Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » FIAT elektromos hiba
 
Témaindító: Peti.Janka, idő: Máj 11, 2007
Témakörök:
Lapozás: OK   45 / 65
(#) Tetye válasza Sufni-Tuning hozzászólására (») Márc 8, 2016 /
 
Én nem mondanám hogy tegyen vissza mindent jelre és hogy úgy jó, szerintem amit jelnek néz/gondol az nem az, ez okozza a gondot. Ha jelen van minden akkor nem fog nyitni egy szelep sem amikor fent van a dugó, és azt írj ahogy ez történik, ami arra utal hogy az a jel az nem a jel.
(#) halal17 válasza Tetye hozzászólására (») Márc 8, 2016 /
 
na ne nézük már egymást ekkora .... -nak hát látom mi a jel és mi nem a lendkeréknél is látni hogy a nullánál van a jelölése de mind mind fent van képpel is szóval ha visszanéznéd akkor láthatná mindenki hogy mégis mit nézek jelnek és mit nem a vezérmütengelyt meg megint jelre raktam és az a jel ott van a hengerfejbe ugymond vésve pici v-alaku metszet féle a fötengelyen meg a jel a lendkerék szerint lett beállítva hogy teljesen pontos legyen szóval szerintem mindent jelre raktam és a szíjtárcsa ami a fötengelyre megy azt meg fixen lehet feltenni még elrontani se lehet minden passzol minden jellel még se indul de ma mondták hogy a fötengely fogas kereke is lehet a ludas mert van benne belül egy ék az is eltud nyirodni és ezt okozza szóval bátran vissza lehet nézni a képeket mi hol van és még felmerült az is hogy fél fordulattal el van rakva a vezérmü tengely mivel a fötengely 2-t forog mig a vezérmü 1-t és ezért is lehet hogy rosszkor robbbantja el a benzint mondjuk mikor már nyitva a kipufogószelep mint nálam
A hozzászólás módosítva: Márc 8, 2016
(#) Tetye válasza halal17 hozzászólására (») Márc 8, 2016 /
 
Ezt már más is leírta ha tényleg jelen van NEM lehet félfordulattal elrakni. Azt írtad hogy ha jelre rakod és fent van az egyes dugattyú akkor az egyes hengernél nyomja a szelepet.
Ilyen nincs. Akkor az nem jel.
Vagy nézd meg az éked, de arról még nem is hallottam hogy valakinél is elnyíródott volna, inkább olyat hogy elfelejtették vissza tenni.
(#) Sufni-Tuning válasza Tetye hozzászólására (») Márc 8, 2016 / 1
 
Nem akarok vitatkozni de a jel az lel más nincs ott. És ha azokra teszi a beállítást akkor nem akadhat össze semmi mert azokat a jeleket a gyáriak. Ha ezek a jelek nem stimmelnének akkor nem tudnál se főtengelyt se vezérműtengelyt cserélni a motoron ha ezek meghibásodnak,hanem dobhatnánk a kukába az egész motort. A képeken ahogy le lett fényképezve azok jelen voltak. Ha nem biztos a dolgába akkor átkel hajtani kézzel a motort és kiderül,hogy akad e vagy nem. Ő már ezt megcsinálta és simán forgott ahogy itt írta. Meg is approbálta indítani de csak durrogott. Tehát ebből arra lehet következtetni,hogy a gyújtási sorrenddel nincs valami rendben. Mint mondtam ez annak a függvénye,hogy jelen vannak e a forgó alkatrészek
(#) halal17 válasza Sufni-Tuning hozzászólására (») Márc 8, 2016 /
 
pontosan igy van . A gyujtási sorrendet meg holnap megnézem de mivel csak 2 lehetöség van igy mivel most 1-3-4-2 van igy holnap 1-4-3-2 lessz beállitva meg majd átcserélgetem a kábeleket is baja már ugy se lehet ennél nagyobb és még át tekerem szíj nélkül a vezérmütengelyt fél fordulatam is mivel szerintem rossz helyen de inkábbb rossz ugymond idöben adja le a szikrát
A hozzászólás módosítva: Márc 8, 2016
(#) Tetye válasza Sufni-Tuning hozzászólására (») Márc 8, 2016 / 1
 
Aham, oké.
Csak 1 kérdés így utoljára. Szóval akkor minden faszán jelen van.
Acél blokk alu hengerfej. Hengerfej felül végül is fej a blokk alatta.
Az AUTODATAmutatja hogy a jel a kerék és a motor bal(szemből) oldalán vannak.
Ezt a főtengelynél sikerült hisz a dugó fent van, a lendkerék jól áll.
A képen amin jelen van ha 90 fokot elfordul látszik hogy a "jel" jobb oldalra került.
Mi is történhetett?! Igaza lett és 180fokkal elrakta a vezérlést, ami nem fogja össze kócolni a szelepeket csak épp akkor fog szikrát adni amikor szelepváltás van a hengerben.
A kérdés: Biztos hogy nem ez történt?
(#) Sufni-Tuning válasza halal17 hozzászólására (») Márc 8, 2016 /
 
Én a Tipomal jártam így hogy minden a jelen volt a gyújtás is a helyén és mégse indult csak köhögött. Nem volt más baja csak nyom alatt nem adta le a szikrát rendesen. 4 napig küzdtem vele és mégse lett jó. Behúztuk a szerelőhöz az kicserélte egy 2000ft alkatrészt és már fel is támadt. Gondoltam rá hogy gyámos alatt nem agya a szikrát rendesen de nem tudtam mihez kell nyúlni és mit kell rajta cserélni.
(#) Sufni-Tuning válasza Tetye hozzászólására (») Márc 8, 2016 /
 
Igen ellehet rakni a vezérlést 180' al de akkor csak a gyújtókábelt kell a másik gyújtási sorrendre állítani és kész. Mert akkor nem az1342 lesz a sorrend hanem a 1432 lesz a jó.
(#) halal17 válasza Sufni-Tuning hozzászólására (») Márc 8, 2016 /
 
na majd csak lessz belöle valami ugye hogy ugye át rakom a kábeleket és ennyi jelre rakok mindent ismét és meglátjuk akkor el sem kell forditanom fél fordulatot a vezérmütengelyt? csak át cserélem a kábeleket?? mert a másik hengerfejen játszottam ami az asztalon van hogy átforgattam fél fordulattal a tengelyt és igy az 1 hengerhez tartozó szívó szelep elkezd éppen nyitni és a 4 hengerhez tartozó szelepek zárva vannak és ahogy picit forgatom a 4 hengerhez tartozó kipufogó szelep kezd nyitni
A hozzászólás módosítva: Márc 8, 2016
(#) Sufni-Tuning hozzászólása Márc 8, 2016 /
 
Igen Mert az egyes henger szív a másik meg épen kipufog.
(#) Tetye válasza Sufni-Tuning hozzászólására (») Márc 8, 2016 /
 
Esetleg 1-2-4-3 ra lehetne moddolni a gyújtást, de én megnézném azt a jelet a vezérműtengely baloldalán inkább. Meg az se jó mert ugye felső holtponton akkor a 4es gyújt. Akkor : 4-3-2-1.
Az 1-4-3-2 a vw boxerba használták mert más a főtengelye.
A hozzászólás módosítva: Márc 8, 2016
(#) Sufni-Tuning hozzászólása Márc 8, 2016 /
 
Ezt igazából csak te láttad,hogy mikor le volt véve a hengerfej melyik dugattyúpár mozgott
(#) halal17 válasza Sufni-Tuning hozzászólására (») Márc 8, 2016 /
 
ez egy nagyon jo kérdés ezért van a szenvedés vele
(#) Tetye válasza halal17 hozzászólására (») Márc 8, 2016 /
 
Ha megfogadod a tanácsom megnézed azt a jelet, a kerék bal oldalán. Akkor mutat rá a kerék ha a 4es hengeren a két szelep váltja egymást. Egyik ép feljött másikat kezdi nyomni a bütyök.
De úgy forgasd a vez.mű tengelyt hogy előtte a főtengelyt kb 90 fokot forgasd el mert akkor minden dugó félúton van nem tud a szelep hozzáérni se.
Annak úgy mennie kell.
A hozzászólás módosítva: Márc 8, 2016
(#) halal17 válasza Tetye hozzászólására (») Márc 8, 2016 /
 
ha jelre rakom akkor a 4 hengernél lévö szívó szelep kezd nyitni és a hármas hengernél a szívószelep zárni kezd közben a kettes hengernél félig nyitva a kipufogó szelep és az egyes hengernél mind 2 szelep zárva
(#) Tetye válasza halal17 hozzászólására (») Márc 8, 2016 /
 
NA AZAZ!!
1es zárva minden. Meg van baloldalon a jel?
Így kéne jó legyen. akkor most forgasd körbe és ha okés akkor indítani.
(#) halal17 válasza Tetye hozzászólására (») Márc 8, 2016 /
 
most nem tudok semmit se átforgatni mert ezt a másik hengerfejen csináltam ami az asztalon van és a ball oldali jelle eddig se volt gond mert mindig igy volt beállitva és igy inditoztam és semmi
(#) Tetye válasza halal17 hozzászólására (») Márc 8, 2016 /
 
Ezt nem értem, ezen a képen a jel a jobboldalon van ezért mondtam hogy valami nem jó mert, a programok a bal oldalra jelölik.
(#) halal17 válasza Tetye hozzászólására (») Márc 8, 2016 /
 
most már jo ???? a kép van ferdén fényképezve remlélem igy már érted
(#) halal17 válasza Tetye hozzászólására (») Márc 8, 2016 /
 
ha viszont elforgatom a vezérmütengelyt 180 fokkal akkor az egyes hengernél lévö szívószelep kezd nyitni együtt a hármas hengernél lévö kipufogó szeleppel a többi zárva aztán még 90 fokkal elforgatva a 3 szívó szelep és a 4-es kipufogó szelep van félig nyitva
A hozzászólás módosítva: Márc 8, 2016
(#) Tetye válasza halal17 hozzászólására (») Márc 8, 2016 /
 
óóó bakker bocs, benéztem..fáradt vagyok... Azt hittem hogy a hengerfej és a blokk van a képen. így okés. De most akkor minden jelen van, és 1es henger szelepei zárva vannak ?
(#) halal17 válasza Tetye hozzászólására (») Márc 8, 2016 /
 
csóró gyereket meg lenézték mert nem tudja mit csinál ha jelre rakom a vezérmütengelyt akkor igen az 1 henger szivó szelepe és a kipufogo szelepe is zárva kis forgatással utána 5 fogat tekerve már nyitva teljesen a 4-es szívó szelepe egyidejüleg a a 2 kipufogo szelepével 90 fokot tekerve kezd el nyitni a 4-es szivó szelepe és az 1 kipufogó szelepe
A hozzászólás módosítva: Márc 8, 2016
(#) Tetye válasza halal17 hozzászólására (») Márc 8, 2016 /
 
Na de itt meg azt írod hogy nyitva van a szelep, ezért nem értettem hogy mi is van.
De viszont akkor így jónak kell lennie. Ha felrakod a gyújtást akkor itt kell ilyenkor szikrád legyen, onnantól meg mennie kell.
(#) halal17 válasza Tetye hozzászólására (») Márc 8, 2016 /
 
de mégse megy ez itt a gond mert igy raktam össze ahogy most irtam és semmit se csinál csak durrog de most holnap átforgatom 180 fokkal hogy a 4 nél legyen minden zárva és igen azt irtam mert nyitva is volt a szelep ahogy forgattam már 5 fog után nyitott a szelep az 1 hengernél és átforgatása után meg nyitva volt az eredeit hengerfejnél ami a motoron van
A hozzászólás módosítva: Márc 8, 2016
(#) halal17 válasza Tetye hozzászólására (») Márc 8, 2016 /
 
az nem lehetséges hogy mivel elötte össze kell süritse a benzin+levegö keveréket igy ugye ha jelen van beállitva és a felsö holtponton van az egyes dugattyúja akkor mit robbant el?? mert inditásnál ki nyit a szelep ugye ahogy forog a vezérmütengely és már emgy is a dugattyú lefele de a szikra meg pont akkor van mikor inditok? akkor mit robbant el?? a sima levegöt? szóval nem lehet hogy a vezérmütengelyt el tekerem 180 fokkal hogy inditásnál bejuto levegö benzin keveréket összenyomja ugye a dugattyú és azt robbantsa el a gyertya vagy ez hülyeség? igy akkor lenne szikra mikor nyomja össze a dugattyú a levegö+benzin keverékét
A hozzászólás módosítva: Márc 8, 2016
(#) Tetye válasza halal17 hozzászólására (») Márc 8, 2016 /
 
5 fog fent? Az 10 fog lent, az nem kb negyed fordulat lent ? Mert akkor jó ha nyit a kipuffantó, hisz leért a dugó, és jön vissza hogy kitolja a füstöt. Jó ez így nem forgasd már át szerintem. Én végig azt hittem hogy rosszul áll de nem akkor ez jó.
Gyújtó kábelek úgy vannak ahogy VIM mutatta a rajzon? Illetve amit felcseréltél a trafón csatit nem lehet ludas?
(#) halal17 válasza Tetye hozzászólására (») Márc 8, 2016 /
 
nem mert minden ugy van ahogy le lett irva ez egy letöltött kép az enyém ugy van beállitva hogy 4-1-aztán3-2
A hozzászólás módosítva: Márc 8, 2016
(#) Tetye válasza halal17 hozzászólására (») Márc 8, 2016 /
 
Stroboszkóppal meg tudod nézni hogy az egyes kábele akkor villan-e, amikor a lendkeréknék ott a jel a közelben?
(#) halal17 válasza Tetye hozzászólására (») Márc 8, 2016 1 /
 
Nem nem tudom sajnos megnézni de lehetséges hogy kap egy új motort és majd azt papirozom le mert már túl sok a kinlodás és ha egyszer elromlik valami akkor meg elöjön valami új is de meglátjuk mi lessz vele páran már tanácsolták hogy forgassam át a vezérlést 180 fokkal és ugy is nézzem meg ha ugy se akkor még a fogaskerék belsö felén lévö kis ékre gyanakodtak hogy az repedt el vagy kopott el
A hozzászólás módosítva: Márc 8, 2016
(#) Tetye válasza halal17 hozzászólására (») Márc 8, 2016 / 1
 
ment pü.
A hozzászólás módosítva: Márc 8, 2016
Következő: »»   45 / 65
Bejelentkezés

Belépés

Hirdetés
XDT.hu
Az oldalon sütiket használunk a helyes működéshez. Bővebb információt az adatvédelmi szabályzatban olvashatsz. Megértettem