Fórum témák

» Több friss téma
Fórum » OBD (autós) készülék
Lapozás: OK   16 / 60
(#) lezsoca válasza molnarp hozzászólására (») Dec 17, 2008 /
 
bocsi de meg van:

link

ez ronda lett

Kijavítottam a linket. Ha neked is feltűnt, hogy ronda lett, miért hagytad úgy?
-- kobold
(#) molnarp válasza lezsoca hozzászólására (») Dec 17, 2008 /
 
Tessék, itt egy pár, csak keresni kell. Persze én még válság előtt vettem.
Bővebben: Link
(#) molnarp válasza san398 hozzászólására (») Dec 17, 2008 /
 
"az ELM helyett egy PIC csücsült a panelen"
Tudniillik az ELM-ic egy felprogramozott PIC...
(#) lezsoca válasza lezsoca hozzászólására (») Dec 18, 2008 /
 
Köszönöm!
Nem tudtam, hogy is kell javítani!

thx
(#) Dudus válasza molnarp hozzászólására (») Dec 18, 2008 /
 
Viszont ha nem mókolt akkor van rajta egy ELM matrica, ami eltakarja a PIC feliratát.
(#) lezsoca válasza molnarp hozzászólására (») Dec 18, 2008 /
 
Köszönöm!

Más kulcsszóval megtaláltam az ingyenes szállításost!
(#) molnarp válasza Dudus hozzászólására (») Dec 18, 2008 /
 
Nem tudom mit értesz mókolásnak, a panel minősége 1 osztályú. De ha gondolod vegyél matricás ELM-ic-t, 32USD/db (kb 6000ft) egyenesen a gyártótól. Bővebben: Link
Különben az ELM tudtommal nem gyárt interfészeket csak közreadja a kapcsolásokat amit az gyárt le aki akar.
Viszont a PIC-et neked kell megvenni hozzá mert a tartalmát 7lakat alatt őrzik. Előbb-utóbb úgyis kiderül...
(#) Dudus válasza molnarp hozzászólására (») Dec 18, 2008 /
 
Semmi különöset, csak mint mindent, a pénzt is beleértve, hamisítják. Tehát valahogy feltörték a chip-et és szakmányban programozzák Kínában a PIC-eket. Azokkal néha van gond a gyárival sosem.
(#) molnarp válasza Dudus hozzászólására (») Dec 18, 2008 /
 
"Azokkal néha van gond a gyárival sosem."

"Ami elromolhat az el is romlik." Ezt valamelyik okos csóka mondta egyszer és ez a gyárira is vonatkozik.
(#) lezsoca válasza molnarp hozzászólására (») Dec 18, 2008 /
 
(Citroen C3 1.4 HDI 16V 2002 Delphi ECU)
Meg vizsgáltam ujbol az ELM327-el;
minden érinkezőt meg takaritottam, kicsit összéb nyomtam, hát-ha, de semmi változás.
MoDiag progival nem automata protocol keresésre állítva, hanem bármelyiket kiválasztva (pl. ISO9141 )azt állítja hogy KWP2000 fast proctocol, majd tovább menve hogy nincs obd2 vezérlő egység.
és megállt!
bekötött lábak (haynes: Citro C3 könyvvel össze vetve)
1.(?);2.(korm.szervo.vez);4-5(Föld);7.(ECU-tol);11.(BSI-től);12.(ABS-től);16(+12)
Nem tudom mi lehet a gond - NEM JÓ AZ ELM327 -
Köszi
(#) bmotor60 válasza lezsoca hozzászólására (») Dec 27, 2008 /
 
Ne a Modiaggal próbáld,hanem SCANTOOL 1.13vagy 1.14-PROSCAN 4.0 vagy 5.2vagy SCANMASTER 1.17ebből van magyar is.
(#) lezsoca válasza bmotor60 hozzászólására (») Dec 27, 2008 /
 
Rendben, megprobálom - köszönöm az ötletet -!
(#) akos70 válasza lezsoca hozzászólására (») Jan 3, 2009 /
 
Nekem is ezt irja ki, ha nem OBD2 az auto. 2002-es dizel még valoszinóleg nem az.
(#) molnarp válasza lezsoca hozzászólására (») Jan 3, 2009 /
 
Összesen hány vezérlővel próbáltad ki?
(#) lezsoca válasza bmotor60 hozzászólására (») Jan 4, 2009 /
 
Nem sikerült!
(#) lezsoca válasza akos70 hozzászólására (») Jan 4, 2009 /
 
Az itt ott látható listákban, bár 100%-ra nem mondható
a 2002-es diesel Citroen C3, ISO szabványt jelez, amit a 7. (K) láb megléte erősít illetve 15.(L) láb hiánya nem zár ki, A skoda fabiában sincs 15. láb és ISO-ként ment.
A talán szabványt zavarhatja, hogy felhasznátak olyan lábakat egyéb célokra ami más szabványban használatos!? De én is lehetségesnek tartom, hogy nem OBD2. De van-e aki ezt tudja, vagy miként tudom meg, milyen eszközzel probálható ki az OBD1 !
(#) lezsoca válasza molnarp hozzászólására (») Jan 4, 2009 /
 
Ezzel az eggyel!
Szervizekben drágábbakkal ment, nem csak a gyárival!
Ami ezekközül a legolcsobb fajta volt azt nem tudom milyen tipus, de egy világos zöld kb 10 cm x 15 cm x 2 cm doboz volt.
- Elérhetőségeimben nincs másnak, ilyen eszköz -
(#) lezsoca válasza lezsoca hozzászólására (») Jan 4, 2009 /
 
...
Talán lehet, hogy Bosch volt, ami kb 5-600.000 a progival.
...
(#) Dudus válasza lezsoca hozzászólására (») Jan 4, 2009 /
 
A 15-ös láb opcionális az újabbakban szinte sosem használt. Ez lenne az "L" vonal.
(#) szemi- hozzászólása Jan 8, 2009 /
 
Üdv Mindenikinek!

Még új vagyok ezen a Fórumon, lenne néhány kérdésem.
Kaptam egy galetto tipusú OBD 2-es usb-s interface-t.
Van hozzá egy progi amellyel ki lehet olvasni a ecu-tartalmat az autóból, ez a része működik is.
Tudja valaki, hogy más célra is jó ez a cucc pl.:
diagnosztika, hibakód olvasás/törlés,stb...??
Vagy hogy van e olyan diag program ami bármilyen usb-s cuccal kommunikálni??
Ha valaki találkozott már ilyennel legyen szives írjon!
Előre is köszönöm a segítséget/tanácsokat!
üdv.
(#) bmotor60 válasza szemi- hozzászólására (») Jan 8, 2009 /
 
Szia!

Tudni kellene a számát-de mellékeltem valamit hátha érdekes lehet. Ja és igy szüzen nem jó diagnosztikára.

GALETTO.txt
    
(#) bmotor60 válasza molnarp hozzászólására (») Jan 8, 2009 /
 
Sziasztok tudósok!

Kérdezném tőletek hogy FINALIST-ra vagy a FORDSCAN-ra tudtok-e valami megoldást? vagy hanyagoljam?

(#) molnarp válasza szemi- hozzászólására (») Jan 9, 2009 /
 
Azon kívül semmire se jó, én már próbáltam sok mindennel.
(#) szemi- hozzászólása Jan 9, 2009 /
 
Köszönöm a gyors választ.

Igazából a interface számát, nem tudom , amikor rádugom a gépre, annyit ir, hogy EOBD 2.
Hol tudnám megnézni a a számát??
És mit kéne igazitanom rajta, hogy működjön diagnosztikára??

üdv
Szemi
(#) szemi- válasza molnarp hozzászólására (») Jan 9, 2009 /
 
És neked milyen progi van hozzá?
És sikerült lementeni az ECU tartalmat??
üdv.
(#) molnarp válasza szemi- hozzászólására (») Jan 9, 2009 /
 
12.50-est vettem, amit 12.60-ra frissítettem.
(#) bmotor60 válasza molnarp hozzászólására (») Jan 11, 2009 /
 
Szia!
Kérdezném tőled vagy tőletek hogy FINALIST-ra vagy a FORDSCAN-ra tudtok-e valami megoldást? vagy hanyagoljam?
(#) Bíró hozzászólása Jan 19, 2009 /
 
Üdv Mindenkinek!
Nemrég léptem be ide, sok érdekes, hasznos dolgot olvastam itt, köszönöm. Természetesen mindent még nem, hiszen nagyon szerteágazó némely téma, és nem lehet a végére érni egykönnyen, ha érdeklődő tipusú az ember.
Egyenlőre egy kérdésem lenne, mert nem vágom a témát. Vettem egy ELMSCAN 5 tip. OBD diag műszert (megértő kis feleségem van!) ami a II-es Puntonkon (2002)már bizonyította, hogy hasznos. Amit tud, és ami benne van ; Processor: ELM327, OBD-II Protocols: ISO15765-4 (CAN), ISO14230-4 (KWP2000), ISO9141-2, J1850 VPW, J1850 PWM A ScanTool.Net-et és a Digimoto-t használtam.
Ezek mutatták is amit az ECU "enged". Közben vettünk egy I-es punyeszt is, és erre szeretnék ránézni ugyanezzel a műszerrel.
Az lenne a kérdésem, hogy elég az I-es (1996) megfelelő lábait összekötni az OBD csati megfelelő lábaival (K-L-test), vagy még más teendőm is lesz, mert más a rendszer, a protokoll, esetleg más szoftver kell hozzá...?
Egyáltalán minek nevezik amit az I-es punyesz használ?
Köszönöm a segítéget, előre is!
(#) Dudus válasza Bíró hozzászólására (») Jan 19, 2009 /
 
A hardver valószínűleg ISO. Ha a K-vonalat a testet és a tápot összekötöd elvileg jó, de ez még OBDI-es , így olyan protokollt használ, amit az ELM valószínűleg nem kezel. De egy próbát megér!
(#) Bíró válasza Dudus hozzászólására (») Jan 19, 2009 /
 
Köszi Dudus, meglesz!
Következő: »»   16 / 60
Bejelentkezés

Belépés

Hirdetés
XDT.hu
Az oldalon sütiket használunk a helyes működéshez. Bővebb információt az adatvédelmi szabályzatban olvashatsz. Megértettem