Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » Autó-generátor nem tölt rendesen
Lapozás: OK   30 / 157
(#) akos70 válasza akos70 hozzászólására (») Jan 15, 2010 /
 
Vagy ez Isuzu-motoros??
(#) szebi76 válasza akos70 hozzászólására (») Jan 15, 2010 /
 
igen isuzu motoros .A generátor hitachi gyári szám: LR 170-411 70 A
(#) akos70 válasza potyo hozzászólására (») Jan 15, 2010 /
 
(#) szebi76 válasza akos70 hozzászólására (») Jan 15, 2010 /
 
igen ilyen vákum szivatyus
(#) akos70 válasza szebi76 hozzászólására (») Jan 15, 2010 /
 
Hát, ez nem hobbiszerelöknek valo.
Végig azt hittem, hogy Bosch (szerintem a többiek is).
(#) akos70 válasza akos70 hozzászólására (») Jan 15, 2010 /
 
És ezen testkábelt se keress a generátornál, mert nincs.
Fordulatszámmérö müködik?
(#) potyo válasza akos70 hozzászólására (») Jan 15, 2010 /
 
Én is azt hittem. De a linken se látok négyvezetékes csatlakozót.
(#) akos70 válasza potyo hozzászólására (») Jan 15, 2010 /
 
Négyes az, de a negyedik nincs bekötve.Második sor középen négyes
(#) potyo válasza akos70 hozzászólására (») Jan 15, 2010 /
 
Jajj, most nézem, hogy nem négy vezetéket írt, hanem négyes csatlakozót
(#) szebi76 válasza akos70 hozzászólására (») Jan 15, 2010 /
 
Mivel lehet bonyorúltabb mint a bosh?
(#) akos70 válasza szebi76 hozzászólására (») Jan 15, 2010 /
 
Minden szempontbol. Szerelhetöség, hibamegállapitás.
Komplett szabályzot cseréltél, vagy csak elektronikát?
(#) szebi76 válasza akos70 hozzászólására (») Jan 15, 2010 /
 
Nincs benne fordulatszabályzó mert nem TD csak sima D.Azt mondod hogy nincs mind a négy vezeték bekötve pedig a generátor oldalából is kilehet húzni a csatlakozott és négy szál drót fut végig és ugyanezt a vezetéket a sárvédő ívnél belül is szétlehet húzni as kábelköteg elöt és ott is négy szál vezeték megy.
(#) szebi76 válasza akos70 hozzászólására (») Jan 15, 2010 /
 
csak az elektronikát ,mivel a dióda hidra és a diódákra azt mondták hogy jó.
(#) akos70 válasza szebi76 hozzászólására (») Jan 15, 2010 /
 
Akkor a 606353-ban belinkelt a tied. Az egyik a fordulatszámmérö vezetéke.
(#) akos70 válasza szebi76 hozzászólására (») Jan 15, 2010 /
 
Nem a diodahidat kérdeztem, hanem a szabályzot. Van kefével, kefetartoval 10000+ért, meg külön elektronika kb. 3000-ért.
(#) szebi76 válasza akos70 hozzászólására (») Jan 15, 2010 /
 
akkor elvileg a műszerfalig elvan víve a fordulatszámmérő vezeték-e?
(#) szebi76 válasza akos70 hozzászólására (») Jan 15, 2010 /
 
Az elektronika kefék nélkül
(#) akos70 válasza szebi76 hozzászólására (») Jan 15, 2010 /
 
Hát, ha a generátornál van egy vége, valahol van neki egy másik is.
(#) szebi76 válasza akos70 hozzászólására (») Jan 15, 2010 /
 
A katalógusban amin megtaláltad a generátorom a csatlakozónál a betűk mit jelentenek? S L IG N
(#) akos70 válasza szebi76 hozzászólására (») Jan 15, 2010 /
 
IG gyujtás
L visszajelzö
S azt hiszem a fordulatszámmérö
N passz (ki kéne mérni)
(#) kadarist válasza akos70 hozzászólására (») Jan 15, 2010 /
 
Az "N" a neutral (test).
(#) akos70 válasza kadarist hozzászólására (») Jan 15, 2010 /
 
köszi.Igy van.
(#) kadarist válasza akos70 hozzászólására (») Jan 15, 2010 /
 
Szivi! Én az "S"-el voltam gondban, de mostmár világos.
(#) akos70 válasza kadarist hozzászólására (») Jan 15, 2010 /
 
Az elöbb linkelt táblázatban pont nincs is feltüntetve a "Tacho" sorban az S, de az a fordszámmérö jele (már kizárásos alapon is).
(#) szebi76 válasza kadarist hozzászólására (») Jan 15, 2010 /
 
akkor lehet hogy ez a test kábel hibás?
(#) szebi76 válasza kadarist hozzászólására (») Jan 15, 2010 /
 
És amint már a jó előbb is írtam ez a legvastagabb vezeték(test).akkor lehet hogy ez a hibás.
(#) akos70 válasza szebi76 hozzászólására (») Jan 15, 2010 /
 
Ha annyira ragaszkodsz hozzá...
Lassan összeáll a kép a generátorodrol, megvan a vezetékek jelölése is. Már csak ki kell mérni kivül-belül mindent. Ez viszont már nem megy a neten keresztül, neked kell megtenned, az itt leirt infokbol mindent megtudhatsz hozzá.
Én belsö hibára gyanakszom (pl. dioda)
(#) akos70 válasza akos70 hozzászólására (») Jan 15, 2010 /
 
A diodahidat ugye leválasztottad az állorésztöl az ellenörzéshez..? (volt már itt olyan, aki egyben mérte...)
(#) szebi76 válasza akos70 hozzászólására (») Jan 15, 2010 /
 
igen le
(#) barkácsjóska válasza akos70 hozzászólására (») Jan 16, 2010 /
 
Kedves akos70!

A lovakat kihagytam a megbeszélésből, inkább az ócskást vettem be a "buliba" és mosógépekből kiszerelt ékszíjtárcsákkal, csapágyakkal, sikerült (számítás szerint) elérni az 1700 és a feletti fordulatszámot. (Kocsi sebességétől függ, de ha csak baktat a jószág akkor is van fordulatszám). Időbe telt, de meg lett oldva . Ha megtennéd, hogy segítesz abban, hogy menjek tovább az elektronikával, azt hálásan megköszönném. Feltöltök pár képet a generátorról.

Üdv.: Józsi
Következő: »»   30 / 157
Bejelentkezés

Belépés

Hirdetés
XDT.hu
Az oldalon sütiket használunk a helyes működéshez. Bővebb információt az adatvédelmi szabályzatban olvashatsz. Megértettem