Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » Golf IV elektronika
 
Témaindító: Tomszy, idő: Jún 28, 2008
Témakörök:
Lapozás: OK   44 / 48
(#) mtomihun válasza Oroszl90 hozzászólására (») Feb 24, 2020 /
 
Helló
Gondolom azért nem indít, mert autómata váltónál csak p vagy n fokozatban tudsz indítani. Keresd meg, hogy ezt a karnál érzékelte, vagy a váltónál.
Tempomat ügyben meg a motor vezérlőegységet tuti, hogy át kell kódolni, hogy tudja hogy nem autómata váltós, és a kuplungpedál kapcsolót ki kell kábelezni a vezérlőhöz.
(#) Oroszl90 válasza Chipmunk1960 hozzászólására (») Feb 27, 2020 /
 
A motor vezèrlő át lessz kódolva hogy figyelmen kívül hagyja az automata elektronika rèszèt . Egyèbkènt mikor automata volt akkor is csak a D állást használta fèkezèsre kikapcsol a tempomat ès csak akkor vált vissza. Nyilván tempomat nem 50 km/h alatti tempóhoz lett kitalálva. 4 fokozatú valtó esetèn vissza se dobja 3 ba 100 alatt meg egyenletesen gyorsít vissza a tempomat is ahoz meg nem kell visszakapcsolnia
(#) dody77 hozzászólása Máj 2, 2020 /
 
2000-es 1.4 16v golf 4, sárga háromszögben felkiáltójel, körülötte jobbról balra ívelő nyíl. Folyamatosan világít. Mi lehet a gond? Köszi
(#) VIM válasza dody77 hozzászólására (») Máj 2, 2020 /
 
Szia! Szerintem kopott fékbetétet jelez.
(#) VIM válasza dody77 hozzászólására (») Máj 2, 2020 /
 
Vagy inkább: "Elektronikus menetstabilizáló program (ESP, VSC) figyelmeztetés, visszajelzés
Az ESP magában foglalja a kipörgésgátló (ASR, TRC), az elektronikus differenciálzár, elektronikus fékerőelosztás (EBD) és a blokkolásgátló (ABS) rendszereket. Ha menet közben szabályozás történik, az ESP lámpa villog. Vezető által kikapcsolt ESP funkciónál (a kapcsológ jelzőlámpája, az ESP felirat világít), vagy ESP rendszerhibánál az ESP lámpa folyamatosan világít."
A hozzászólás módosítva: Máj 2, 2020

ESP.jpg
    
(#) dody77 hozzászólása Máj 3, 2020 /
 
Hello! Köszönöm szépen. Esp lesz. Lehet így menni vele? Elég nehéz most szerelőt találni.
(#) Falvai válasza Mustafa007 hozzászólására (») Máj 7, 2020 /
 
Szia .
Sikerült a Golf tetőablak hibát megtalálni , mert nekem is ez a hibajelenség .

Előre is köszönöm a segítséget .
(#) dave500 hozzászólása Szept 15, 2020 /
 
Sziasztok! Egy érdekes kérdésem lenne, amiben a segítségetekre lenne szükségem. Szeretnék venni a Golfomhoz (4es) Projektoros, R32 stílúsú lámpát (a halogén verziót).. az lenne a kérdésem, hogy az ECE és a DOT vetítési kép között csak ennyi a különbség PROJEKTOROS lámpa esetén? (Képet mellékelem)
Nem "hord" így felfelé, mint a második képen?

Előre is köszönöm, egyébként a szóban forgó két lámpa, az DEPO(olcsóbb, és tudom, hogy DOT), illetve Dectane, ami ECE, viszont feltételezem jóval minőségibb.
(#) Chipmunk1960 válasza dave500 hozzászólására (») Szept 18, 2020 / 1
 
Szia, Szerintem előtte tudakold meg, hogy a vizsgán atmegy-e vele, mivel nem eredeti gyári. Nekem a HID/LED égővel is kötekedtek, de azt könnyű volt arra a kis időre visszacserélni az eredetire. Persze az új drága magas sz@rok, meg kiégetik legálisan a szememet....
(#) dave500 válasza Chipmunk1960 hozzászólására (») Szept 18, 2020 /
 
Szia, az nem számít, van gyári lámpám.
Nekemis van xenon, de nemr raktam még be.. nem kötekednek érte?
(#) Profisixx hozzászólása Szept 21, 2020 /
 
Üdv mindenkinek!
Két kérdésem lenne: a hibakód szerint lambdaszonda fűtőkör hiba 1.hengersor 2. érzékelő
Melyik a kettes érzékelő? az ami a katalizátornál van?
másik kérdésem:van-e esetleg biztosítékja a lambdaszonda fűtőkör áramkörének, mivel ez a második szonda,aminél ugyanezt a hibát írja ki
(#) Chipmunk1960 válasza Profisixx hozzászólására (») Szept 22, 2020 /
 
Szia, Ha 2 lambda szondás az 1. a katalizátor előtt van, az végzi a szabályozást, a 2. akat végén, az csak elenőrzi a kat hatékonyságát. Nekem a Mazda-ban nem volt, mert egyszer letestelt, s az egész kábel végigégett a műszerfalig. Érdemes széthúzni a csatit, s rámérni. Az aranyozott érintkezők az érzékelő jelek, a másik 2 a fűtés. Nyilván 4 vezetékesről beszélünk. Egy forrasztópákához hasonlatos fűtőrúd van benne.
(#) Profisixx válasza Chipmunk1960 hozzászólására (») Szept 22, 2020 /
 
Szia! Igen ,ez négy vezetékes és valóban középen van a fűtőrúd. A csatlakozó számozva van 1-4 ig, melyiken kellene mérnem a fűtést, aminek gondolom van valamennyi Ohmos ellenállása, és mennyinek kell lennie,ha jó a fűtőkör? illetve ha a bejövő szálon mérek,ott hány Volt kellene hogy legyen? ha nincs feszültség akkor mi lehet a hiba?
(#) Chipmunk1960 válasza Profisixx hozzászólására (») Szept 23, 2020 /
 
Szia, mint írtam a nem aranyozottak a fűtőkör vezetékei, azon elenállást lehet mérni vagy akksit rátenni, s áramot. Ha egy gázégővel kiégeted a fejét, 0-1V között kell mérni az aranyozott csatlakozókon, ha jó. Ez jót is tesz neki, mert a rárakódott koromréteget leégeti, /felujítja, főleg sok városi használat esetén/
(#) Chipmunk1960 válasza Profisixx hozzászólására (») Szept 23, 2020 /
 
A bejövő feszültséget közvetlenül az ECU kapcsolja, ha nincsen rajta hideg motornál, akkor a vezetéket/ECU-t kell ellenőrizni.
(#) Profisixx válasza Chipmunk1960 hozzászólására (») Szept 25, 2020 /
 
Tiszta benzinnel tisztítottam meg az érzékelőt, az nem jó? Ha kiégetem mennyi ideig szabad a gázlánggal melegíteni? A polaritás mindegy ha akkut kötök rá, viszont nem tudom megállapítani melyik az aranyozott érintkező.?
(#) Chipmunk1960 válasza Profisixx hozzászólására (») Szept 29, 2020 /
 
Ha jól látom, a két bal oldali, a sárga, a két ezüst a 12V. /lehet az egyik le van belül földelve, de ebben nem vagyok biztos, ezért kiépítve mindegy. / Ha jó a 2 bal oldalira csatlakoztatot DMM-nek 0-1V között kell mutatni, ha melegíted. Nyugodtan mehet vörös izzásig, hiszen a kipuf. gáz is több száz fokos.
(#) Chipmunk1960 válasza Benteng17 hozzászólására (») Szept 29, 2020 /
 
Sajnos a zárba épített mikrokapcsoló elég érzékeny jószág, a bal első ajtó engen is folyton sz-pat. Valahol a youtube-on láttam, hogy WD40 -val befujják, s ripsz-ropsz jó lett. nekem cserélnem kellett az említett 5. ajtóban, mert totál berohadt.
(#) Chipmunk1960 válasza dave500 hozzászólására (») Szept 29, 2020 /
 
Vizsgáztatótól függ, Nem sokára viszem, majd kiderül. A tompított HID iceberg blue, nagyon jó, mert a táblák, felfestések sokkal jobban látszanak, a refi pedig LED, mert a HID -nak túl sok a felfűtési ideje.
(#) synergy válasza dave500 hozzászólására (») Szept 29, 2020 / 1
 
Golf III-ban használtam hella projektorost, és most van LED-es octavia. Mindkettőnek a vetítési képe megegyezik a bal oldali képen a felsővel. (ECE).
Ha még nem vetted meg, a Depo-t kerülném.
Ha teszel bele HID-et, akkor kérlek, nagyon jól állíttasd be a lámpákat, amit a magam és autós társaim nevében előre is megköszönök.
(#) Csókási Evelin hozzászólása Okt 23, 2020 /
 
Sziasztok! Golf 4 hátsó lámpa neműködik a világítás, izzó is jó benne, mi lehet a probléma?
(#) VIM válasza Csókási Evelin hozzászólására (») Okt 23, 2020 /
 
Szia! Egyik sem világít?
(#) Csókási Evelin válasza VIM hozzászólására (») Okt 23, 2020 /
 
A vészvillogó csak a bal oldalon villog, jobboldalon egyáltalán nem, a vészvillogó üteme az jó!
A hozzászólás módosítva: Okt 23, 2020
(#) VIM válasza Csókási Evelin hozzászólására (») Okt 23, 2020 /
 
Ha a hátsó lámpatestekben csak az irányjelzőkkel van probléma, akkor a kombinált relével lehet hibás ami a vészvillogó és irányjelző ütemadó is egyben. Az ide tartozó biztosítékok az F2 10A és az F39 15A biztosítékok.
(#) Csókási Evelin hozzászólása Nov 16, 2020 /
 
Sziasztok! Golf 4 1.6sr melegen nehezen indul, mi lehet a probléma?
(#) normalize hozzászólása Ápr 10, 2021 /
 
Sziasztok.

Van egy golf 4 esem a szivargyújtója állandóan áram alatt van. Sosem kapcsol le. azt szeretném elérni hogy ha gyújtást rá adom csak akkor kerüljön áram alá és ha kihúzom a slusszkulcsot akkor ne legyen áram alatt honnan tudok én kábelt elhúzni ehhez? Esetleg valami leírás kép? Előre is köszönöm. Szétszedtem a szivargyujtĺ részt, én úgy látom gyárilag ilyen
Mármint gyárilag össze van szövettel burkolva a kábel amit nem értek akkor, mert tudtommal akkor kéne csak áram alatt lenni h gyujtás rajta van, vagy max idö elteltével lekapcsolnia. Viszont nekem 12 ora elteltével sem kapcsol le (teszteltem)
(#) reiti válasza normalize hozzászólására (») Ápr 10, 2021 /
 
Vezetéket húzni?

Vagy ezt berelézed, vagy átkötöd egy kapcsolt körre ami elbírja.
0 hozzáértéssel akár fel is gyújthatod...
(#) normalize hozzászólása Ápr 10, 2021 / 1
 
Annyit csináltam, hogy a magnót kiszedtem es mögötte a kábelköteget, a gyujtásról vezérelt 12V ot (a piros vastag volt az állandó 12V, a sárga vastag a gyujtásról vezérelt) húztam el a szivargyujtóhoz es a szivargyujtó elött még beiktattam egy 15A biztit. Így elvileg rendben kéne legyen nem?
Azt nem tudom még vajon az a gyujtásvezérelt 12V milyen biztin van, meg ha azon van akkor elvileg ott már vedve van a tulterheléstől. De ha nincs is biztin, akkor az a 15A véd. Nem? Egyébként 0.75 kábelt használtam elég lesz így?
(#) Chipmunk1960 válasza normalize hozzászólására (») Ápr 11, 2021 /
 
Szia, Ezen nem kapcsol le gyárilag. Igen az a rádió biztijéről kell hogy jöjjön. Én a gyújtáskapcsolót jabvasoltam volna, de ez a legközelebbi. A 0,75 -ös kábel attól függ, hogy mit akarsz használni róla. Itt találod a leírást róla. Ami a csomagtartóban van, az biztosan terhelhető.
A hozzászólás módosítva: Ápr 11, 2021
(#) Profisixx hozzászólása Júl 3, 2021 /
 
Üdv! Valaki meg tudná mondani,van-e szabadon letölthető verziójú,legális motordiagnosztikai program VW Golf -hoz ? Ha igen,hol keressem?
Következő: »»   44 / 48
Bejelentkezés

Belépés

Hirdetés
XDT.hu
Az oldalon sütiket használunk a helyes működéshez. Bővebb információt az adatvédelmi szabályzatban olvashatsz. Megértettem