Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » Golf IV elektronika
 
Témaindító: Tomszy, idő: Jún 28, 2008
Témakörök:
Lapozás: OK   43 / 48
(#) dave500 hozzászólása Okt 8, 2019 /
 
Sziasztok!
Adott egy négyes, viszont olyan problémám van vele, hogy nem működik semmilyen hibakód olvasó (kínai, eml327, és kicsit drágább, kb 15 ezres diagal sem)
Anno a szerelőm simán ki tudta olvasni, és törölni a hibakódokat, de nekem eddig ezzel a ELM327-essel 3x sikerült hibakódot OLVASNI, de azt is csak úgy, hogy az autó NEM volt gyújtáson.
Ha gyújtásra rakom, kivétel nélkül nem kommunikál az ecu-val sem az olcsóbb, sem a drágább diag.
Megnéztem a rádiót, hogy nincs e esetleg a nem gyári rádió miatt "k line" probléma, de a rádióban az a szál nincs bekötve, csak GND, állandó+ kapcsolt, minden csatlakozó gyári.

Mi lehet a probléma?
(#) dana19970522 hozzászólása Okt 9, 2019 /
 
Sziasztok tudom nem tejesen ide tartozik de hátha Valaki faragott màr be golf 4 be golf 5 nyitót ha igen le tudnátok írni mit hogyan csináltatok esetleg egy kèt képet tudnátok küldeni róla ??
(#) dave500 hozzászólása Nov 5, 2019 /
 
Sziasztok!
Golf 4-be szeretném bekötni a ködlámpát(gyárilag nem ködlámpás) az lenne a kérdésem valaki nem tudja azoknak a krimpeknek a nevét, ami a fényszóró csatlakozóba, illetve a világítás kapcsolóba megy?
Előre is köszönöm!
(#) Benteng17 hozzászólása Nov 13, 2019 /
 
Sziasztok! Bezártam az autót, később beülök és a tető ablakom félig elhúzva! Azóta nem működik! Kérdés miért nyitott ki magától félig?? Kettő, hogy ha máskor csak gyújtás ráadása utána működik?
(#) VIM válasza Benteng17 hozzászólására (») Nov 13, 2019 /
 
Szia! Akkor valószínű, hogy megszorult vagy akadályozva volt a zárás és azért nyitott vissza és már az erőkorlátozás a közbenső szakaszon is fennáll.
(#) Benteng17 hozzászólása Nov 14, 2019 /
 
Nem volt előtte elhúzva már napok, sőt talán hetek óta! Bezártam a kocsit és mikor fél óra, óra múlva ültem bele akkor láttam, hogy félig elvolt húzva. Ma beültem csatit visszadugtam és kinyitott meg vissza is zárt úgy 90%ban. Inbusszal oda tekertem és csati megint le majd később ha lesz időm ránézek, hogy a helyére tud-e már zárni. Csak azt nem értem, hogy miért csinálja ezt???
(#) Benteng17 válasza Benteng17 hozzászólására (») Nov 14, 2019 /
 
Ha van kedve kinyitja, de bezárni egyáltalán nem akarja!!
(#) Chipmunk1960 válasza dave500 hozzászólására (») Nov 19, 2019 /
 
Szia, Az ELM324-nek olvasnia kellene, de csak az ECU-t. A VAG-COM-os teszter , amit használ a napokban fog megérkezni, azzal már ABS, EPS, SRS is olvasható, törölhető.
A hozzászólás módosítva: Nov 19, 2019
(#) dave500 válasza Chipmunk1960 hozzászólására (») Nov 22, 2019 /
 
Szia!
Olvassa, csak elég érdekesen.
Bármelyik playstore-os app-al csak úgy működik, hogy bedugom, gyújtás, rányomok hogy kapcsolódás, és leveszem a gyújtást. Azonnal csatlakozik, de kb. 10-15 mp múlva magától szétkapcsol.
Sehogy máshogy nem tudom kiolvasni a kódokat.

Viszont hibakódok azok vannak.

P0340 Camshaft Position Sensor "A" circuit
a vezérműtengely jeladó cserélve lett bosch-ra, de ezt az egy kódot írj vissza azonnal.
Másik, P0140,141
Ez kettes lambdaszonda, "no activity detected", sikerült telibe öntenem a csatlkozóját, de még nyáron, és kiszáradt, mégsem jó. Ha rendesen bemelegszik, vissza tér.
p0327 knock sensor 1 circuit low
hallani is, hogy becsörög, ha 100ast tankolok bele nem csörög/és nem tudom olyankor van e hibakód/ de 95össel sem kellene csörögnie.

Kicsit kezdek reményvesztett lenni, merre induljak el? (szerelőm január elejéig nem ér rá
Előre is köszönöm ha te, vagy valaki tud segíteni!
A hozzászólás módosítva: Nov 22, 2019
(#) Chipmunk1960 válasza dave500 hozzászólására (») Nov 28, 2019 /
 
Szia, Közben az ABS-hiba megoldódott, egy alapos átvizsgálás után. A biztosíték lába volt oxidos, kívülről mérve a kis lyukon persze jónak mutatta magát. A kütyü megérkezett, persze a legócsóbb kínai. De USB-s tehát egy laptop kell hozzá. Már van 3 VAG-COM szoftverem, de egyik sem az igazi. Az egyik nem is látja, a másikkal hasonló módon ledobja magát. Szerintem a CH34x emulátor driverrel lesz a probléma, de még nem találtam meg a megfelelő kombinációt. Win7 feletti OP rendszerrel, szerintem nem is érdemes kísérletezni. DE elméletileg ezzel egy cserélt ECU-t is be lehet írattatni.
A Bluetooth-os LM327 -el, és a "Car Scanner" app-al nincsen semmi probléma olvassa folyamatosan, pld az átlagfogyasztást, ha elmegyek 100km-re akár. Erről azt írja, hogy az L vonalon felébreszti az ECU-t, s úgy is tudja olvasni. "Terminal (L) ignition for waking up car computing system (ECU) engine control unit." A lambda-szonda vezetéke valami forraszthatatlan anyagból van, csak krimpelni lehet. Én univerzális 4 vezetékeset szoktam berakni, kb 20€ körül van az ára, szinte mindegyik autó-típushoz jó. A knocking sensor-t is cserélni kellene mielőtt kilyukad a dugó teteje.
(#) dave500 hozzászólása Dec 2, 2019 /
 
Koszonom szépen, ezt a beállítást hol találom?
A "Connection" menüben nem találom.
Lesz cserélve, addig meg tankolok 100ast bele.
De a vezermtengely jeladó hiba mitol lehet szerinted? Volt cserélve a szezon, vezérlésre is rá lett nézve és rendben van.
(#) Hunci hozzászólása Dec 6, 2019 /
 
Sziasztok!
Egy másik topicbol másolom a posztom, itt talán aktuálisabb
"Üdvözletem!

Úgy hozta a sors hogy jobbnak látom ha beszerzek egy ilyen vag comot.
Abban kérném a tisztelt nagyérdemű publikum segítségét, hogy honnan és mit érdemes venni.
Úgy látom van egy pár féle-fajta verzió amivel csak a problémát veszem a nyakamba. Ezeket szeretném elkerülni.
Tuningolni nem igen szeretném (hova minek. 99 egy golf 4 1.4 az alany) ellenben a hibakód kiolvasásnál és törlésnél kicsit több kéne, pl légzsákok deaktiválása (gyerekülés miatt) illetve a központi zártól is agyf@szt kapok hogy folyamatosan kapcsolgatja. illetve élő adatok nem árt ha kicsit rendbe akarom tenni a motort

eddig négy delikvenst néztem ki. drágától az olcsóbbik felé:
az első jofogasról, és állítólag marha szuper marha fasza, nem kell bujkálni nehogy frissüljön.
Jófogás 22e Ezt a másik topikban ajánlották személyes tapasztalat szerint
Az eladó telefonon viszont lényegében semmire se tudott válaszolni a termékével kapcsolatban :/
a másik 3 vateráról kicsit olcsóban egészen pontosan 20- 17 -15 ért de nem tudom van e érdemi különbség köztük, vagy ezek ugyan azok és csak az áruk más
vatera 20e
Vatera 17e
Vatera 15e

esetleg más javaslat? ellenérv?
Nem készülök napi 10 autót kiolvasni. Csak ezt az egyet. Tudom hogy a gyári tuti jobb, de kb ez az összeg az amit rászánnék. (de meggyőzhető vagyok jó érvekkel)
Köszönöm a figyelmet!
"
(#) Petyaa válasza Hunci hozzászólására (») Dec 7, 2019 /
 
Nem biztos hogy jó ötlet a légzsákot ily módon deaktiválni.
Előre csak akkor tenném, ha gyárilag van fizikai Airbag Off kapcsoló. Bármikor lehet bug egy autóban és akkor újra aktiválhatja magát. Jobb helyen van az a gyerekülés a jobb hátsóban
(#) Hunci válasza Petyaa hozzászólására (») Dec 7, 2019 /
 
Nem, nem lesz.
Max lehúzom (nem tudom deaktiválásnál is figyeli e van e rajta valami, ha igen akkor marad az ellenállás ) de azért én bízok benne,hogy ha ki van kapcsolva akkor ki van kapcsolva. kulcsosok is elvileg deaktiválják.
De maradjunk a témánál.
(#) dave500 hozzászólása Dec 17, 2019 /
 
Sziasztok!

Volt egy kis időm méricskélni a Golfon (4,es AXP, 2001), a következőket sikerült mérnem.

Előzmény: P0340: Camshaft Position Sensor Circuit Malfunction
Itt , lehúzott stekkerel mérve, GNDhez képest a középső lábon 10.8 V-ot mértem, a másikon 4.95V-ot.
Ezek szerint eljut a feszültség a jeladóhoz, de csere után sem jó (szerelő által cserélve gyárira, vezérlés jelen van!)
Itt már tanácstalan vagyok, hogy miért nem jó.

Másik,
P0141 O2 Sensor Heater Circuit Malfunction (Bank 1 Sensor 2) – Downstream
P0036 Heated Oxygen Sensor Control Circuit

Eszerint a kettes lambdaszonda, ami a katalizátor után van nem működik, ittis széthúzott stekkerrel mértem
GND-hez képest (akku mínuszra tettem a multi egyik végét)
Közel az összes lábon (kivéve GND) 2.55-2.6V-ot mértem, egyiken 0.35V-ot

Bárkinek bármi ötlete, hogy mi lehet a baj? (illettve hogy ezek az értékek önmaguk jók-e.)
Minden mérést gyújtáson mértem.

Előre is köszönöm!
A hozzászólás módosítva: Dec 17, 2019
(#) dave500 válasza dave500 hozzászólására (») Dec 17, 2019 /
 
*Annyi szerk, hogy rosszul írtam, de nem a katalizátor utáni szonda, hanem a kipufogó csonkban levő.
(#) latyakosa válasza dave500 hozzászólására (») Dec 17, 2019 /
 
Camshaft Position Sensor Circuit Malfunction:
Lehet buta kérdés. A gnd (akku minusz) amihez képest mértél és a kábel harmadik pontja (elvileg az is GND) azok között mekkora ellenállást mérsz ?
(#) dave500 válasza latyakosa hozzászólására (») Dec 17, 2019 /
 
Viszonylag olcsó multimeter, 1.1Ohm de össze zárt mérővezéket is ennyinek méri.
Tehát Elvileg test gondom nincs.. bár most hogy mondod, például amikor ablakfutest kapcsolok láthatóan kisebb fénnyel világít a tompított.. de ez így van amióta nálam van az autó.
(#) dave500 válasza dave500 hozzászólására (») Dec 17, 2019 /
 
De egyébként én már kezdek össze zavarodni..
A hiba kódban Sensor 2 Bank 1 van írva, akkor az megis a katalizátor utáni, amihez viszont még hozzá sem nyúltam.. így viszont annak ellenére hogy a mért értékek furak elvileg a szabályzó lambda mégis működik, hiszen az sensor 1 lenne..
(#) Chipmunk1960 válasza dave500 hozzászólására (») Dec 21, 2019 /
 
Szia, én ezt vettem, de még nem sikerült egyik VAG-COM software-el sem csatlakoznom az autóra. Próbáltam több emulátor drivert, lehet egy friss Win telepítés után működni fog, ha nem, ezt néztem ki.
(#) dave500 válasza Chipmunk1960 hozzászólására (») Dec 23, 2019 /
 
Hasonló van kollégámnak (mármint abban hasonló, hogy drágább fajta)
KB 15 ezer forintért vette, dez azzal sem jó az enyém, kipróbáltuk.
Ezzel az olcsó kínaival úgy működik, hogy bedugom, gyújtás, telefonon programban rányomok, hogy connect, gyújtás le, és úgy kapcsolódik, de kb. 20 mp után eldobja.
Vicc, hogy csak így működik, de lassan megvan mi a gond nálam, úgyhogy nem kell szenvednem vele..
(#) Chipmunk1960 válasza dave500 hozzászólására (») Dec 24, 2019 /
 
A Lambda szenzor akkor is adhat "hamis" jelet, ha elkormozódott. Ki kell venni s gázlángon kiégetni, míg tiszta nem lesz. Nem baj, ha vörösen izzik a külseje az érzékelőnek. Közben V mérővel 0-1 V közötti érték kell, hogy mérhető legyen.
(#) dave500 válasza Chipmunk1960 hozzászólására (») Dec 24, 2019 /
 
Hibakód szerint most csak p0141-et írja vissza, mást nem. Kb 50 km-t mentem vele 100as benzinnel.

Kellemes ünnepket mindenkinek!
(#) trillili hozzászólása Dec 26, 2019 /
 
Sziasztok! Adott egy 4-es golf. Vettem hozzá egy tolatókamerát. Szerelőt keresek hozzá Budapesten.
(#) Chipmunk1960 válasza trillili hozzászólására (») Dec 29, 2019 /
 
Szia, Ha nem tudod behúzni a kábelt, inkább az "Apróhirdetésekben" rakd fel, hamarabb találsz rá vállalkozót.
(#) kala1982a hozzászólása Feb 5, 2020 /
 
Sziasztok, kiégett a baloldali tompított izzóm, tudnátok ajánlani valamilyen márkát, típust? Ilyenkor szokták a másik oldalit is cserélni, függetlenül attól, hogy az még jó?
(#) Chipmunk1960 válasza kala1982a hozzászólására (») Feb 8, 2020 / 1
 
Szia, Mivel elég nehéz hozzáférni, az akksi, illetve a szervótartály, ablakmosó kombinációtól a másik oldalon, ezért én javaslom az "egy kosszal megoldom" alapon mindkét oldali cserét. Ugyanannyi üzemórát ment a másik is, így várható az elhalálozása. Már rengeteg újabb fajta létezik, növelt fényerejű, illetve üzemidejű típusok. Osram vagy Philips. A Tungsram GE is jó.
(#) llaczo hozzászólása Feb 11, 2020 /
 
Sziasztok.
Van egy Golf 5-ös, 2005-ös autóm.
A műszerfal mutatói nem mindég mutatnak. Kontroll égők rendben vannak. Csak a cágeros rész rakoncátlankodik. Ha mozgatom a csatlakozót akkor nem javul, vagy romlik, de néha egy kátyunál felélednek a mutatók.
Találkozott már valaki hasonló problémával?
Előre is köszi.
Üdv. Laczo.
(#) Oroszl90 hozzászólása Feb 21, 2020 /
 
Sziasztok adott egy g4 1.9 tdi alh motorkódal automata váltós volt de miután az el romlott benne igy javítása helyett a manuálosítás mellett döntöttem. Váltó csere után olyan problèma jelentkezett, hogy kulcsról nem indít azt egy nyomó gomb bekötèsèvel egyenlőre ki küszöböltem. Másik problèmám pedig, hogy nem működik a tempomat! Kuplng pedál kapcsolót kène valahogy be kötnöm de nem tudom ,hogy hova ebben kèrnèk segítsèget!
(#) Chipmunk1960 válasza Oroszl90 hozzászólására (») Feb 24, 2020 /
 
Szia, Gondolom olyan nagy mértékű a módosítás, hogy a vezérlő le is tilt ezért nem tudod indítani.
A 2. Értem én, hogy tempomat, de emelkedőn, hogy fogja a fokozatokat visszapakolni?????
Következő: »»   43 / 48
Bejelentkezés

Belépés

Hirdetés
XDT.hu
Az oldalon sütiket használunk a helyes működéshez. Bővebb információt az adatvédelmi szabályzatban olvashatsz. Megértettem