Fórum témák
» Több friss téma |
Fórum » FIAT elektromos hiba
Témaindító: Peti.Janka, idő: Máj 11, 2007
Témakörök:
Én nem mondanám hogy tegyen vissza mindent jelre és hogy úgy jó, szerintem amit jelnek néz/gondol az nem az, ez okozza a gondot. Ha jelen van minden akkor nem fog nyitni egy szelep sem amikor fent van a dugó, és azt írj ahogy ez történik, ami arra utal hogy az a jel az nem a jel.
na ne nézük már egymást ekkora .... -nak hát látom mi a jel és mi nem a lendkeréknél is látni hogy a nullánál van a jelölése de mind mind fent van képpel is szóval ha visszanéznéd akkor láthatná mindenki hogy mégis mit nézek jelnek és mit nem a vezérmütengelyt meg megint jelre raktam és az a jel ott van a hengerfejbe ugymond vésve pici v-alaku metszet féle a fötengelyen meg a jel a lendkerék szerint lett beállítva hogy teljesen pontos legyen szóval szerintem mindent jelre raktam és a szíjtárcsa ami a fötengelyre megy azt meg fixen lehet feltenni még elrontani se lehet minden passzol minden jellel még se indul de ma mondták hogy a fötengely fogas kereke is lehet a ludas mert van benne belül egy ék az is eltud nyirodni és ezt okozza szóval bátran vissza lehet nézni a képeket mi hol van és még felmerült az is hogy fél fordulattal el van rakva a vezérmü tengely mivel a fötengely 2-t forog mig a vezérmü 1-t és ezért is lehet hogy rosszkor robbbantja el a benzint mondjuk mikor már nyitva a kipufogószelep mint nálam
A hozzászólás módosítva: Márc 8, 2016
Ezt már más is leírta ha tényleg jelen van NEM lehet félfordulattal elrakni. Azt írtad hogy ha jelre rakod és fent van az egyes dugattyú akkor az egyes hengernél nyomja a szelepet.
Ilyen nincs. Akkor az nem jel. Vagy nézd meg az éked, de arról még nem is hallottam hogy valakinél is elnyíródott volna, inkább olyat hogy elfelejtették vissza tenni.
Nem akarok vitatkozni de a jel az lel más nincs ott. És ha azokra teszi a beállítást akkor nem akadhat össze semmi mert azokat a jeleket a gyáriak. Ha ezek a jelek nem stimmelnének akkor nem tudnál se főtengelyt se vezérműtengelyt cserélni a motoron ha ezek meghibásodnak,hanem dobhatnánk a kukába az egész motort. A képeken ahogy le lett fényképezve azok jelen voltak. Ha nem biztos a dolgába akkor átkel hajtani kézzel a motort és kiderül,hogy akad e vagy nem. Ő már ezt megcsinálta és simán forgott ahogy itt írta. Meg is approbálta indítani de csak durrogott. Tehát ebből arra lehet következtetni,hogy a gyújtási sorrenddel nincs valami rendben. Mint mondtam ez annak a függvénye,hogy jelen vannak e a forgó alkatrészek
pontosan igy van . A gyujtási sorrendet meg holnap megnézem de mivel csak 2 lehetöség van igy mivel most 1-3-4-2 van igy holnap 1-4-3-2 lessz beállitva meg majd átcserélgetem a kábeleket is baja már ugy se lehet ennél nagyobb és még át tekerem szíj nélkül a vezérmütengelyt fél fordulatam is mivel szerintem rossz helyen de inkábbb rossz ugymond idöben adja le a szikrát
A hozzászólás módosítva: Márc 8, 2016
Aham, oké.
Csak 1 kérdés így utoljára. Szóval akkor minden faszán jelen van. Acél blokk alu hengerfej. Hengerfej felül végül is fej a blokk alatta. Az AUTODATAmutatja hogy a jel a kerék és a motor bal(szemből) oldalán vannak. Ezt a főtengelynél sikerült hisz a dugó fent van, a lendkerék jól áll. A képen amin jelen van ha 90 fokot elfordul látszik hogy a "jel" jobb oldalra került. Mi is történhetett?! Igaza lett és 180fokkal elrakta a vezérlést, ami nem fogja össze kócolni a szelepeket csak épp akkor fog szikrát adni amikor szelepváltás van a hengerben. A kérdés: Biztos hogy nem ez történt?
Én a Tipomal jártam így hogy minden a jelen volt a gyújtás is a helyén és mégse indult csak köhögött. Nem volt más baja csak nyom alatt nem adta le a szikrát rendesen. 4 napig küzdtem vele és mégse lett jó. Behúztuk a szerelőhöz az kicserélte egy 2000ft alkatrészt és már fel is támadt. Gondoltam rá hogy gyámos alatt nem agya a szikrát rendesen de nem tudtam mihez kell nyúlni és mit kell rajta cserélni.
Igen ellehet rakni a vezérlést 180' al de akkor csak a gyújtókábelt kell a másik gyújtási sorrendre állítani és kész. Mert akkor nem az1342 lesz a sorrend hanem a 1432 lesz a jó.
na majd csak lessz belöle valami
![]() ![]() A hozzászólás módosítva: Márc 8, 2016
Igen Mert az egyes henger szív a másik meg épen kipufog.
Esetleg 1-2-4-3 ra lehetne moddolni a gyújtást, de én megnézném azt a jelet a vezérműtengely baloldalán inkább. Meg az se jó mert ugye felső holtponton akkor a 4es gyújt. Akkor : 4-3-2-1.
Az 1-4-3-2 a vw boxerba használták mert más a főtengelye. A hozzászólás módosítva: Márc 8, 2016
Ezt igazából csak te láttad,hogy mikor le volt véve a hengerfej melyik dugattyúpár mozgott
ez egy nagyon jo kérdés
![]()
Ha megfogadod a tanácsom megnézed azt a jelet, a kerék bal oldalán. Akkor mutat rá a kerék ha a 4es hengeren a két szelep váltja egymást. Egyik ép feljött másikat kezdi nyomni a bütyök.
De úgy forgasd a vez.mű tengelyt hogy előtte a főtengelyt kb 90 fokot forgasd el mert akkor minden dugó félúton van nem tud a szelep hozzáérni se. Annak úgy mennie kell. A hozzászólás módosítva: Márc 8, 2016
ha jelre rakom akkor a 4 hengernél lévö szívó szelep kezd nyitni és a hármas hengernél a szívószelep zárni kezd közben a kettes hengernél félig nyitva a kipufogó szelep és az egyes hengernél mind 2 szelep zárva
NA AZAZ!!
1es zárva minden. Meg van baloldalon a jel? Így kéne jó legyen. akkor most forgasd körbe és ha okés akkor indítani.
most nem tudok semmit se átforgatni mert ezt a másik hengerfejen csináltam ami az asztalon van és a ball oldali jelle eddig se volt gond mert mindig igy volt beállitva és igy inditoztam és semmi
Ezt nem értem, ezen a képen a jel a jobboldalon van ezért mondtam hogy valami nem jó mert, a programok a bal oldalra jelölik.
most már jo ???? a kép van ferdén fényképezve remlélem igy már érted
ha viszont elforgatom a vezérmütengelyt 180 fokkal akkor az egyes hengernél lévö szívószelep kezd nyitni együtt a hármas hengernél lévö kipufogó szeleppel a többi zárva aztán még 90 fokkal elforgatva a 3 szívó szelep és a 4-es kipufogó szelep van félig nyitva
A hozzászólás módosítva: Márc 8, 2016
óóó bakker bocs, benéztem..fáradt vagyok... Azt hittem hogy a hengerfej és a blokk van a képen. így okés. De most akkor minden jelen van, és 1es henger szelepei zárva vannak ?
csóró gyereket meg lenézték mert nem tudja mit csinál
![]() A hozzászólás módosítva: Márc 8, 2016
Na de itt meg azt írod hogy nyitva van a szelep, ezért nem értettem hogy mi is van.
De viszont akkor így jónak kell lennie. Ha felrakod a gyújtást akkor itt kell ilyenkor szikrád legyen, onnantól meg mennie kell.
de mégse megy ez itt a gond mert igy raktam össze ahogy most irtam és semmit se csinál csak durrog de most holnap átforgatom 180 fokkal hogy a 4 nél legyen minden zárva és igen azt irtam mert nyitva is volt a szelep ahogy forgattam már 5 fog után nyitott a szelep az 1 hengernél és átforgatása után meg nyitva volt az eredeit hengerfejnél ami a motoron van
A hozzászólás módosítva: Márc 8, 2016
az nem lehetséges hogy mivel elötte össze kell süritse a benzin+levegö keveréket igy ugye ha jelen van beállitva és a felsö holtponton van az egyes dugattyúja akkor mit robbant el?? mert inditásnál ki nyit a szelep ugye ahogy forog a vezérmütengely és már emgy is a dugattyú lefele de a szikra meg pont akkor van mikor inditok? akkor mit robbant el?? a sima levegöt? szóval nem lehet hogy a vezérmütengelyt el tekerem 180 fokkal hogy inditásnál bejuto levegö benzin keveréket összenyomja ugye a dugattyú és azt robbantsa el a gyertya vagy ez hülyeség? igy akkor lenne szikra mikor nyomja össze a dugattyú a levegö+benzin keverékét
A hozzászólás módosítva: Márc 8, 2016
5 fog fent? Az 10 fog lent, az nem kb negyed fordulat lent ? Mert akkor jó ha nyit a kipuffantó, hisz leért a dugó, és jön vissza hogy kitolja a füstöt. Jó ez így nem forgasd már át szerintem. Én végig azt hittem hogy rosszul áll de nem akkor ez jó.
Gyújtó kábelek úgy vannak ahogy VIM mutatta a rajzon? Illetve amit felcseréltél a trafón csatit nem lehet ludas?
nem mert minden ugy van ahogy le lett irva ez egy letöltött kép az enyém ugy van beállitva hogy 4-1-aztán3-2
A hozzászólás módosítva: Márc 8, 2016
Stroboszkóppal meg tudod nézni hogy az egyes kábele akkor villan-e, amikor a lendkeréknék ott a jel a közelben?
Nem nem tudom sajnos megnézni de lehetséges hogy kap egy új motort és majd azt papirozom le mert már túl sok a kinlodás és ha egyszer elromlik valami akkor meg elöjön valami új is de meglátjuk mi lessz vele páran már tanácsolták hogy forgassam át a vezérlést 180 fokkal és ugy is nézzem meg ha ugy se akkor még a fogaskerék belsö felén lévö kis ékre gyanakodtak hogy az repedt el vagy kopott el
A hozzászólás módosítva: Márc 8, 2016
|
Bejelentkezés
Hirdetés |