Fórum témák
» Több friss téma |
(3) Tilos a közúti közlekedés hatósági ellenőrzését megakadályozni, megzavarni, valamint az ellenőrzés eredményét
befolyásolni, ide nem értve az ellenőrzést előre jelző eszközök használatát. (1/1975. (II. 5.) KPM-BM)
Amit láttam videót annál a rendszámhoz érve már megvolt az eredmény
Pedig jó lenne. De lehet, hogy szombat lesz, az OK?
Nekem a szombat jó. Csak ne essen a hó. Úgy mint a múltkor.
Jól van na! Már mondtam egyszer, mindenre én sem tudok megoldást. Szerencsére azért ez a ritkább.
És csak hátsó mérésnél lehet.
Dehogynem. Mindíg kitalálsz valami korszakalkotót.
Végül is... tehetünk fejet oldalra is.
Én már említettem hogy körberakom a gépjárművet.
Sőt a mágnesesen rögzíthető mobil blokkoló gondolatával is agyaltam
Na, már meg is van a megoldás, még sok időnkbe sem került .
Na tessék! Tegnap "ördögöt festettünk a falra" ma meg belefutottam egy SCS103-ba kb 60-65-tel.
Nagyon közeli mérés volt kb 50m lehetett és kb 10 fokot számoltam mérési szögnek. A szemközti oldalról mértek szembe valami sötét autóból Mosdós belterületén. Viszont jó hír, hogy az SCS103-nak megfelelő LED világított
Akkor ez most jó vagy rossz hír. Ilyen szögnél max 1 mp-ig tud mérni, viszont esélyed sincs lassítani. Vajon automata, vagy kézi módban mért?
Hogy jó, vagy rossz az majd 90 napon belül kiderül.
Én szkeptikus vagyok abban az esetben, ha a limit felett voltam. Érdekes video ezzel kapcsolatban. http://www.youtube.com/watch?v=VLHBK1h3Gsk Van. hogy a lámpánál meg van az eredmény LT400 egy fejjel elbukott az SCS103 ellen 70m-nél! FÁMA III 50m-nél nálam a vevő a lámpa belső felénél kezd érzékelni.
Egyébként tuti automata mérés volt, mert egy jelzés volt kb 50 m-nél
Érdekes videó, bár én a kereskedőkkel kapcsolatban szkeptikus vagyok, nem biztos hogy minden úgy van a hogy ők beállítják. Mindenesetre egy fej biztos hogy kevés, min 2, de szerintem max 3 még nagy autóra is elég.
Ezt az érzékelést 50 m-ről úgy érted hogy 1 fej van középen?
Igen 1 fej középen.
Visszanéztem mégegyszer a videót. Bár a távolságok többször megjelennek, sebesség csak akkor, ha már a rendszám másik szélén van a mérőpont. Ez némileg reménykeltő, bár az LT buktája mindenképp aggasztó.
Az tényleg furcsa, mert a te mérésed szerint, már rég blokkolnia kellene. Lehet hogy elfelejtették bekapcsolni?
A Fáma 3 ellen sem remekel.
Nem feltételezem. Nem véletlen használ az LI két fejet
Olvasgattam az LT leírását, ha úgy működne ahogy leírják, nem is tudna blokkolni.
Nem láttam még közelről, nem is tudok róla semmit, csak amit a kereskedők leírnak. Lehet hogy nem is olyan jó blokkoló. Ráadásul a ledesek megverik?
Nem tudom. Meg kellene mérni a vevőérzékenységét.
Mindenesetre a bazi nagy lencsével elöl profinak tűnik. Úgy tudom az elsők között volt a blokkolóknál még LT100-zal vagy valami ilyesmivel
Ezt mondtam már korábban is : nem komoly a cucc . Peugeot 407-et mértem úgy,hogy volt rajta egy LT400 rendszám alatt középen és 2 echo fej hütömaszkban lámpák felé széthúzva. Amikor az LT volt aktiv simán mérhetö volt a kocsi már 70-80 m-röl is ,az echo viszont kb. 30 m ig blokkolt .
Az tényleg nem valami fényes, pedig az ára elég húzós.
Holnap küldöm a csomagot.
Korábban írtad: "ne csak folyamatosan növekvő vagy csökkenő időzítéssel add az elé lövést, hanem variáld."
A folyamatosan növekvővel gondod volt? Te hogy variáltad?
Nem vált be igazán, most úgy csinálom hogy 5 egymást követő impulzusnál: két növekvő, egy csökkenő, egy növekvő, egy csökkenő, az utolsó ráadásul a bejövő után megy ki, mert pl a103-as akkor is elfogadja ha erősebb mint a visszavert. Úgy tűnik ez így jól működik.
Vagyis ha jól értem 1. 2. 1. 2. 1. ?
(A számok az időzítést jelentik 2. nagyobb mint az 1.) A folyamatosan növekvő nem blokkolt, vagy mi volt a baj?
Igen de nem egyforma időket jelentenek.
Bizonytalan volt, távolról blokkolt azután egy bizonyos távolságig nem, aztán megint jó volt. Sokat szívtam vele, írtam egy pár verziót mire jó lett.
Jól tudom hogy a tiéd 100nS-os osztású késleltetést tud az órajel miatt?
Konkrétan milyen késleltetést használtál?
Ne haragudj de nagyon sok ember nagyon sok munkája van benne, mire kialakult az időzítés, és a program nem kizárólag az enyém. Szóval ezt sajnos nem publikálhatom, mert leszedik a fejem.
OK megértem, mert különben meg kéne hogy öljél
Azt azért nem, de az előző affér miatt majdnem én jártam úgy.
Megvolt a teszt SCS103 és FAMA III ellen.
Elég kemény terep volt, mert kavicsos úton mértünk. Többször bebillent a gödrök miatt az autó. A mérés kb 150-180 méterről indúlt. 100m alatt időnként mérhető volt, főleg amikor a billenés miatt a kocsi alá mértem. |
Bejelentkezés
Hirdetés |