Fórum témák
» Több friss téma |
Szia!
Jogos nem rajz hanem panelterv, de ez akkor sem változtat azon hogy nem működik. Innen töltöttem le a paneltervet, átalakítottam saját relére, de nem működik. A te általad javasolt kapcsolás azért nem jó mert 12v-os. Nekem meg 6V-ra kell. Ledes lesz a lámpa, nem izzós.
Az is egy jelentős eltérés, hogy 12 helyett 6V.
Az meg a másik, hogy nem izzó, hanem LED. Kérdezném, hogy milyen LED? Sárga vagy fehér? (Például két fehér 6Vdc-ről már eleve nem igzán világít sorbakötve...)
Szia! Fehér ledek, de ha hármat sorba kötök világít 6V-on. A hátsó világításban is ezek vannak.
Akkor az nem 6Vdc
Viszont akkor nem csoda, hogy nem működik.
Megmértem műszerrel, akkumulátorról is tökéletes.
Hello! "nem jó mert 12v-os" Ha el is olvastad volna, amit a rajzra írtam, akkor nem mondanál ilyen dolgokat..
Milyeneket?
Én még mindig ott tartok, hogy három fehér LED sorbakötve, elvileg nem világíthatna 6V-ról...
szia
Csak neked a rajzon lévő szöveg PWR 6V or12V következő sor LEDS or LAMPS következő sor QUT 10mA....2A következő sor Stanby <10uA A kapcsolás bemeneti feszültsége: 6V vagy 12V LEDhez vagy lámához kimenet terhelése 10mA tól egészen 2A terhelhető készenléti állapotba, a fogyasztása, kevesebb mint 10uA Igy 6V hoz jó, LEDhez jó. "Kellene nekem egy működőképes index rajz 6V-os kivitelben." Proli007 ajánlott egyet. Te a izzós indexet LEDre akarod cserélni. Legyen De Gafly közölte veled "Például két fehér 6Vdc-ről már eleve nem igzán világít sorbakötve..." Figyelmen kívül hagyod, mert a tied világít. Vagy nagyon jó a LEDed (amivel szerénységünk nem találkozik minden nap, vagy csak úgy gondolod, hogy jó.) Csak ha éjjel a két település között mész, és balra akarsz kanyarodni, A mögötted jövő autó látni fogja hogy te indexelsz? A 21W izzóval talán igen, De a pislákoló vagy a zavaróan vakító LED mindenképpen nehéz helyzetbe hozza, a mögötted közlekedőt. Mert gondolom a átalakítást nem vizsgáltatód be. üdv.
Hogy magyarázzam el, hogy 3db led sorba kötve világít rendesen? Nappal is látni rendesen. A hátsó lámpába lett beépítve.
Nem egyértelmű a rajz, mert hogy van egy adat megadva, de a tápfesz jelölésnél 12V van írva. De ha működik 6V-on biztosan, megépítem.
Két megjegyzésem van:
#1 A csatolt fénykép alapján a ledek nem sorban, hanem párhuzamosan vannak kötve. #2 Ha a mellékelt rajzot építenéd meg, akkor az valószínűleg nem fog működni. A 6V-ból az IC-n már csak olyan 5.4V marad a dióda miatt, ennyitől meg az adatlap szerint az IRF9Z34 nem igazán fog kinyitni...
szia
A LED nél, azért kételkedünk, mert a LED nyitó feszültsége 4V körül van. Tehát ha nem éri el a 4V ot nem nyit ki, így nem világit. Ha elérte elkezd világítani, onnantól kell figyelni az áramra, mert tönkre megy. CD ICk így a CD4093 is 3V tól 15V ig működnek. DE ha 3V os a tápfeszültség akkor a kapu kimenet talán 0,8V, magas szintnél. Amit Gafly irt a 2 pontba, ahhoz nem igazán tudok hozzászólni, most nekem 2 esélyes vagy jó vagy nem. De én erre gondoltam " 63. § (1) Járműre csak jóváhagyási jellel ellátott irányjelzőlámpát szabad felszerelni." itt találod a 61 tól foglalkozik a irányjelzővel üdv.
A szabályzatot tudom, de nem magamnak építem, így az majd a tulajdonos baja legyen.
Szia
Ha a rendőr megállítja, észreveszi, (csak akkor, ha nagyon akar hibát találni ) esetleg kivonja a forgalomból. De ha baleset áldozata lesz, megkérdik hogy ki alakította át? Ott márt felelősséggel tartozol. Tudom, hogy ez csak túl lihegés, de ha lehet, ne a én, te, vagy ő általam készített, készülékbe legyen a hiba. üdv.
Vígan működik 6V -ról is:
1. Az 1N5408 egy Schottky dióda, a nyitófeszültsége 0.2 .. 0.3V, 2. A CD4093 a katalógus szerint 5.0V tápfeszültség és minimális terhelés mellett min 4.95V feszültséget ad ki, ami bővel elég az IRF9Z34 2..4V igényéhez (Id < 2A). A CD4093 kimenet terhelhetősége 4.6V -on csak 1.6 .. 2mA, így a FET gate kapacitásának feltöltése, kisütése elég lassú lesz, be- ill. kikapcsoláskor melegedni fog. A hozzászólás módosítva: Júl 9, 2017
|
Bejelentkezés
Hirdetés |