Fórum témák
» Több friss téma |
Valóban az lehet amit Inhouse írt de nézd meg hogy mindkét oldalról nyitja a kp zárat mert lehet hogy nem a sofőr oldalon van a hiba.
Így van. Ha az anyós oldalon is 5 vezetékes motor van, akkor ott is lehet a baj.
Üdv Inhouse
(Inhouse-nak is...)
Nem, az csak "slave", az csak az anyós ülés oldalán nyit. (Ott egyébként rendesen) . . Amúgy tényleg a rudazat lehet a baj.. (Enyémen is az volt... De hogy lehet leszedni a kárpitot? Úgy felvan rakva mintha odaragasztották volna! Üdv: L
Most konkrétan nem ugrik be, szereltem-e ilyet...de általánosságban:
- patentok fogják oldalt és alul - ezek lehetnek kombinálva az éleken csavarokkal, vagy dupla patentokkal Előtte azonban ki kell szedni a csavarokat pl. - a belső nyitónál szokott lenni, esetleg előtte ki kell pattintani egy műanyagot - lehet a tükörnél egy műanyag háromszög, azt lepattintani és alatta esetleg fül csavarozva - ablaktekerő gombot le kell venni, vagy kis műanyag dugó alatt csavar (ritka), vagy elnyomni a kárpitot és egy kis kampóval kiakasztani az omega rugót (elsőre nehéz lesz), vagy újabban el kell nyomni oldalirányban a kart és egy kicsit kimozdul a középpontból és lejön - a könyöklőben biztos, hogy van csavar, alul keresd, lehet, hogy ki kell pattintani vagy eltolni belőle egy darabot és alatta vannak a csavarok - ha van térképzseb ott is lehet alul pár csavar - az ajtózár gombját lehet, hogy ki kell tekerni - amikor lejött a kárpit, lehet, hogy ki kell akasztani pár dolgot, bovdent, csatlakozót... Amikor a csavarok és dupla patentok kikerültek, óvatosan kézzel, próbálod feszíteni magad felé a kárpitot. Ha valahol megindult, akkor már megy. Sajnos kortól és hőmérséklettől, esetleg összerakás minőségétől függően pár patent bánhatja, ezeket pótolni kell majd. Ha alul és körben elengedte, akkor fent az üvegnél billenteni kell majd magad felé, hogy kicsússzon a nútból. Visszafelé ugyanez fordítva, a patentok felett a kárpitot óvatosan kézzel ütögetve visszapattintani. Ha nem megy, rakj fel képeket és megmondjuk, hol kezdj neki. Üdv Inhouse
Köszi szépen a részletes leírást!
Ezek alapján biztos menni fog.... Üdv: L
Szívesen!
Hajrá, de azért csak óvatosan... Ha elakadsz, inkább írj ide, sűrűn nézem. Üdv Inhouse
Ignis első ajtó fent két patent de lehet hogy csak egy (óvatosan megnyomni a közepét kicsit aztán kijön az egész kihúzod a közepét és majd úgy tudod visszatenni a helyére)
Ajtóbehúzó fül egy csavar a a kilincsnél is egy csavar az ablaktekerő omega gyűrűs. A kárpit patentos nem törik jó fajta.Ha kiakasztottad az ablaknál a sínből akkor a belső kilincset kicsit elfordítva át kell húzni a kárpiton vagy mögötte ki is akaszthatod a pálcát de az előző egyszerűbb. Fóliát lebontod óvatosan ha még van rajta és már ott is vagy a pálcánál. a gombot nem kell kicsavarni. Ha villanyablak akkor a csatit kell lehúzni. Sok sikert
Köszönöm Neked is!
Üdv: L
Sziasztok!
Központi zár bekötésében tudna nekem valaki segíteni? Vettem egy távirányítós centrálzár vezérlő egységet. Eddig is volt benne központi zár, de az csak kulccsal működött. Adtak hozzá egy bekötési rajzot, de megmondom őszintén, hogy fogalmam sincs melyik drót hova megy. Sem a kábel színei és még a darabszámuk sem egyezik meg a régi vezérlőegységével. A régibe 5 száll ment az újba meg már 6 száll kéne... Mellékeltem egy pár képet, meg a bekötési rajzot is. Kérem aki tud segítsen! Nagyon köszönöm! 1. kép: az ajtóba szerelt központi zár motor kábelei 2. kép: na ezek a kábelek mennének a vezérlőegységhez 3. az új távirányítású vezérlőegység bekötési rajza
Hello
Hát szerintem a 2 képen látható vezetékek nem egészen úgy vannak ahogy felírtad. Zöld és a kék a motor két szála a fekete - , piros + a dupla barna és a dupla fehér a kapcsolóé ezen keresztül vezérelheted. A magában álló barna nekem rejtély ilyennel nem találkoztam. A régi központot nem iktatnám ki mert az új nem biztos hogy terhelhető 4 akár öt motorral.
Szia! Én is így írtam a képekhez ahogy leírtad. a magában álló barna vezeték a vezérlőrelé testkábele ami a motorban van. ha le van nyomva a vezérlőmotor akkor a dupla fehér kábelt zárja rövidre ha meg nyitott állapotban van akkor meg a dupla barnát. Nagyon kérlek segíts a bekötésben, mert már az idegösszeomlás szélén vok. egyszerűen nem tudom értelmezni a hozzá kapott bekötési rajzot. (3. kép)
A drótokat már sikerült kisilabizálnom melyik micsoda viszont a kapcsolási rajz az nekem kínai. pl mit jelent ez az olló ábra? na meg a záró jel az mit takar? Kérlek segítsetek! Előre is köszönöm!
Hagyd az ollós részt.
Az eredeti vezérlőt benne kellene hagyni, ellenkező esetben nem fogod tudni kulccsal/gombbal zárni az összes ajtót, csak az új vezérlő távirányítójával. Az eredeti vezérlő testtel kapcsolható a megfelelő állásba. Tehát testet kötsz az új vezérlőnél a fehérre és a fehér/feketére, a narancsosak nem kellenek, a sárga megy a régi vezérlőn a fehérre, a sárga/fekete meg a barnára. Az időzítés a rövidebbre legyen állítva! Üdv Inhouse
Sziasztok!
Nos frissen regisztrált vagyok itt az elektronikán... Első fontos és egyben legjobb kérdésem, hogy van-e valakinek tapasztalata a Fiat Punto 1-es gyári riasztójának vezérlésének cseréjéről? Ugyanis a mai nap folyamán elszállt a vezérlés, a központizár rész üzemel, a riasztó ha kinyitom a kocsit szintén megszólal, csak nem tudom kiiktatni, ezért a kulcsos megoldást alkalmaztam, hogy ne vinnyogjon nekem ha kinyitom az ajtót. Nos a fő kérdésem, hogy vásároltam Médiában egy távirányitású központi zár vezérlő egységet. A kérdés lényege, hogy hogyan tudnám én ezt beszerelni? Hol találom a gyári vezérlő egységet az autóban? A tartozékok amit vettem: Bicskakulcs, vezérlőegység. Ezeket hogyan tudnám berakni az autóba? Válaszokat előre is köszönöm.
Ne haragudj de vitatkoznék egy picit
A narancsok nem kellenek a sárgákat testelném , a fehér és fehér-fekete a nyitó ill a záró jelek. Szerintem. Bocsi a behányásért de mostanában viszonylag sok bicskakulcsos cuccot kötöttem be és annak ugyan ez a bekötése mint ami a fenti rajzon van. Még a színek is passzolnak
Egy kapcsolónál számít, hogy melyik vége megy a fogyasztóhoz?
Na ugye.
van egy kis problémám. a régi vezérlőm csatijából kiszedtem a kábeleket és én hülye nem írtam fel melyik hova való. Szóval én már azzal is beérném, ha csak a távirányítóval lehetne zárni. A kulcsos módszer számomra felesleges. Ha lennél olyan kedves és megírnád, hogy tudnám bekötni úgy, hogy csak távkapcsolóval működjön nagyon hálás lennék. Ha ez sikerült utána majd az lesz a következő kérdésem, hogy hogy bírom rávenni, hogy villogtassa az indexlámpákat
Nem haragszom.
Egy kapcsolónál mindegy, hogy melyik pontot melyik oldalára kötöd, csak zárja össze és kész. Amúgy ugyanazt írtuk. Üdv Inhouse
Kár volt...
Ez esetben a bal alsó ábra kell neked. A narancsosak mennek testre, a sárgák a pluszra, a fehér és a fehér fekete mennek a motorok zöld és kék motorszálaira. Azt most meg nem mondom, hogy a zöld a fehérre, vagy fordítva, majd meglátod és megcseréled, ha kell. Az időzítő mindenképpen a rövid 0,5s-os állásban legyen! A plusz ágba rakj biztosítékot! Üdv Inhouse
na bekötöttem és lás csodát működik! így már tudom értelmezni is a bekötési ábrát. eddig azért nem tudtam, mert nem gondoltam volna, hogy külön kell testet és +12v-ot adni adni a központi zár kábeleire és a vezérlőegységre is. szóval úgy gondoltam, hogy a belső áramkör úgy van kialakítva... na mind1 a lényeg a lényeg, hogy működik!
Viszont még van egy kis apróság. Az indexlámpákat hogy tudom rákötni? Egy szál drót van az index vezérlésre. Ha jól gondolom akkor ezt az inxexrelé valamelyik lábához kell kötni. Kivettem a relét ami 3 lábú. 31, 46, 46a jelzéssel van ellátva. Na és itt el is akadtam...
Ha csak egy drót van, az indexhez, akkor ketté kell ágaztatni, és 1-1 diódát betenni. Ezt a két szálat kell a bal és jobb irányjelzőre kötni.
igen csak egy drót van az indexvezérlésre. és úgy nem lehet csinálni, hogy az indexrelére kötöm. vagy az elakadásjelző gombra? tényleg az elakadásjelző, hogy villogtatja mind a 4 izzót egyszerre?
Úgy nem lehet. Az elakadásjelzőé egy igen összetett kapcsoló, egy gombnyomással több áramkört bont ill. kapcsol egyszerre.
akkor most azt javaslod, hogy bontsam ki az indexkapcsolómnál lévő drótot és kössem rá 2 dióda segítségével a vezérlőből kijövő, kettéosztott drótot?
de ugye így nem csak akkor fog nekem villogni, ha rá van adva a gyújtás?
Pontosan. Lehet az indexkapcsolónál, vagy ahol a legegyszerűbb rácsatlakozni.
Nem nehéz csak már teljesen el vok szokva hála a face-nek.
És milyen diódát vegyek hozzá? Van neki valami mértékegysége vagy hogy kérjem a boltostól? Ja és mire szolgál?
Legyen legalább 2A-es. Egyébként mindegy.
Egyenirányító, egyik irányból vezet, másikból nem.
és ez feltétlenül kell bele? Bocsi, ha túl amatőr a kérdés...
|
Bejelentkezés
Hirdetés |