Fórum témák
» Több friss téma |
Hát az elég vicces lenne! Na megyek kipróbálom diódát meg veszek majd hétfőn
Na kipróbáltam, csak nem az indexet szedtem szét hanem az elakadáskapcsolót bontottam ki és ott megtaláltam azt a 2 szál drótot ami az indexekhez megy közvetlenül. Találtam itthon 2db 2A-es diódát viszont baromira melegszenek. hétfőn veszek 2db 5A-est és azzal már remélhetőleg frankón fog működni.
Nagyon köszönöm a segítséget, nélkületek nem ment volna!
Amikor villog majd 2-őt, közte meg órák telnek el, nem lesz annyira vészes.
Régebben a riasztókhoz gyárilag 1A-es diódákat adtak erre a célra.... Üdv Inhouse
Sziasztok!
Próbáltam visszaolvasni elég sokat, de inkább direktben kérdeznék. Alfa 156-ba szeretnék giordon távirányítós központizár vezérlést beszerelni, mivel a gyári központi zár távirányítója eltötött. A helyzetet bonyolítja, hogy a motortérben van egy META azt hiszem M870 típusú szirénával egybeépített riasztó. Itt akarnám megvezérelni a Giordron vezérlővel. Akárhogy kötöm, nem sikerül. Van műszerem, akaratom, még kitartásom is, valaki leírná, hogy mit hogyan mérjek és kössek? Az új vezérlő kapcsolásáról van képem, csatolom. Leszedtem az ajtó kárpitot is, de nem találtam zöld kék kábelt, szerintem szürke és citromsárga működtetheti a motort (azok a legvastagabbak), de ha oda kötnék, akkor a riasztó nem működne. Bocs a litániáért, a válaszokat előre is köszönöm...
Csak az utólag beépíthető, univerzális kp zár motoroknak van egyező színük. A gyári az más tészta, ott bármi lehet.
Meg kell keresned a zárba menő vezetékeket és ott méricskélni. Ha nem levegős a cucc, akkor nagy valószínűséggel az olaszok is testet kapcsoltatnak a motorok kapcsolóival. Ha 5 vezetéket találsz, akkor abból már kiindulhatunk. olavasmány1 olavasmány2 Idézet: „szerintem szürke és citromsárga működtetheti a motort (azok a legvastagabbak), de ha oda kötnék, akkor a riasztó nem működne.” Ezt a gondolatmenetet nem értem. Általában nem szokott igazán vastag, vagy a többinél vastagabb vezeték menni a motoroknak, az inkább az elektromos ablakra igaz. Üdv Inhouse
Köszönöm szépen, küldök egy korsó virtuális sört...
A riasztó típusa Meta M87arc, de sajnos nem sikerült találnom bekötési rajzot. Ha valaki esetleg ilyennel találkozik, akkor piros-fekete, és piros fehér a két vezérlő szál. Most megy a központi zár, csak nem tudom, h a riasztót melyik bemeneten lehet megvezérelni. Végülis egy tizenX éves riasztó már nem sok védelmet nyújt.... Mégegyszer köszönöm!
Szívesen. Örülök, hogy jó lett.
Citromosat ha lehet! Üdv Inhouse
Hátha segít. Érdekes, pont most jött fel az elektrotanyán is...
Üdv Inhouse
Nem én voltam... Természetesen segít, majd megpróbálom valahogy kiszótárazni, h melyiken várja a bemenő élesítő vezérlést... Köszi
Ha jól értem amit akarsz, semelyiken. A távirányítós riasztókat nem lehet alapból kívülről ki/be kapcsolni, csak a távirányítójukkal.
Üdv Inhouse
Köszi, akkor bezárult a kör. Legalább az új vezérlő egységgel a központi zár rendesen működtethető, a riasztó már úgyis őskövület. Köszi! Szép napot!
Sziasztok
Nekem következö a problémám van egy E36 BMWm amiben van egy gyári riaszto , amire azt mondták nem jo ki van kötve . Nem is ez a lényeg vettem egy bicskakulcsos központi zárat amit be szeretnék szerelni de a meglévö vezetékekböl nem tudom mi micsoda valaki tud mondani egy helyet programot ami részletesen megmutatja leirja (akár angolul is ) hogy mi hova megy. Müszerrel mértem a teshez képest 20 voltokat is és nem szeretném gajra vágni az autott.Köszi Idézet: „üszerrel mértem a teshez képest 20 voltokat is és nem szeretném gajra vágni az autott.” Huhh, nem lesz jó. Nem igazán mérhetsz 12V-nál többet... Üdv Inhouse
Sziasztok!
Nagy segítség lenne ha valaki válasszal tudna szolgálni az alábbi problémára: Cobra 3865-ös riasztó van az autómban (így vettem a kocsit) és zárásnál a két hangjelzés helyett elkezdett kis szünet után még három hangjelzést adni, miközben a sebességmérő is villog a hangjelzéssel együtt. Még ez nem lenne olyan nagy baj hgiszen a riasztó beélesedik, azonban a lábvilágítás ami élesítéskor kell elaludjon azóta nem alszik el így jelenleg ki kellett szednem az izzókat. Valakinek van ötlete vagy tapasztalata erre a problémára? Felesleges a vastag betűvel szedett teljes hozzászólás. A vastag betű a hozzászólás egy részének kiemelésére való. Frankye
Szerintem valamelyik ajtókapcsolód rossz azért ég a lábvilágítás és azért pittyeg többet mert jelzi hogy valami nyitva van.
Sziasztok segítséget szeretnék kérni van egy thunder ca-103 riasztóm ami tudja a csomagtartót nyitni és azt írták hogy relézni kell de én sehogy se tudtam megoldani van valakinek valami ötlete hogy próbálkozzak vele?
A leírás nem említ relét...a tied igen?
Idézet: „Csomagtartó nyitása (opcionális, csomagtérnyitó motor szükséges hozzá!) Nyomja a kikapcsoló gombot 2 másodpercig, ekkor a csomagtér ajtó felpattan, kulcs nélkül, könnyen felnyitható. Praktikus kiegészítő nagybevásárláshoz?” Üdv Inhouse
hello
a papírja nem említi de a weboldalon ahol vettem ott aszt írják hogy kell ezt írja :Figyelem!!! A csomagtér kimenetet minden esetben relézni kell, mert a központi egység csak pár száz mA-es jelet ad ki és nem alkalmas közvetlenül a nagy áramfelvételű fogyasztót vezérelni, könnyen leéghet relé nélkül!!!
Az azért nem lehetséges, mert az ajtókapcsoló benyomására a nyitott ajtó visszajelző lámpa azonnal elalszik, illetve a riasztó is beélesedik, ami nem történhetne meg ha rossz az ajtó kapcsoló. Megnéztem közben hogy a felső lámpa sem alszik el az is folyamatosan világít a lábvilágítással együtt, ezért le kellett kapcsolnom azt is hogy ne merüljön le az akksi.
Akkor már csak azt kell megtudni, hogy pluszt, vagy testet kapcsol...és kész.
Üdv Inhouse
Mindegyik kapcsolód jól működik?
Látom máshol is feltetted a kérdést és ott is ezt a választ kaptad. Ez a jelenség erre utal.
Én 1 hónapja 3,5 órán át csináltam egy kocsit hasonló problémával majd 20 éves tasztalattal, míg egy ázott csatlakozó melyik már száraz volt csak szét saskósodott két tüske. Az okozta a zárlatot. Bontás és kábel eldarabolása összeforrasztása, szűkíteni a kört. Vagy vidd szakemberhez szerelőhöz, ha nem értesz hozzá több kárt tudsz csinálni egy törött műanyaggal, mint amennyiért megkeresik a hibát.
A kapcsolókkal biztosan semmi gond, de ahogy látom akkor nem szokásos hibáról van szó.
http://www.metroman.hu/kepek/2011_thunder%20CA103%20autoriaszto%20b...to.pdf
ez a bekötése az szerint ha jól értelmezem akkor a narancssárgát kell relézni? mindegy hogy milyen relét használok vagy van valami speciális relé?
Nem a narancssárga amit keresel hanem a piros-fekete CSOMAGTARTÓ NYITÁS.
A narancs a csomagtartó kapcsolója ami a lámpát kapcsolja/ riasztót indítja.
Ahogy Dokibácsi írta, a piros/fekete vezeték, nem gondoltam, hogy ez is kérdés...
Sima autós relé kell, egy "4 lábú". Azt kellene megtudni, mert sajnos tendencia a mostani beszerelési leírásokban a pontatlanság/hiányos adatok, hogy testet, vagy +12V-ot kapcsol. Ennek megfelelően a relé másik lábát ellentétes polaritásra kötve annak be kell húznia. A relével meg szakíthatsz testet vagy +12V-ot is, biztosítékot rakj az elejére...és legyen megfelelő keresztmetszetű a vezeték az elektromágneshez. Üdv Inhouse
Én erre simán rátoltam egy kp zár motort ami nyitja a csomiajtót
Igaz az nem az a nagy druga elektromágnes amit erre javasolnak de tökéletesen működik az én autómban is és a fateréban is.
Sziasztok!
Segítségre lenne szükségem SPY LL202A - Központi zár témában. A probléma: távirányítóval nem működik ill. csak nagyon közelről. Az elem jó, a mikrokapcsolók jók stb. mindent megmértem a távvezérlőben de nem igazán akar működni a kis rosszcsont! A motorok nem feszülnek, nincs kábel szakadás! Segítségeteket előre is köszönöm! |
Bejelentkezés
Hirdetés |