Fórum témák
» Több friss téma |
Hát, szopacs! Fel sem villannak az autó oldali ledek a műszeren (Rx Tx).Valami abszolult nem ok! Pedig valahol még képet is találtam az "egyezésről".
Pedig annak akkor is fel kellene villannia, ha csak tápot adsz az adapternek és fel sem dugod autóra!
Bocsi!!! Pontatalan voltam! Természetesen akkor felvillannak. De azután többet nem. A motor persze jár... A rajzot az autodiagnosztikán találtam. Ha igaz KKL ISO9141-ről van szó. Úgy hogy, ezután nyomozok majd.
Az ISO 9141 csak a fizikai layer-t írja le. ( jelszintek, sebesség, moduláció...stb.) de a magasabb rétegekről egy szót sem szól. Így hiába kompatibilis a vas ha a fölötte futó szoftver nem tudja értelmezni az adatokat. Valószínűleg már az inicializálásnál megakad.
Igen, valszeg így van, még a végén összerakok valamit, pedig most nincs időm erre. Köszi.
Sziasztok! A kérdésem nem pontosan a témához kapcsolódik de remélem tudtok segíteni. A problémám a következő! Vásároltam egy Vw Lupot az asszonypajtásnak és most kiolvastama hibakódokat. A motorvezérlőbe 2 hibakódot találtam, viszont a MIL lámpa nem mutatta ezeket. A program azt írja hogy világít a lámpa de nem. Utánna ellenőriztem és gyujtás ráadásakor sem működik a lámpa. Viszont olyan hibakód nem volt hogy hiba a MIL áramkörében. A led jó a műszeregységben. A kérdésem hogy a lámpa hogy kapcsolódik az ECU-hoz? Hol keressem a hibát? Előre is köszönom a választ!
A (#234030) számú hozzászólásában "molnarp" említ egy "TestOk" nevű programot. Tud erről valaki valamit?
Üdv, Mindenkinek
Hali! Gyorsan átszaladtam mégegyszer a fórumon, hátha nem vettem észre valamit, de sajnos nem találtam a megoldást. Ill. volt egy dolog, hogy az L vonalat le kell kötni, de ekkor sem indul be a kommunikáció. Kérdésmost csak az, hogy melyik software az amelyik biztosan tudja ezt a protokollt? Mégha demo szinten is esetleg. Üdv.
Az OBD csatlakozó 4-5 pontokat is összekéne kötni. Más átalakítóknál is így van, ilyen átalakítással gyártják. Lehet, hogy ez érzékeli a rácsatlakozást.
Ha jól emlékszem az Ozen elektronik csinált egy FINALIST nevű programot és csatolót, de szerintem egy autó miatt megvenni elég drága
Hali Árpád és Dudus! Jók a tipek kipróbálom, ámbár a 4-5 az jel és az autó test, ha jól emlékszem. Az elektronikámban a kettő között van egy jumper. A 4-est használják, az 5-ös meg csak a jumperig megy, ha jól emléxem. Szkóppal mértem, járó motornál a K és az L vonal is felmegy magasba. Ha rádugom műszert (PC nélkül egyelőre, a K alacsony lesz (az L-t nem mértem) és semmi jel nincs.
Na valszeg az volt a gond, hogy rövid volt a csati lába, most tüskékből csináltam, és most már villognak a ledek, de még nem tud egyik program sem okosat kihozni belőle. Impulzusokat nem látni, csak hosszú ideig tartó lehúzásokat... Na most ennyi mára! Üdv Mindenkinek! Ja és mi lehet a lényeges külömbség a
ISO9141 és az ISO9141-2 között, mert az elsőt ami elvileg a PUNTO I, nem tudja az interfészem.
Szia! Ha a kocsi System Magneti Marelli 4AV,4CV -80 lábú ECU-val szerelt akkor a 19-es láb. de valószinű valahol megszakították az áramkörét.Ne idegesítse az ügyfelet! Üdv!
Köszönöm, Dudus! Van a láncba egy usb-soros átalakítóra nem gyanakodom, mert már a kettes punyeszon bizonyított, és több PLC-n,műholdvevőn is ok volt programozáskor. Üdv.
Szia! Köszi a választ! Ebben az autoban Bosch Metronic ME7.5.10 vezérlő van. Ha az áramkört megszakítod akkor az nem egy újabb hibakóddal jár? A vezérlő ezen lába közvetlenül csatlakozik a műszeregységhez? Az a baj hogy most én vagyok az ügyfél és szeretném ha minden jól működne a vason. Szerintem nem az a megoldás hogy kikötni a visszajelzőt hanem renbe kell tartani a kocsit. Üdv
Szia! az ECU 27,36,9 lába megy a müszer egységre, ebből 27,36 adat. a 9-es 30-100Hz -jel/fordulat/A MIL lámpa nemhiszem,hogy benne lenne az öndiagnosztikában/megnézem/Üdv!
Szia! Biztos vagy ezekben az adatokban? Az autodata szerint a következő lábak csatlakoznak a műszeregységhez5,12,16,29,30,41)és ebből a 29-es a diagnosis signal. A hibakód pedig a P1613 Malfunction indicator lamp (MIL) - open circuit/short to positive. Üdv
Ha valakit érdekel hozzá szoft:Bővebben: Link
Szia Masi1! Úgy látom ez a válasz nekem érkezett. Letöltöttem a szoftot és működik is de ez hogy oldja meg az én problémámat?
Üdv
Szia!Semmi nem biztos,én is abból a forrásból nézegettem.Lehet,hogy a motorkód ismerete nélkül a beazonosítás nehezebb,habár utóbb irtad a verziót/ECU/,tovább menve az AD..CD-n találtam eltérést a német és angol nyelven közölt adatok között is! De látom már sinen vagy, Üdv!
Sajnos nem vagyok sinen mert nem találom a problémát. A kábelozásban nem találtam hibát. Szétszedtem a műszeregységet is ahol a led egyik lába megkapja a tápfeszt a másik pedig egy nagy IC-hez csatlakozik, és a led jó. Egyébként a diagnosis szignal (ECU 29 láb) az immobiliserbe csatlakozik nem a műszeregységhet. Szoval fogalmam sincs hol lehet a baj. De köszönök minden nemű segítséget!
Üdv!
A kérdésem az lenne, hogy hozzájutottam egy ELM 327-es interfészhez, és milyen programot ajánlanátok nekem hozzá, illetve tudom-e használni opelekhez is? Teljesen kezdő vagyok ebben a témában, de gyorsan tanulok, úgyhogy legyetek elnézőek, ha hülyeségeket is fogok kérdezni. Üdv. Krisztián
Bocs, csak az OBD-II.eshez egy kis segitséget csináltak.Diagnosztikai soft.
ELM327-hez adják a szoftot és a csatikat remélem .(Azok nélkül nem sokat érnek).
Lenne egy kérdésem lehet hogy kinevettek de nekem nem igazán tiszta.Szóval ha a Bosch-nak az ESI(tronic) programja gépen van nem pedig valamilyen KTS-en akkor hogy lehet például vezérlőegység vizsgálatot végrehajtani?Csak a KTS interface jó hozzá vagy lehet hozzá társítani más interfészt is, vagy építeni?Gondolom itt se lehet közvetlenül összekötni a gépet az autóval.Vagy milyen másik progit tudtok ajánlani az ESI(tronic)-hoz hasonlót ami kezel minden autót?Előre is köszi a válaszokat!
Szia!
Nekem is van gyári mbus kábelem, mi az a pici átalakitás ami kellene, hogy iso9141-es legyen? Gondolom a max elé kelle egy 7805, de mi kell még? Köszi! Tamás
Esetleg valakit érdekelhet ez a link:Bővebben: Link
Sziasztok !
Nem konkrétan válaszolok erre a témára, de szeretnék készíteni egy olyan kábelt elektronikával ami egy opel corsa cdti 2004-es autót tud olvasni, Palm VX,Pda, vagy laptop usb- keresztül. Konkrétan egy kapcsolási rajz, egy hozzátartozó nyákrajz, és egy ajánlható szoftvert illetően. Egyéni felhasználásra kellene, Elméleti dolgokhoz nem nagyon értek,de kész előbbi dolgokkal már talán meg tudnám oldani viszonylag kis költséggel. Ebben kérnék segítséget. |
Bejelentkezés
Hirdetés |