Fórum témák
» Több friss téma |
De elméletileg ezt kimutatta volna diagnosztikán ha valamelyik jelado nem müködik, vagy tévedek?
Nem ismerem a típust annyira. Annál a márkánál amit mi javítunk nem mindig.
Létezhet olyan is hogy egy( VW TOOL )diagnosztika programm használata közben az ABS menüben kikapcsolhattak valamit egy félre kattintás végett. Mert arra emlékszem vissza hogy , a kerekeknél valami 0 - volt. Mert azota villognak a lámpák, és az ember is nézett ki a fejéböl érdekessen ,h nem tudja mi ez.(fék bet. cserekor).
Ezt nem tudom. Abból indultam ki, hogy magától romlott el.
A 0 voltot feszülsék alatt értettem. De nagyon Köszönöm a Segitséget.
Sziasztok! (golf4) ujjab fejlemény ABS ügyben, feldugtuk ujbol gépre és ezt adta ki az ABS teszt közben ,hogy:Bemeneti szelep bal elsö - 0 volt feszültség. kimeneti szelep bal elsö -0 volt feszültség. Bal elsö kerék zárva. Mond ez nektek valamit? Azt tudom hogy az ABS nem müködik, és a ABS és Fék viszajelzö egyszerre villogva jelzi a hibát. Tárcsák betétek ujjak, fékfolyadék rendben. Üdv mindenkinek. Köszi .
Szia! Ha mindkét lámpa világít akkor mind a két rendszerben van valami hiba! Hát valami jobb szoftverrel kellene ezt megnézni mint amivel nézve lett.
Szia. Voltam vele szervízbe és az élő adat olvasáson sem mutatott ki hibát.Ez amit irtam,az én észrevételem,ök még eddig sem jutottak el.
Sziasztok,Érdeklődni szeretnék hogy 1.6os Benzines Golf 4-nél holtalálom az Irányjelző reléjét?elölre is köszönöm a segitséget.
Azt hiszem, annál már az elakadásjelző-kapcsolóval van egybeépítve.
Hy nekem olyan problémám volna h kicseréltem az első fékbetétet és azóta nem alszik el a visszajelző lámpaez mitől lehet a csatlakozó jól lett összedugva.
Hamár itt járok esetleg valaki nem tudna a rádió helyére ilyen takaró fiókott már mindenhol kerestem de nem találok 4eshez valót
De igen. Csak külön kell beletenni, így nem tudhattam kicserélted-e. Ha a csatlakozóját rövidre zárod megszűnik-e a hiba?
Ezt nem tudom mert még nem tudtam igy megnézni de köszi ezt már mondták mások is de ha ez se ön be akkor megszakadthatott a vezeték vagy ki kell ütni a hiba kódot
Sziasztok.
Nekem lenne egy 1998-as 1.6 SR 4-es golfom. Ki szeretném kapcsoltatni az immobilisert benne mert állandóan *** .Most például beindul az autó 2 másodpercre majd le is áll.Lehetséges szerintetek kikapcsoltatni? A műszerfal kijelzője elalszik rendesen nem a kulcs a gond.
Üdv mindenkinek. Egy ujabb probléma van a 2000 évj.golf4 1.6 16v. csodával. 10.000km van a motorba generál ota,és olajlámpa egyre többször jelezte hogy olajnyomás probléma,mérés megtörtént,2000ford= 1.4 bár,2bár helyett, ez ugye kevés, most ott tartok hogy, ami cserélve lett :GYÁRI=olajgomba,olaj-szürö,olajszint jelado. Karterba a szürö kipucolva,vezérmü tengelyek logása 0.4 ill 0.2mm (elmondások alapján nem lehet az oka)nyugvo csapágyakat ellenöriztük ,szinte be sem koptak, olajszivattyú és minden alkatrész Kolbeinschmidt. Teljesen tanácstalan vagyok,10.000 km birt volna az olajszivattyú? Esetleg el tud menni máshol is az olajnyomás, vagy marad a szivattyu ,mi tud tönkremenni benne ilyen hamar ,elkophat ennyi km után? Segitségeteket elöre is Köszönöm
Az olajszivattyún lévő túlnyomás szelepet vizsgáld meg. Hajlamos a felakadásra. Generál után különösen könnyen előfordul. Egy picike szemmel nem is látható fémforgács is megakaszthatja. Így kicsit mindig nyitva van és elszökik mellette az olaj. Nem bontható kötés van a rugó alatt, de egy kis barkácsolással megoldható.
Köszönöm a tanácsod, feltétlenül megnézem. De mielött szétszedném,kérdeznék még ezzel kapcsolatban. Az olajszivattyu jelenleg még a helyén van,olajdekni levéve.Arra a fagydugo szerü valamire gondolsz ami az olajszivonyilás mellett van (az olajszivattyun természetesen) .Az a kérdésem hogy azt kell akkor kijátszani és alatta van a tulnyomás szelep? ez egy egyszerü rugo meg valami tányér ami elzár,vagy valami dugattyu féle?Nem tud szét hullni gondolom? Köszönöm ,Köszönöm.
Igen jól látod a dolgot. Azt a kis besajtolt kupakot kell kivenni. Egy egyszerű rugó felette egy kis dugattyú. Ennyi az egész. Az enyémet bonthatóra csináltam az eset után meg, most már bármikor kiszerelhetném, de nem szeretném. A szivattyút szereld ki, és minden világos lesz.
Szia! Nos ismét zátonyra futottam, nyomásszabályzo szelep kipucolva, és semmi változás. Akkor marad a olajsszivattyu cseréje? Azt nem tudod pontossan hogy mi tud tönkre menni benne? állitolag valami fémfogaskerekes holmi ez,,és szétszedhetö. Már nagyon kész vagyok töle. Köszönök mindent. Sziasztok.
Sziasztok! Olajszivattyu kicserélve, olajnyomás nincs. Lehetséges hogy dugulás van valahol ,mondjuk egy tömitésnél (pl. kisebb furat a tömitésen) Valami ötlet?
Helló! Keress valami motor öblítő csodaszert, hátha az kipucolja. Szerintem vagy kosz került a rendszerbe, vagy generál során valami agyon lett pasztázva.... Amúgy milyen olaj van benne?
Az olaj (300km) és minden egyéb gyári.A pasztával óvatosan bántunk.Előre is köszönöm.
Hello!
Bocs hogy beleszólok! Azt kérdezném meg hogy a minden gyári az mit jelent? Márkaszervizben cserélt, onnan beszerzett, vagy bizonyithatóan a wolfsburgi gyárból hozták neked? Nem iróniából kérdezem de manapság semmiben sem lehet biztosra menni. Hallottam már olyant hogy márkaszervizben kiszámlázták a márkás olajat és olcsót meg beletöltötték. Na nem vw szervizről beszélek, de én csak azt hiszem el amit látok. Olajat is hamaisitják! Nekem 1.4-es van az is érzékeny az olajra. Azonkívül ha tudod valahogy mérd meg közvetlenül az olajszivattyu után a nyomást. Látom benne vagy a dologban ha másképp nem megy furni rá egy lukat méréshez majd ledugózni, az a biztos hogy a szivattyu nyomja azt amit kell aztán lehet menni tovább a rendszerben. üdv
Üdv. Lehet de nem hinném hogy mind a két szivattyu rossz lenne, az olajat (3 félével probáltam) satöbbit sorszám alapján én szereztem be és én is épitettem be. Sokan azt mondják vezérmütengely kophatott meg,ott megy el a nyomás.
Segéd tengely csapágyat is cseréltél?
Üdv Zolika. Kifejtenéd bövebben hogy mit értesz ez alatt? Köszönöm.
Sziasztok!
A segédtengelyt ne keresd a 16V- ben. Az olajszivattyú szivócsövét jól kipucoltátok? A durvaszűrő nagyon meg tudja tréfálni az embert. (Csak ötletelek, mert ennyi olajnyomás még egy széthajtott motorban is mérhető) üdv: hp
3 Féle olajjal próbáltad?? Ezt nem értem.
|
Bejelentkezés
Hirdetés |