Fórum témák
» Több friss téma |
Helló
Gondolom azért nem indít, mert autómata váltónál csak p vagy n fokozatban tudsz indítani. Keresd meg, hogy ezt a karnál érzékelte, vagy a váltónál. Tempomat ügyben meg a motor vezérlőegységet tuti, hogy át kell kódolni, hogy tudja hogy nem autómata váltós, és a kuplungpedál kapcsolót ki kell kábelezni a vezérlőhöz.
A motor vezèrlő át lessz kódolva hogy figyelmen kívül hagyja az automata elektronika rèszèt . Egyèbkènt mikor automata volt akkor is csak a D állást használta fèkezèsre kikapcsol a tempomat ès csak akkor vált vissza. Nyilván tempomat nem 50 km/h alatti tempóhoz lett kitalálva. 4 fokozatú valtó esetèn vissza se dobja 3 ba 100 alatt meg egyenletesen gyorsít vissza a tempomat is ahoz meg nem kell visszakapcsolnia
2000-es 1.4 16v golf 4, sárga háromszögben felkiáltójel, körülötte jobbról balra ívelő nyíl. Folyamatosan világít. Mi lehet a gond? Köszi
Vagy inkább: "Elektronikus menetstabilizáló program (ESP, VSC) figyelmeztetés, visszajelzés
Az ESP magában foglalja a kipörgésgátló (ASR, TRC), az elektronikus differenciálzár, elektronikus fékerőelosztás (EBD) és a blokkolásgátló (ABS) rendszereket. Ha menet közben szabályozás történik, az ESP lámpa villog. Vezető által kikapcsolt ESP funkciónál (a kapcsológ jelzőlámpája, az ESP felirat világít), vagy ESP rendszerhibánál az ESP lámpa folyamatosan világít." A hozzászólás módosítva: Máj 2, 2020
Hello! Köszönöm szépen. Esp lesz. Lehet így menni vele? Elég nehéz most szerelőt találni.
Szia .
Sikerült a Golf tetőablak hibát megtalálni , mert nekem is ez a hibajelenség . Előre is köszönöm a segítséget .
Sziasztok! Egy érdekes kérdésem lenne, amiben a segítségetekre lenne szükségem. Szeretnék venni a Golfomhoz (4es) Projektoros, R32 stílúsú lámpát (a halogén verziót).. az lenne a kérdésem, hogy az ECE és a DOT vetítési kép között csak ennyi a különbség PROJEKTOROS lámpa esetén? (Képet mellékelem)
Nem "hord" így felfelé, mint a második képen? Előre is köszönöm, egyébként a szóban forgó két lámpa, az DEPO(olcsóbb, és tudom, hogy DOT), illetve Dectane, ami ECE, viszont feltételezem jóval minőségibb.
Szia, Szerintem előtte tudakold meg, hogy a vizsgán atmegy-e vele, mivel nem eredeti gyári. Nekem a HID/LED égővel is kötekedtek, de azt könnyű volt arra a kis időre visszacserélni az eredetire. Persze az új drága magas sz@rok, meg kiégetik legálisan a szememet....
Szia, az nem számít, van gyári lámpám.
Nekemis van xenon, de nemr raktam még be.. nem kötekednek érte?
Üdv mindenkinek!
Két kérdésem lenne: a hibakód szerint lambdaszonda fűtőkör hiba 1.hengersor 2. érzékelő Melyik a kettes érzékelő? az ami a katalizátornál van? másik kérdésem:van-e esetleg biztosítékja a lambdaszonda fűtőkör áramkörének, mivel ez a második szonda,aminél ugyanezt a hibát írja ki
Szia, Ha 2 lambda szondás az 1. a katalizátor előtt van, az végzi a szabályozást, a 2. akat végén, az csak elenőrzi a kat hatékonyságát. Nekem a Mazda-ban nem volt, mert egyszer letestelt, s az egész kábel végigégett a műszerfalig. Érdemes széthúzni a csatit, s rámérni. Az aranyozott érintkezők az érzékelő jelek, a másik 2 a fűtés. Nyilván 4 vezetékesről beszélünk. Egy forrasztópákához hasonlatos fűtőrúd van benne.
Szia! Igen ,ez négy vezetékes és valóban középen van a fűtőrúd. A csatlakozó számozva van 1-4 ig, melyiken kellene mérnem a fűtést, aminek gondolom van valamennyi Ohmos ellenállása, és mennyinek kell lennie,ha jó a fűtőkör? illetve ha a bejövő szálon mérek,ott hány Volt kellene hogy legyen? ha nincs feszültség akkor mi lehet a hiba?
Szia, mint írtam a nem aranyozottak a fűtőkör vezetékei, azon elenállást lehet mérni vagy akksit rátenni, s áramot. Ha egy gázégővel kiégeted a fejét, 0-1V között kell mérni az aranyozott csatlakozókon, ha jó. Ez jót is tesz neki, mert a rárakódott koromréteget leégeti, /felujítja, főleg sok városi használat esetén/
A bejövő feszültséget közvetlenül az ECU kapcsolja, ha nincsen rajta hideg motornál, akkor a vezetéket/ECU-t kell ellenőrizni.
Tiszta benzinnel tisztítottam meg az érzékelőt, az nem jó? Ha kiégetem mennyi ideig szabad a gázlánggal melegíteni? A polaritás mindegy ha akkut kötök rá, viszont nem tudom megállapítani melyik az aranyozott érintkező.?
Ha jól látom, a két bal oldali, a sárga, a két ezüst a 12V. /lehet az egyik le van belül földelve, de ebben nem vagyok biztos, ezért kiépítve mindegy. / Ha jó a 2 bal oldalira csatlakoztatot DMM-nek 0-1V között kell mutatni, ha melegíted. Nyugodtan mehet vörös izzásig, hiszen a kipuf. gáz is több száz fokos.
Sajnos a zárba épített mikrokapcsoló elég érzékeny jószág, a bal első ajtó engen is folyton sz-pat. Valahol a youtube-on láttam, hogy WD40 -val befujják, s ripsz-ropsz jó lett. nekem cserélnem kellett az említett 5. ajtóban, mert totál berohadt.
Vizsgáztatótól függ, Nem sokára viszem, majd kiderül. A tompított HID iceberg blue, nagyon jó, mert a táblák, felfestések sokkal jobban látszanak, a refi pedig LED, mert a HID -nak túl sok a felfűtési ideje.
Golf III-ban használtam hella projektorost, és most van LED-es octavia. Mindkettőnek a vetítési képe megegyezik a bal oldali képen a felsővel. (ECE).
Ha még nem vetted meg, a Depo-t kerülném. Ha teszel bele HID-et, akkor kérlek, nagyon jól állíttasd be a lámpákat, amit a magam és autós társaim nevében előre is megköszönök.
Sziasztok! Golf 4 hátsó lámpa neműködik a világítás, izzó is jó benne, mi lehet a probléma?
Szia! Egyik sem világít?
A vészvillogó csak a bal oldalon villog, jobboldalon egyáltalán nem, a vészvillogó üteme az jó!
A hozzászólás módosítva: Okt 23, 2020
Ha a hátsó lámpatestekben csak az irányjelzőkkel van probléma, akkor a kombinált relével lehet hibás ami a vészvillogó és irányjelző ütemadó is egyben. Az ide tartozó biztosítékok az F2 10A és az F39 15A biztosítékok.
Sziasztok! Golf 4 1.6sr melegen nehezen indul, mi lehet a probléma?
Sziasztok.
Van egy golf 4 esem a szivargyújtója állandóan áram alatt van. Sosem kapcsol le. azt szeretném elérni hogy ha gyújtást rá adom csak akkor kerüljön áram alá és ha kihúzom a slusszkulcsot akkor ne legyen áram alatt honnan tudok én kábelt elhúzni ehhez? Esetleg valami leírás kép? Előre is köszönöm. Szétszedtem a szivargyujtĺ részt, én úgy látom gyárilag ilyen Mármint gyárilag össze van szövettel burkolva a kábel amit nem értek akkor, mert tudtommal akkor kéne csak áram alatt lenni h gyujtás rajta van, vagy max idö elteltével lekapcsolnia. Viszont nekem 12 ora elteltével sem kapcsol le (teszteltem)
Vezetéket húzni?
Vagy ezt berelézed, vagy átkötöd egy kapcsolt körre ami elbírja. 0 hozzáértéssel akár fel is gyújthatod...
Annyit csináltam, hogy a magnót kiszedtem es mögötte a kábelköteget, a gyujtásról vezérelt 12V ot (a piros vastag volt az állandó 12V, a sárga vastag a gyujtásról vezérelt) húztam el a szivargyujtóhoz es a szivargyujtó elött még beiktattam egy 15A biztit. Így elvileg rendben kéne legyen nem?
Azt nem tudom még vajon az a gyujtásvezérelt 12V milyen biztin van, meg ha azon van akkor elvileg ott már vedve van a tulterheléstől. De ha nincs is biztin, akkor az a 15A véd. Nem? Egyébként 0.75 kábelt használtam elég lesz így?
Szia, Ezen nem kapcsol le gyárilag. Igen az a rádió biztijéről kell hogy jöjjön. Én a gyújtáskapcsolót jabvasoltam volna, de ez a legközelebbi. A 0,75 -ös kábel attól függ, hogy mit akarsz használni róla. Itt találod a leírást róla. Ami a csomagtartóban van, az biztosan terhelhető.
A hozzászólás módosítva: Ápr 11, 2021
|
Bejelentkezés
Hirdetés |