnátok segíteni ?? köszönöm előreis !!
A hozzászólás módosítva: Ápr 20, 2020
Ha mindkét óracsoportnak megvan a gyári HIVATALOS leírása a csatlakozókról akkor lehetséges szórakozni vele. Tehát a lábkiosztás, és a kommunikációs vonalak összes óracsoport által értelmezett üzenet címe és tartalma.
Ez után az új órának le kell szimulálni minden jelet amit hiányol azon jelekből ami a kocsiban van. Jelenlegi autóipari tapasztalatom alapján, pontos leírások nélkül el sem kezdeném. Minden ráncfelvarrásnál változnak a CAN üzenetek. Természetesen ezek piaconként is eltérők (EU-Amerika), itt vakon tapogatva nincs esély eredményt elérni.
Sziasztok! Nem ide illik, de nem találtam jobb témát. A 2001-es Golf IV- ben 1 hónapja párásodik nagyon az autó. Tetőablak, beázás nincs. A belső keringetés ki van kapcsolva. Ha a hátsó ajtót ujjnyira leengedem akkor picit javul a helyzet. Találkozott már valaki ezzel a problémával? Minden segítséget köszönök.
Lehet beázás elől a műszerfal mögül. Tapogasd meg a szőnyeget. Valamint ha régen cseréltétek a pollenszürőt az is tud ilyen jelenséget produkálni.
Ha hirtelen kezdett el párásodni akkor lehetséges, hogy a zsalu ragadt be, miközben a gombja mást jelez. Elvileg ellenőrizhető némi füsttel, szívja-e a levegőt kintről.
Lemaradt, hogy mikor? Menet közben, vagy az éjszakai "pihenő" alatt?
...meg hogy mikor: most a -10 fokban, vagy a múltkori párás/esős időben?
Sziasztok! A pollenszűrőt már kivettem, de a pára maradt. A szélvédő üveg nem volt cserélve, így a beázást kizárnám. A zsalut hol találom? Köszönök minden hozzászólást.
Sziasztok! Éjjel és nappal is párásodik. Főleg most a -10 Celsius fokokban.
A zsalu elég mélyen el van temetve a műszerfal alatt, több órás munkával szabadítható ki.
A motorháztető alatt azt kell megkeresni, honnan szívja a levegőt, amit az utastérbe juttat. Ha itt nincs légmozgás, akkor a zsalu ragadt be belső keringetés állásban. Elvileg a képen jelölt részről szívja a levegőt. Nem ismerem az autót, lehet, hogy a motorháztetőt nem kell kinyitni a teszthez. |
Bejelentkezés
Hirdetés |