Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » Irányváltó FET-tel
Lapozás: OK   2 / 2
(#) dolfin válasza attila066 hozzászólására (») Jún 19, 2010 /
 
Megmértem. A motor terhelés alatt induláskor kb 15-20A-t vesz fel és működés közben kb 4-5A-t.
A 80A-t a ESC adatlapjáról lestem.
Egy sima relének azért még ez is sok gondolom.
(#) attila066 hozzászólása Jún 19, 2010 /
 
Mivel tudtál 20A-t mérni? Eddig az összes műszerem csak 10 A-t tudott mérni max, még a ganzoniv is. egy kérdésem lenne. Az ESC hogyan szabályoz? van hátrafelet menet is? különböző feszültségek vannak vagy fix 8 volt?
(#) borvendeg hozzászólása Júl 24, 2010 /
 
Hello!
Adott 4db N csatornás FEt. Ebből kellene nekem egy H hidat összerakni. Vettem IR2111-et de mint kiderült ez nekem nem jó mert 6V körüli értéktől tekinti a vezérlést magasnak. Ez a PIC-el kivitelezhetetlen. Erre kellene nekem valami megoldás, tud valaki könnyen beszerezhető olyan feé/teljes hídmeghajtót aminek a 7.2V-os táp elég és a vezérlőjele TTL?
Kösz asegítséget.
(#) pisti150 hozzászólása Júl 9, 2011 /
 
segítséget szeretnék kérni,van egy kapunyitó motor és erre szeretném az irányváltós kapcsolót rákötni,de nem megy képet teszek föl hátha valaki tud segíteni.
Következő: »»   2 / 2
Bejelentkezés

Belépés

Hirdetés
XDT.hu
Az oldalon sütiket használunk a helyes működéshez. Bővebb információt az adatvédelmi szabályzatban olvashatsz. Megértettem