Fórum témák
» Több friss téma |
bocsi de meg van:
link ez ronda lett Kijavítottam a linket. Ha neked is feltűnt, hogy ronda lett, miért hagytad úgy? -- kobold
Tessék, itt egy pár, csak keresni kell. Persze én még válság előtt vettem.
Bővebben: Link
"az ELM helyett egy PIC csücsült a panelen"
Tudniillik az ELM-ic egy felprogramozott PIC...
Köszönöm!
Nem tudtam, hogy is kell javítani! thx
Viszont ha nem mókolt akkor van rajta egy ELM matrica, ami eltakarja a PIC feliratát.
Köszönöm!
Más kulcsszóval megtaláltam az ingyenes szállításost!
Nem tudom mit értesz mókolásnak, a panel minősége 1 osztályú. De ha gondolod vegyél matricás ELM-ic-t, 32USD/db (kb 6000ft) egyenesen a gyártótól. Bővebben: Link
Különben az ELM tudtommal nem gyárt interfészeket csak közreadja a kapcsolásokat amit az gyárt le aki akar. Viszont a PIC-et neked kell megvenni hozzá mert a tartalmát 7lakat alatt őrzik. Előbb-utóbb úgyis kiderül...
Semmi különöset, csak mint mindent, a pénzt is beleértve, hamisítják. Tehát valahogy feltörték a chip-et és szakmányban programozzák Kínában a PIC-eket. Azokkal néha van gond a gyárival sosem.
"Azokkal néha van gond a gyárival sosem."
"Ami elromolhat az el is romlik." Ezt valamelyik okos csóka mondta egyszer és ez a gyárira is vonatkozik.
(Citroen C3 1.4 HDI 16V 2002 Delphi ECU)
Meg vizsgáltam ujbol az ELM327-el; minden érinkezőt meg takaritottam, kicsit összéb nyomtam, hát-ha, de semmi változás. MoDiag progival nem automata protocol keresésre állítva, hanem bármelyiket kiválasztva (pl. ISO9141 )azt állítja hogy KWP2000 fast proctocol, majd tovább menve hogy nincs obd2 vezérlő egység. és megállt! bekötött lábak (haynes: Citro C3 könyvvel össze vetve) 1.(?);2.(korm.szervo.vez);4-5(Föld);7.(ECU-tol);11.(BSI-től);12.(ABS-től);16(+12) Nem tudom mi lehet a gond - NEM JÓ AZ ELM327 - Köszi
Ne a Modiaggal próbáld,hanem SCANTOOL 1.13vagy 1.14-PROSCAN 4.0 vagy 5.2vagy SCANMASTER 1.17ebből van magyar is.
Rendben, megprobálom - köszönöm az ötletet -!
Nekem is ezt irja ki, ha nem OBD2 az auto. 2002-es dizel még valoszinóleg nem az.
Az itt ott látható listákban, bár 100%-ra nem mondható
a 2002-es diesel Citroen C3, ISO szabványt jelez, amit a 7. (K) láb megléte erősít illetve 15.(L) láb hiánya nem zár ki, A skoda fabiában sincs 15. láb és ISO-ként ment. A talán szabványt zavarhatja, hogy felhasznátak olyan lábakat egyéb célokra ami más szabványban használatos!? De én is lehetségesnek tartom, hogy nem OBD2. De van-e aki ezt tudja, vagy miként tudom meg, milyen eszközzel probálható ki az OBD1 !
Ezzel az eggyel!
Szervizekben drágábbakkal ment, nem csak a gyárival! Ami ezekközül a legolcsobb fajta volt azt nem tudom milyen tipus, de egy világos zöld kb 10 cm x 15 cm x 2 cm doboz volt. - Elérhetőségeimben nincs másnak, ilyen eszköz -
...
Talán lehet, hogy Bosch volt, ami kb 5-600.000 a progival. ...
A 15-ös láb opcionális az újabbakban szinte sosem használt. Ez lenne az "L" vonal.
Üdv Mindenikinek!
Még új vagyok ezen a Fórumon, lenne néhány kérdésem. Kaptam egy galetto tipusú OBD 2-es usb-s interface-t. Van hozzá egy progi amellyel ki lehet olvasni a ecu-tartalmat az autóból, ez a része működik is. Tudja valaki, hogy más célra is jó ez a cucc pl.: diagnosztika, hibakód olvasás/törlés,stb...?? Vagy hogy van e olyan diag program ami bármilyen usb-s cuccal kommunikálni?? Ha valaki találkozott már ilyennel legyen szives írjon! Előre is köszönöm a segítséget/tanácsokat! üdv.
Szia!
Tudni kellene a számát-de mellékeltem valamit hátha érdekes lehet. Ja és igy szüzen nem jó diagnosztikára.
Sziasztok tudósok!
Kérdezném tőletek hogy FINALIST-ra vagy a FORDSCAN-ra tudtok-e valami megoldást? vagy hanyagoljam?
Azon kívül semmire se jó, én már próbáltam sok mindennel.
Köszönöm a gyors választ.
Igazából a interface számát, nem tudom , amikor rádugom a gépre, annyit ir, hogy EOBD 2. Hol tudnám megnézni a a számát?? És mit kéne igazitanom rajta, hogy működjön diagnosztikára?? üdv Szemi
És neked milyen progi van hozzá?
És sikerült lementeni az ECU tartalmat?? üdv.
12.50-est vettem, amit 12.60-ra frissítettem.
Szia!
Kérdezném tőled vagy tőletek hogy FINALIST-ra vagy a FORDSCAN-ra tudtok-e valami megoldást? vagy hanyagoljam?
Üdv Mindenkinek!
Nemrég léptem be ide, sok érdekes, hasznos dolgot olvastam itt, köszönöm. Természetesen mindent még nem, hiszen nagyon szerteágazó némely téma, és nem lehet a végére érni egykönnyen, ha érdeklődő tipusú az ember. Egyenlőre egy kérdésem lenne, mert nem vágom a témát. Vettem egy ELMSCAN 5 tip. OBD diag műszert (megértő kis feleségem van!) ami a II-es Puntonkon (2002)már bizonyította, hogy hasznos. Amit tud, és ami benne van ; Processor: ELM327, OBD-II Protocols: ISO15765-4 (CAN), ISO14230-4 (KWP2000), ISO9141-2, J1850 VPW, J1850 PWM A ScanTool.Net-et és a Digimoto-t használtam. Ezek mutatták is amit az ECU "enged". Közben vettünk egy I-es punyeszt is, és erre szeretnék ránézni ugyanezzel a műszerrel. Az lenne a kérdésem, hogy elég az I-es (1996) megfelelő lábait összekötni az OBD csati megfelelő lábaival (K-L-test), vagy még más teendőm is lesz, mert más a rendszer, a protokoll, esetleg más szoftver kell hozzá...? Egyáltalán minek nevezik amit az I-es punyesz használ? Köszönöm a segítéget, előre is!
A hardver valószínűleg ISO. Ha a K-vonalat a testet és a tápot összekötöd elvileg jó, de ez még OBDI-es , így olyan protokollt használ, amit az ELM valószínűleg nem kezel. De egy próbát megér!
|
Bejelentkezés
Hirdetés |